"נעמיק את הפעילות שלנו השנה בארגוני אנטרפרייז ונרחיב ל-SMB"
כך אמר רונן נוי, סמנכ''ל המכירות של קומוולט ישראל ● לדבריו, "מנמ''רים מבינים את הערך המוסף של המערכת שלנו כפלטפורמה ייחודית"
כתב: הילל יוסף
"צפי הפעילות שלנו השנה בנוי על שלוש רגליים: הרחבת הפעילות שלנו בקרב לקוחות אנטרפרייז קיימים, כניסה ללקוחות חדשים וחדירה מסיבית לארגוני SMB". כך אמר רונן נוי, סמנכ"ל מכירות, קומוולט (Commvault) ישראל.
נוי התראיין לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט Commvault Spring Party 2016 – Family, Friends & Live Music. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', במועדון התיאטרון ביפו. על האירוע פרסו חסותן שותפות קומוולט בארץ: היטאצ'י (Hitachi), ווי אנקור מקבוצת חילן, אבנט, נוטניקס (Nutanix) ישראל, אמת מחשוב ובינת תקשורת ומחשבים.
לדברי נוי, "בשנה החולפת נוספו לנו לקוחות חדשים רבים, בקרב ארגוני אנטרפרייז ולקוחות SMB. מנמ"רים מבינים את הערך מוסף של המערכת שלנו כפלטפורמה ייחודית. אנו עונים למצוקות המנמ"רים: לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלהם, לעשות יותר IT בפחות תקציבים, ולא להיות תלויים בפתרונות שנועלים את המנמ"ר, בהיותם סגורים. הפתרונות גמישים וקלים לתפעול".
לדברי נוי, "מנמ"רים מבינים שגיבוי הוא חשוב, אבל הוא כבר לא העיקר. שינוי ההתייחסות למידע, גורם לכך שניתן להפיק ממנו יותר ערך עסקי. כל ארגון נדרש להעביר את המיקוד שלו מהגיבוי – לניהול המידע".
"אנו מספקים פלטפורמה לניהול מידע המהווה נכס אסטרטגי לארגון. על המנמ"רים להגן על המידע, להנגיש אותו, לדאוג שהוא הולם את הרגולציות, ולוודא שניתן לשתף אותו", אמר נוי. "האתגרים הללו יותר מורכבים כיום, שכן המידע מבוזר בסביבות IT שונות, פיזיות ו-וירטואליות, בעולם הנייד, ובענן. היום, יותר מתמיד – יש לתת למידע מעטפת הכוללת יותר מאשר גיבוי בלבד".
על פי נוי, "אנו עונים על הצורך שהמידע יעבוד על מגוון של תשתיות שתהיינה מבוססות קוד פתוח, יש צורך ביכולות שחזור חדשות, הגיבוי המסורתי כבר לא עונה על צורכי המחר. ארגונים נדרשים ליכולות ניתוח גדולות ועמוקות יותר, עם יכולות גישה רחבות ומקיפות יותר, שיתופיות מידע וניראות".
נותנים מענה לחלק גדול מהאתגרים
על הפלטפורמה לניהול המידע, אמר נוי, "להיות חוצת ארגון – מאפשרת גמישות ולא תלויה בתשתיות שמתחת. רק בדרך זו תתקבל נקודת מבט אחת, כוללת, על כלל המידע, מיקומו ומצבו". הוא הוסיף כי "מנמ"רים רוצים, וצריכים, להשתלב בכלל המגמות הטכנולוגיות החדשות, ובראשן יציאה לענן תוך שילוב המערכות שלהם. מדובר בכל הסוגים – ענן חיצוני-ציבורי, פנימי-פרטי וענן בן כלאיים, היברידי".
"בגרסה החדשה של המוצר שלנו, שהושקה באוקטובר, אנו נותנים מענה לחלק גדול מאתגרים הללו, ורואים התעניינות רבה מצד הלקוחות הארגוניים", אמר נוי. "אנו תומכים בחלק גדול ממערכות האחסון בשוק לטובת ניהול Snap, בהגנה על טכנולוגיות Big Data ו-Hadoop, תמיכה בארכיטקטורת Object storage, וכן נותנים פתרון DR לענן. לצד כל אלה – הפתרון פשוט וקל ברמת הניהול".
לשחקנים האחרים בשוק, אמר נוי, "אין פלטפורמה אחת, המצליחה להקיף את כלל הצרכים המתחדשים של הלקוחות הארגוניים בעולמות ה-Big Data ,DR וארכיון. יש להם מגוון מוצרים, ללא אינטגרציה ביניהם".
באחרונה, אמר נוי, "ערכה IDC סקר עולמי לשביעות רצון הלקוחות שלנו. הסקר היה ייחודי הן בציון הגבוה – 98% והן בהיקף המשובים שהתקבלו מהלקוחות. גם בישראל שביעות הרצון גבוהה, בדומה לעולם. לקוחות שמחים להיות ממליצים שלנו".
"באירוע", סיכם נוי, "תופיע בראשונה להקת The MaaS (ר"ת Music as a Service) שתבצע גרסאות כיסוי ללהיטים מכל הזמנים".
"בין חברי הלהקה: שי נוני ויוסי אשכנזי מקומלווט, ליר שיף מהיטאצ'י ויניב יעקב מ-VMware. הרעיון להקים את הלהקה נבע מתוך הרצון לקיים אירוע הוקרה מיוחד עבור קהילת הלקוחות של קומוולט. אין לי ספק שהולך להיות אירוע בלתי נשכח".