תוכן שיווקי

מובילאיי בחרה במתגי ליבה של ג'וניפר נטוורקס להרחבת תשתית הרשת ל-40 ג'יגה

את הפרויקט הובילה ספיידר תקשורת ● העסקה בוצעה באמצעות זברה טכנולוגיות, המייצגת את ג'וניפר נטוורקס בישראל

10/03/2016 08:00
מובילאיי וג'וניפר נטוורקס

מובילאיי (Mobileye), חלוצה עולמית בפיתוח ייצור והפצה של מערכות למניעת תאונות דרכים, בחרה במתגי ליבה של ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) כדי להקים תשתית רשת בעלת ביצועים גבוהים.

שילוב המתגים בוצע על ידי ספיידר תקשורת כחלק מהרחבת חדר המחשב במטה החברה. הם יספקו תמיכה אמינה ועתירת ביצועים לפעילות המתרחבת של מובילאיי בעולם. העסקה בוצעה באמצעות זברה טכנולוגיות, המייצגת את ג'וניפר נטוורקס בישראל.

לצורך השגת ביצועים חזקים, תמיכה בפעילות המתרחבת במהירות, וכדי להשיג אמינות הפעלה, נבחרו מתגי ג'וניפר נטוורקס מדגם Qfx5100, כולל מתגי מבואות של 10 ג'יגה ומתגי ליבה עם מבואות של 40 ג'יגה. מתגי ג'וניפר נטוורקס מוטמעים כעת גם בסביבת הדטה סנטר וגם בסביבת ה-Campus Lan של החברה בהר החוצבים בירושלים.

מובילאיי היתה החברה הראשונה בישראל שאימצה את טכנולוגיית ה-Virtual Chassis של ג'וניפר נטוורקס עוד בשנת 2008 וכיום היא משדרגת את תשתיות התקשרות ל-40 ג'יגה.

"משפחת מתגי ה-QFX מתהדרת בביצועים גבוהים עם Latency נמוך, אשר נועד לענות על הדרישות של ארגונים בעלי צרכים תובעניים. הם תוכננו להפעלה במרכזי נתונים מודרניים, ומגיעים ברמות גישה של 10, 40 ו-100 ג'יגה. מתגי ה-QFX מאפשרים לעבוד עם ארכיטקטורות וטכנולוגיות כגון: Virtual Chassis, Virtual Chassis Fabric, Multi Chassis LAG ו-Junos Fusion", אמר עופר פז, סמנכ"ל טכנולוגיות בזברה טכנולוגיות.

לדברי אבנר סנדרוביץ, CTO ספיידר תקשורת, "כבר בשלב התכנון הבנו שאופי פעילות הפיתוח הייחודי של מובילאיי והדרישות ממערכות המידע מצריכים פתרון יצירתי וייחודי. נפחי התעבורה הנדרשים למובילאיי כוללים עיבוד כמויות גדולות ביותר של וידיאו באיכות גבוהה המגיע ממספר רב של מפתחים בו זמנית. על מנת לעמוד בדרישות נדרשנו יחד עם צוות ה-IT של מוביילאיי לתכנן ולבנות תשתיות רשת, המסוגלות לעמוד בעומסים כבדים במיוחד ולאורך כל חלקי הרשת".

אירועים קרובים