תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO PRO 2016, יום ד' 1 ביוני, ביתן 2, גני התערוכה תל אביב

"השיח עם הדור שנולד לעידן הדיגיטל מחייב ארגונים לשנות את השפה"

08/05/2016 13:03

בינת תקשורת מחשבים תקיים את אירוע Bynet Expo 2016, האירוע השנתי הגדול של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) בישראל. במרכזו של האירוע השנה תעמוד מהפיכת הדיגיטל והשפעותיה על הארגונים, וצפויים להשתתף בו למעלה מ-4,000 מבקרים.

במסגרת האירוע יתקיים מסלול תוכן, בשיתוף אנשים ומחשבים, בנושא תפיסת הלקוח הדיגיטלי – Digital Customer Interaction. המסלול יעסוק בחוויית הלקוח בעידן הדיגיטל, ובכלים שיסייעו לארגונים לתרגם את מהפיכת הדיגיטל להצלחה עסקית.


לדברי יניב כהן, מנהל חטיבת ה-Collaboration בבינת תקשורת מחשבים, "דור הדיגיטל מחייב ארגונים לחשב מסלול מחדש לגבי שאלות יסוד הנוגעות בפעילותם העסקית – מי הם קהלי היעד, כיצד פונים אליהם, ואיך מייצרים להם חוויית לקוח עשירה וחיובית. מדובר בשינוי שניתן להגדירו כלא פחות מדרמטי, מסוג השינויים שרואים אחת לכמה עשורים, שבסופו ארגונים יחשבו אחרת, ייראו אחרת, והטכנולוגיה תתפוס בהם מקום עוד יותר מרכזי ממה שאנו מכירים כיום".

בין הדוברים באירוע: שחר מרקוביץ, ראש מערך הדיגיטל בבנק הפועלים, שיציג את פעילות הדיגיטל בבנק; תומר רובינשטיין, סמנכ"ל השיווק במגדל, שיציג את פרויקט הדיגיטל שביצעה חברת הביטוח והשיפור שיצרה בחוויית הלקוח; פרופ' ברק ליבאי, מומחה עולמי לשיווק וחוויית לקוח ומרצה במרכז הבינתחומי, שיציג את רווחיות הלקוח בעידן הדיגיטלי; ויניב כהן, מבינת תקשורת מחשבים, שיציג את תפישת ה-B2C בעולם הדיגיטלי. עוד ישתתפו לירון אברהם, משנה למנכ"ל, סלונה; אופיר בן אבי, מנהל ממשל זמין במשרד האוצר; אליאב אללוף, יועץ שיווקי ומנטור מדיה דיגיטלית; ואבי עסיס, מנכ"ל משותף, Be-Digital. את האירוע ינחה אבי זיתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה.

לדברי כהן "כשליש מהאוכלוסיה משתייכים לקטגוריה של דור ה-Y ודור ה-Z. מדובר בשני דורות שכבר נולדו לתוך מציאות דיגיטלית. מדובר בדור צעיר שיש לו מאפיינים שונים מאלו שהכרנו בעבר. הם פחות אוהבים לדבר, ויותר אוהבים לכתוב – מעדיפים תקשורת כתובה באפליקציות דוגמת ווטסאפ (WhatsApp), פייסבוק (Facebook), אינסטגרם (Instagram), ובכלל הם פעילים ברשתות החברתית ואפליקציות שיתוף תוכן אחרות".

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

"מדובר בדור שיש לו רצון להתבטא והוא מוקף בפלטפורמות רבות כדי להביע את עצמו, והוא עושה זאת על כל במה אפשרית", אומר כהן. "הם גם פחות אוהבים להמתין, ועבורם חוויית לקוח חיובית היא כזו המספקת להם את רצונם כאן ועכשיו. זה גם דור שהוא מאוד משפיע, והוא משתמש בפלטפורמות דיגיטליות כדי להשיג את מטרותיו. דוגמה מהימים האחרונים – האופן בו תלמידי י"ב השביתו את מערכת החינוך – הם השתמשו בפלטפורמות הדיגיטל כדי להתארגן, להתגבש, לתקשר ולבצע מהלכים שמשפיעים ברמה הלאומית והציבורית".

כהן הוסיף כי "מרבית הארגונים נמצאים בתחילת הדרך של לימוד והפנמת השינוי. השינוי הזה יהיה במרכזו של המסלול, ואנו נתמקד בדרכים ובכלים שיאפשרו לארגונים להיערך טוב יותר כדי לספק את הצרכים והדרישות של דור חדש דיגיטלי, ולתרגם את ההשקעה בדיגיטל להצלחה עסקית".

זו השנה ה-13 ברציפות שאירוע Bynet Expo מספק במה להצגתן של טכנולוגיות מתקדמות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הביטחוני והעסקי עם ראשי תעשיית ההיי-טק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש פנים אל פנים עם מומחי טכנולוגיה מישראל ומרחבי העולם.

הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים החמים ביותר, ויציגו בה למעלה מ-60 יצרניות טכנולוגיה וספקיות שירות מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר. דגש מיוחד יינתן באירוע להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק המשתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר.

אירועים קרובים