ITNAVpro מרחיבה את סל הפתרונות בארץ עם Genesys
ITNAVpro, חברת האינטרגציה המובילה בישראל לפתרונות Contact Center ופתרונות טכנולוגיים בתחום ה-OmniChannel, פעלה בשנה האחרונה להגדיל את סל הפתרונות שהיא מספקת ללקוחותיה בישראל.
בכנס הפסגה הדיגיטלית חשפה ITNAVpro את ההסכם החדש שלה עם Genesys, ואת סל הפתרונות המשותף של החברות לתחום ה-Contact Center והבק-אופיס.
שיתוף הפעולה בין החברות מאשר להן לספק פתרונות רב-ערוציים דיגיטליים המעצימים את חוויית הלקוח בממשקים מול הארגון.
ITNAVpro מתמחה ביישום והקמת פרויקטי Contact Center ללקוחות אנטרפרייז, ושותפה עסקית של IPC בישראל המתמחה בהקמת חדרי מסחר.
על לקוחות חטיבת השירותים של ITNAVpro נמנים ארגונים מובילים בתחומי השירות והמוקדים כמו פיננסי וביטוחים, שירותי בריאות, מוסדות ממשלה וחברות התקשורת.