תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות של TIBCO בישראל, יום ג' 22 במרץ

"ישראל ייחודית בכך שתמיד יש דרישה שלא חשבו עליה עדיין בשום מקום אחר בעולם"

כך אמר עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה בקבוצת יעל ● לדבריו, "TIBCO למדו משהו מיכולת המשא ומתן של הלקוחות הישראלים - לאחר עסקה בישראל, כל דבר נראה אחר כך יותר קל"

15/03/2016 10:55
עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה בקבוצת יעל

יעל תוכנה, מקבוצת יעל, תקיים ב-22 במרץ את כנס הלקוחות של TIBCO בישראל. הכנס יתקיים במלון דן, תל אביב. בכנס ישתתפו מומחים של TIBCO מהארץ ומהעולם, אשר יעבירו הרצאות מרתקות בנושאים טכנולוגיים המובילים כיום את המגזר העסקי, כגון: Big Data, אנליטיקס, ענן, האינטרנט של הדברים ואינטגרציה.

לקראת האירוע, שוחחנו עם עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה בקבוצת יעל.

מה מהות שיתוף הפעולה בין יעל תוכנה לבין חברת TIBCO העולמית?
"יעל הנה נציגתה הבלעדית של TIBCO בישראל מזה כ-17 שנה, והיא מהווה גוף מכירה, יישום, תמיכה והדרכה של פתרונות TIBCO".

"האגף המנהל את פעילות TIBCO בישראל מעסיק עשרות ארכיטקטים ומיישמים המוסמכים רשמית על ידי TIBCO בשלל הפעילויות השונות. מעבר למכירה ושירותים על בסיס מוצרי TIBCO, בנתה יעל פתרונות שונים מעל המוצרים כניידות מספרים, Fullfilment, גילויי הונאה ועוד".

מה מציעה TIBCO לחברות ישראליות?
"TIBCO מציעה פתרונות לאנליטיקה ולניהול תהליכים עסקיים חוצי אנשים ומערכות – פתרונות המאפשרים ללקוח להתמקד בצורך העסקי ולא בקוד או בטכנולוגיה. השימוש בפתרונות של TIBCO בשילוב המומחיות של יעל תכנה, מאפשר לחברות ישראליות ליישם את הפתרונות העסקיים שלהם על ידי מקסימום פתרון במינימום קידוד".

"ישנן לכך דוגמאות רבות, מפתרון ניידות המספרים שיושם על התשתית של TIBCO עבור חברות התקשורת ללא שורת קוד אחת, פרויקט המרלו"ג של טבע המחבר מערכות רבות ומורכבות, פרויקט משרד הבריאות המחבר את כל בתי החולים אל המשרד, פרויקט אמדאוס באל על המחבר מערכות Legacy אל מערכות SaaS של אמדאוס ועוד ועוד פרויקטים מעניינים עליהם אתם מוזמנים להגיע ולשמוע בכנס".

"בכל הפרויקטים יעל מספקת את המוצר, ההדרכה, התמיכה ומאפשרת ללקוח לבחור את מודל העבודה מעבודה עצמאית עם ליווי, עבודה בזמן וחומרים או עבודה במודל FIX".

איזו חשיבות מייחסת TIBCO לשוק הישראלי?
"TIBCO פעילה בשוק הישראלי דרך יעל תוכנה באופן רצוף משנת 1999. בשנים אלו תפסה TIBCO נתח שוק מרכזי במגוון רחב של ורטיקלים: תעשיה, תקשורת, בריאות, בטחון ועוד".

"TIBCO העולמית רואה בישראל מדינה מתקדמת ופורצת דרך, שמחה וגאה להיות שותפה לפתרונות ויישומים חדשניים ומובילים המבוססים על הפתרונות שלה".

מה אופי הקשר שיש לך בשוטף עם TIBCO העולמית?
"אני עובד עם TIBCO משנת 2,000 ומרגיש חלק אינטגרלי ממשפחת TIBCO העולמית. הצוות ביעל עובדים עם כל הדרגים ב-TIBCO ממייסד החברה ויווק ראנדיבה, המנהלים הבכירים, מנהלי המוצרים השונים; מנהלי התמיכה, מנהלי השירותים, מנהלי ההדרכה ומנהלי האזור".

"האגף המטפל בפעילות TIBCO מעסיק עשרות מהנדסים מוסמכים על ידי TIBCO בתחומי ארכיטקטורה והפתרונות השונים. אני אישית כמנהל החטיבה עברתי הסמכה רחבה על כלל פתרונות TIBCO והנני מוסמך ברמה הגבוהה ביותר בהסמכת ארכיטקט. אנחנו מוכרים ומוערכים מאוד ב-TIBCO ועומדים עמם בקשר שוטף הן לצורכי קידום מכירות ושיווק והן לצורך קידום השירות ללקוח".

האם TIBCO העולמית למדה משהו מהשוק הישראלי, אם כן, מה?
"אין ספק שהשוק הישראלי תרם רבות לשיפור המוצרים של TIBCO. השוק הישראלי ייחודי בכך שתמיד יש דרישה שלא חשבו עליה עדיין בשום מקום אחר בעולם, והרבה פעמים הדבר מהווה כקטליזטור לשיפור המוצר גם ללקוחות אחרים סביב כדור הארץ. אני מניח גם ש- TIBCO למדו משהו מיכולת המשא ומתן של הלקוחות הישראלים – לאחר עסקה בישראל, כל דבר נראה אחר כך יותר קל".

מה תאמר לסיכום?  
"אנחנו מאחלים ללקוחותנו, ל-TIBCO וליעל תוכנה, שנים רבות נוספות של עבודה משותפת, ושנמשיך יחדיו במתן פתרונות חדשניים ומיטביים המאפשרים ללקוחתנו לתת מענה לצרכים העסקיים המתחדשים, תוך מיקוד בצרכים העסקיים ולא בקידוד".

אירועים קרובים