תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - כנס שותפי הפצת התוכנה של יבמ בישראל

"One1 היא השותף הגדול והמוביל שלנו בישראל בהפצת פתרונות ומוצרי תוכנה"

כך אמר איניגו אוסורו, מנהל ערוצי הפצת פתרונות התוכנה ביבמ אירופה ● לדבריו, "שיתוף הפעולה שמובילה One1 בין השותפים העסקיים בישראל הוא יוצא דופן"

18/04/2016 10:50
איניגו אוסורו, מנהל ערוצי הפצת פתרונות התוכנה ביבמ אירופה. צילום: יח"צ

איניגו אוסורו, מנהל ערוצי הפצת פתרונות התוכנה ביבמ (IBM) אירופה, קרא לשותפים העסקיים בישראל לאמץ את האסטרטגיה החדשה שהגדירה יבמ, במיקוד בפתרונות SaaS. לדבריו, "One1 היא השותף הגדול והמוביל של יבמ בהפצת פתרונות ומוצרי תוכנה בישראל. פעילותה בתחום זה צומחת בהתמדה, ושיתוף הפעולה שהיא מובילה בין השותפים העסקיים בישראל הוא יוצא דופן לטובה".

אוסורו דיבר בכנס שותפי הפצת התוכנה של יבמ בישראל שקיימה One1 – המפיצה המובילה של פתרונות התוכנה של יבמ בישראל, אשר פועלת בשוק המקומי בעזרת כ-30 שותפים עסקיים. הכנס נערך בסטוקו תל אביב בהפקת אנשים ומחשבים, בהשתתפות מנכ"ל One1, שי אוזון, בכירי חטיבת התוכנה של יבמ בישראל ואירופה, ונציגי השותפים העסקיים של One1 ויבמ בישראל.

אוזון, בירך את בכירי יבמ ואת השותפים העסקיים, וקרא להם להיעזר בעוצמה של One1 כדי למנף את פעילותם העסקית בתחום פתרונות התוכנה של יבמ בשוק המקומי.

איילת יקוטי, מנהלת פעילות ההפצה של פתרונות יבמ ב-One1, סיכמה את הפעילות ב-2015 שבמהלכה זינקו מכירות התוכנה של יבמ בישראל דרך שותפים עסקיים של One1 ב-30%. יקוטי הציגה לשותפים העסקיים את תכנית העבודה והמטרות העסקיות ל-2016 וכן את האסטרטגיה למימושן. היא חשפה את תכנית VIP Club החדשה לשותפים מצטיינים, והעניקה יחד עם בכירים מיבמ תעודות הוקרה לשותפים המצטיינים של 2015.

טנגרם מקבוצת מטריקס זכתה בפרס השותף המצטיין על היקף הפעילות הכוללת; ליבי טכנולוגיות – שותף מצטיין בתחום אנליטיקס; IFN – שותף מצטיין בתחום ECM; אשנב – שותף מצטיין בתחום סיסטם; תותית – שותף מצטיין בתחום התווכה (middleware).

במהלך הכנס נערך חידון תחרותי ונושא פרסים בין השותפים העסקיים, על נושאים מקצועיים מעולמות התוכנה של יבמ ו-One1. המנצחים בשלושת המקומות הראשונים זכו בשעון חכם של אפל (Apple), ב-iPad ובמחשב MacBook Air יוקרתי.

One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-3,500 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור-חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי הטלקום, תעשיה, היי-טק, בנקאות ופיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית One1 נכללת במדד ת"א יתר 50 והכנסותיה השנתיות הן כמיליארד שקלים.

אירועים קרובים