תוכן שיווקי

SAS השיקה את פתרון SAS Customer Intelligence 360

הפתרון, שהושק בכנס העולמי שנערך השבוע בלאס וגאס, יאפשר לאנשי השיווק בארגונים לקבל תמונה מקיפה אודות לקוחותיהם, ולשלוח להם הצעות מותאמות אישית בזמן אמת ובאמצעות ערוצים מרובים

21/04/2016 15:14
במקום מכירה - הנפקה. SAS

ציפיותיהם של לקוחות לאינטראקציות אישיות מרקיעות שחקים, אולם מרבית המערכות הקיימות מונעות או מעכבות קמפיינים יעילים וזריזים. כיצד ארגונים יכולים לתמוך בחוויית לקוח ממוקדת ורלוונטית כאשר אין חיבור בין הנתונים הדיגטליים אודות הלקוח לבין נתונים לא מקוונים כגון עסקאות בחנויות?

SAS, המובילה בטכנולוגיות לשיווק, נותנת מענה לצורך זה עם השקת פתרון חדש לתחום ה-CI – ה-SAS Customer Intelligence 360. זהו למעשה מרכז שיווק דיגיטלי חדש האוסף נתונים מכל הערוצים כדי לסייע למשתמשים לקבל החלטות חכמות יותר ולשפר את חווית הלקוח שלהם.

"ל-SAS היסטוריה איתנה בתמיכה ב-CI בערוצים נכנסים ויוצאים", אומר ג'יימס טיילור, מנכ"ל ויועץ ראשי ב-Decision Management Solutions. "החלטות חכמות יותר, מותאמות אישית, המונעות על ידי אנליטיקה מתוחכמת, הינן קריטיות לחוויית לקוח טובה יותר. SAS Customer Intelligence 360 משלב נתונים מערוצים דיגיטליים לשיפור האנליטיקה ולקבלת החלטות עקבית, חוצת-ערוצים לאורך כל מסע הלקוח".

"SAS Customer Intelligence 360 מציע לנו הזדמנות מצוינת לשלב את כל הערוצים הדיגיטליים שלנו ולאחד את הנתונים עם מה שאנחנו יודעים על ההתנהגות הלא-מקוונת של לקוחותינו", אומר רומן מלצ'ר, מ-dm, רשת הפארם הגדולה בגרמניה. "עתה אנו יכולים לפנות אל לקוחותינו בזמן אמת, כשלרשותנו עומד כל המידע הנחוץ כדי לתזמר מסע לקוח רב-ערוצי מושלם".

חוסר ביטחון לגבי יכולות השיווק הדיגיטלי

נתונים מקוטעים הינם בעיה המציקה לאנשי השיווק. כאשר נתונים המגיעים מדואר אלקטרוני מנוהלים באמצעות פתרון שיווק אחד, ונתונים אודות התנהגות הצרכן ברשת מנוהלים בפתרון אחר, למשל, לאנשי השיווק חסר המבט הכולל על הלקוח. זה גורם להם לחוסר ביטחון לגבי יכולות השיווק הדיגיטלי שלהם.

הפתרון החדש ש-SAS מציעה יסייע לפתור את הבעיה. "בנינו את SAS Customer Intelligence 360 כמרכז שיווק דיגיטלי אינטואיטיבי המשלב את כל הנתונים הזמינים", אמר וילסון ראג', המנהל הגלובלי של SAS CI. "לדוגמה, בעזרת הנתונים המשולבים העומדים לרשותם, אנשי השיווק יכולים לשלוח מיידית הצעה מותאמת אישית לסמארטפון של הלקוח כאשר הוא נמצא בקרבת בית העסק".

SAS Customer Intelligence 360 מצייד את אנשי השיווק בכלים לאינטראקציות מוצלחות עם הלקוחות, באמצעות:
● אנליטיקה מובנית. בהתבסס על 40 השנים בהן SAS מובילה אנליטיקה, תהליכים אנליטיים מובנים יסייעו לאנשי השיווק הדיגיטלי להפוך לחכמים ויעילים יותר. פילוח אוטומטי ואלגוריתמים בלמידה עצמאית יספקו יותר הקשרים בכל אינטראקציה שיווקית.
● גישה קלה לנתונים. SAS מסייעת לאנשי השיווק לגשת לנתונים שלהם בכל עת, בכל מקום ובכל דרך, כדי לקבל החלטות טובות ומהירות יותר.
● לקוח אחד בכל הערוצים. רב-ערוציות היא יותר מאשר דואר אלקטרוני ואתר SAS Customer Intelligence 360 מקשר בין מה שהלקוחות עושים בערוצים הדיגיטליים לבין מה שהם עושים במקומות אחרים, כגון חנות או מוקד שירות. תצוגה יחידה של הלקוח מאפשרת לאנשי השיווק להציע לו חוויית קניה רלוונטית ומותאמת אישית, על סמך אינטראקציות קודמות ואנליטיקת חיזוי.
● תובנות אודות ביצועים. אנשי השיווק יכולים לראות מדדים חיוניים להצלחתם – לא רק אילו פעילויות עובדות, אלא גם איזה תוכן משפיע בצורה הטובה ביותר, באילו פלחי לקוחות להתמקד ומהו הרצף הטוב ביותר לחוויית הלקוח הבודד.

SAS Customer Intelligence 360 כולל שני מודולי ליבה:
● SAS 360 Discover – המספק דיווח ותובנות המבוססים על נתוני התנהגות ברשת ובאמצעות מכשירים ניידים, והוא יכול לכלול מידע רב על הלקוח המאפשר הבנה עמוקה על התנהגויות של לקוחות בודדים באינטראקציה שלהם עם המותג.
● SAS 360 Engage המאפשר למשתמשים ליצור, לתזמר ולייעל מסעות לקוח דיגיטליים.

SAS Customer Intelligence 360 היא טכנולוגיה מבוססת ענן ומוצעת כ-SaaS. מודולים ויכולות נוספות יתווספו במהלך 2016.

הפתרון הושק בכנס העולמי של SAS הנערך השבוע בלאס וגאס, מול קהל של יותר מ-30 אלף משתמשים הנוטלים חלק בכנס עצמו או צופים בו אונליין.

אירועים קרובים