תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT SPRING PARTY, יום ד' 13 באפריל, מועדון התאטרון יפו

הכר את צוות קומוולט: יוסי אשכנזי

21/03/2016 15:32

לקראת מסיבת האביב של קומוולט (Commvault), נארח את אנשי הצוות של קומוולט ישראל לשיחת היכרות קצרה, על העשייה בקומוולט, על מערכות היחסים עם הלקוחות וכמובן על המסיבה הקרבה. היום: ראיון עם יוסי אשכנזי, מהנדס מערכות בקומוולט ישראל.

מה תפקידך בכוח?
"אני מהנדס מערכת בקומוולט. התפקיד שלי כולל פגישות עם לקוחות פוטנציאלים וקיימים, עדכון שוטף של הלקוחות בחידושים התכופים שמפתחת קומוולט, אחראי על שת"פ עם יצרני החומרה והאחסון המובילים ואחראי על הצד הטכני של קדם-המכירה ובקומוולט ישראל. רוב הזמן אצל הלקוחות וכמעט ולא נמצא במשרד, וכשאני כבר מגיע, בדרך כלל עושה הרבה רעש ובלאגן".


אתה הקמת ויזמת את להקת MaaS (ר"ת Music As A Service) המורכבת מקולגות מהתעשייה וחברים. מה הוביל לכך?
"יזמתי את הקמת הלהקה יחד עם שי נוני, קיבלנו החלטה עשינו כמה טלפונים ויצאנו לדרך. החלום שלי תמיד היה לתופף, אבל אף פעם לא הגשמתי אותו. ברגע שהגעתי לקומוולט, היה לי את הרעיון להקים את הלהקה, אבל לא מצאנו זמן לכך עקב עומס בעבודה. בשנה האחרונה דיברתי עם שי, ואמרתי לו – 'בוא נעשה את זה' והוא הסכים".

"ואז הוא הביא חברים נוספים ואני הבאתי כמה מהחברים שלי – בסך הכל שבעה – וכך הקמנו את הלהקה. בהתחלה עשינו את זה בצורה לא מקצועית, סתם בשביל הכיף. לאט לאט הקונספט התחיל להתגבש. היום אנחנו נפגשים פעמיים בשבוע בלילות, מחליטים על שירים, עושים את זה בשביל הכיף ונהנים. הלהקה הזאת היא סוג של הגשמת חלום לשנינו. אנחנו מנגנים קאברים בעיקר לשירי רוק, כמו הרולינג סטונס (Rolling Stones), משינה, תיסלם ושירי פופ עכשוויים, כמו אדל".

אתה רואה קשר בין יצירתיות מוזיקלית ליצירתיות בעולם המקצועי?
"בהחלט. מוזיקה זה משהו שמפתח, משהו עם הרבה מחשבה מאחורי זה. המוזיקה נותנת לנו המון אנרגיות, מגיע לעבודה מפוקס ומשוחרר והלקוחות אוהבים את זה. העבודה שלנו היא קשה, מורכבת ומלחיצה והמוזיקה מרעננת אותנו ומשפרת את החשיבה. אפילו גילינו שרבים מהלקוחות שלנו חולקים את החלום הזה וגם הם הקימו להקות ומנגנים ביחד. זה פותח ערוץ תקשורת מאוד טוב בינינו ובינם".

ב-13 באפריל קומוולט מקיימת מסיבת אביב עבור לקוחותיה. איזה מסר יש לך עבורם?
"מסיבת האביב של קומוולט היא הזדמנות מצוינות ללקוחות ולשותפים העסקיים שלנו לפגוש אחד את השני, במפגש לא פורמלי וליהנות מהופעה שהכנו במיוחד עבורם. סוג של הוקרת תודה. אני מאמין שהאירוע הזה הוא אבן דרך חשובה בהתגבשות של קהילת הלקוחות והשותפים של קומוולט. הלהקה שלנו מורכבת משותפים עסקיים, לקוחות, חברים ומשפחה ואני רואה בה סמל למחויבות שלנו להצלחה של לקוחותנו. ומעל לכל, חיים פעם אחת ואין יותר כיף ונכון ללכת אחרי החלומות שלך ולהגשים אותם. אף פעם לא מאוחר".

אירועים קרובים