תוכן שיווקי

"תהליך השחזור הפך למהיר ופשוט הן ברמת קובץ בודד והן ברמת שרת מלא"

כך אמר עדי פרידן מג'יימס ריצ'רדסון לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט, שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו

12/04/2016 15:45
עדי פרידן, ג'יימס ריצ'רדסון

לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו, שוחחנו עם עדי פרידן מג'יימס ריצ'רדסון.

הצג בקצרה את החברה, ואת צרכי ניהול המידע שלכם (איזה סוג מידע מחזיקים, מה הצרכים השונים)?
"ג'יימס ריצ'רדסון מפעילה חנויות דיוטי פרי בישראל ובכל העולם. נכון להיום אנחנו משתמשים במערכת קופות שמשמשת את הלקוחות כדי לשלם עבור הקנייה שלהם. אנחנו משתמשים במערכות ERP, מערכת ניהול רצפת מחסן, מערכות תשתיות וירטואליות ועוד".


כיצד קומוולט סייעה לכם לעמוד בדרישות הדטה שלכם?
"כשחיפשתי מוצר שיחליף את המוצר הקיים, המטרה שלי הייתה למצוא מוצר שיקח אותנו כמה דרגות קדימה. הגיבוי באותה תקופה היה לוקח הרבה מאוד זמן. המערכת שבה השתמשנו הייתה איטית ומיושנת, חלונות הגיבוי היו ארוכים ונושא השחזור גם הוא היה מסורבל ואיטי. היינו זקוקים לפתרון שיתן מענה לכל הבעיות הללו וכשמצאתי את קומוולט, הפתרון שלהם שיפר בצורה משמעותית את זמני הגיבוי שלנו, אשר הצטמצמו במאות אחוזים".

"בנוסף לכך, באמצעות המוצר של קומוולט, תהליך השחזור הפך למהיר ופשוט הן ברמת הקובץ הבודד והן ברמה של שחזור שרת מלא במקרה הצורך. הפתרון של קומוולט מעניק לחברה שלנו את השקט והביטחון שאנחנו זקוקים להם ברמת הגיבוי לדיסקים, באפשרות לשחזור מהיר וגם בגיבוי מהיר לקלטות שניתן לאחסן מחוץ למאגרים שלנו".

כיצד היית מתאר את תהליך ההטמעה, ולאחר מכן את העבודה השוטפת מול ווי-אנקור וקומוולט (מיהם האנשים מולם אתה עובד באופן שוטף/טיב היחסים/שביעות רצון וכו')?
"המערכת שלנו הוטמעה על ידי ווי-אנקור. בגלל שהמערכות שאנחנו משתמשים בהן הן לא מערכות סטנדרטיות שנמצאות בשוק, היה צורך בתפירות בין המערכות של קומוולט לבין המערכות האחרות. למזלנו, הצוותים של החברות שלנו מורכבים מאנשים מומחים שיודעים מה הם עושים ותהליך ההטמעה עבר בהצלחה רבה. בסופו של דבר, קיבלנו פתרון איכותי שנותן מענה לכל הדרישות של החברה שלנו ומבטיח לנו גיבוי ושחזור איכותיים, מהירים וזמינים. אני מאוד מרוצה מהמערכת של קומוולט. כאשר יש צורך, אני יוצר קשר עם רונן נוי או יוסי אשכנזי מקומוולט, שמאוד זמינים ונותנים מענה לכל השאלות והבקשות שלי".

אירועים קרובים