אירוע לקוחות וירטואלי ייחודי של ועידן בשיתוף מומחה "חכמת ההמונים" ליאור צורף
ספקית פתרונות הקונפרנסינג (שיחות ועידה) ועידן, קיימה בתחילת החודש אירוע לקוחות וירטואלי ייחודי המבוסס על יכולות הקונפרנסינג של החברה, אשר מציעה מגוון פתרונות וירטואליים וחדשניים מקצה לקצה וביניהם: שירותי שיחות ועידה קוליות (Audio Conferencing), שירותים ומוצרים לניהול ועידות וידיאו (Video conferencing) וכן ניהול ישיבות וכנסים וירטואליים באמצעות ועידות אינטרנט (Web conferencing).
לועידן, המספקת שירותים מגוונים למגזר העסקי מזה 17 שנה, אלפי לקוחות מהחברות והגופים המובילים במשק הישראלי ומסקטורים שונים ביניהם: בנקאות ושוק ההון, היי-טק, קרנות הון-סיכון, משרדי עורכי דין ורו"ח, גופים ציבורים, תעשיה מסורתית ועוד.
להבדיל מאירועי לקוחות סטנדרטיים, בחרה החברה לקיים אירוע לקוחות ייחודי במתכונת וירטואלית, באמצעות שירות שיחות הועידה האינטרנטיות שלה, בו לקוחות החברה יכולים להשתתף מכל מקום בו הם נמצאים, אם ממקום עבודתם או מביתם.
לדברי ניר רונן, מנכ"ל החברה, "ועידן בחרה לקיים את אירוע הלקוחות בצורה וירטואלית, שכן נראה לנו שהדבר הטבעי ביותר שאנו יכולים לעשות הוא להשתמש בעצמנו באחת הפלטפורמות שאנו מציעים ללקוחותינו. מטרתנו הייתה לאפשר ללקוחות לחוות בצורה בלתי אמצעית את היתרונות הגלומים בשירות זה, ולהעניק להם, בד בבד, ערך מוסף בדמות העשרה אישית ואינטראקטיבית בנושא 'חכמת ההמונים'. הפלטפורמה הוירטואלית אפשרה ללקוחות להשתתף בהרצאה גם מביתם, לצד בני משפחתם, או לצפות בה במועד מאוחר יותר".
האירוע הועבר למשתתפים אשר נרשמו מראש לאירוע באמצעות וידיאו המלווה במצגת אינטראקטיבית, הערב החל בדברי מבוא של רונן והמשיך בהרצאתו מעוררת ההשראה של המרצה המבוקש ליאור צורף, מחבר הספר "המוח המשותף", בנושא "חכמת ההמונים והשפעתה על חיינו". במהלך ההרצאה לקחו המשתתפים חלק בשאלות אינטראקטיביות ובבחינה של עקרונות חכמת ההמונים אשר הוכיחה את יעילותה בזמן אמת במהלך האירוע.
"בחרנו בצורף ובנושא חכמת ההמונים לחלק ההעשרתי של האירוע, שכן שיחות מרובות משתתפים מהוות בסיס אידיאלי לשימוש בחכמת ההמונים", אמר רונן. "בנוסף לעובדה, כי חכמת ההמונים הינה תחום אקטואלי ופופולרי הצובר לאחרונה תאוצה עם התפתחות אפליקציות ויישומים שונים ברשת האינטרנט".
תרגום סימולטני לשפת הסימנים מכל מקום
אחד מיתרונות שירות ועידות האינטרנט והוידיאו של החברה בא לידי ביטוי גם בהקשר לאוכלוסיית החירשים וכבדי השמיעה, אשר מוסדות ציבוריים ומעסיקים מחויבים להנגיש עבורם כל אירוע או פעילות. שירותי הקונפרנסינג של החברה מאפשרים לשלב בוועידות מומחה לשפת הסימנים, אשר יכול באמצעות תשתית הוידאו, לספק את שירותיו מכל מקום בו הוא נמצא ולהנגיש אותן לאוכלוסיות נוספות. באירוע הלקוחות האחרון של ועידן ניתן לצפות, בחלון וידיאו נוסף, בשירותי התרגום הסימולטני אשר ניתנו בידי המתרגמת מיכל נווה.
"הבחירה להנגיש את האירוע לאוכלוסיית כבדי השמיעה בארץ היא יותר מחובה חוקית – מדובר חובה מוסרית שאנו שמחים לקיים", סיכם רונן.
פורסם במקור באתר AVmaster מבית אנשים ומחשבים.