"פתרונות TIBCO הינם חוצי ארגון ומתאימים לארגונים מכל הגדלים והסוגים"
כך אמר שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה ● לדבריו, "גם ארגונים שאינם ארגוני אנטרפרייז וזקוקים לפתרונות אינטגרציה - יכולים להיות לקוחות שלנו"
יעל תוכנה, מקבוצת יעל תקיים ב-22 במרץ את כנס הלקוחות של TIBCO בישראל. שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה, מספר על החידושים שמציגה החברה.
מה חדש ב-TIBCO?
"בדומה למגמות החמות בשוק המחשוב העולמי, בחודשים האחרונים נכנסה TIBCO לכמה נושאים חדשים הקשורים לתחום הענן. למשל, רכישת Mashery, אשר נחשבת למובילה עולמית בתחום הפתרונות ל-Management API. הרכישה היתה אסטרטגית עבור TIBCO והכניסה אותה לתחומים בהם לא הייתה פעילה קודם לכן כמו לתחום הענן. פתרונות התוכנה הייחודיים הללו מסייעים ללקוחותינו להפוך במהירות לעסקים דיגיטליים הפועלים בכל הערוצים בזמן אמת. למשל, כולנו היינו שמחים שכשאנחנו באים לשדה התעופה נקבל אוטומטית שובר הנחה לנסיעה בכביש 6 וחנייה אוטומטית בנתב"ג".
כיצד לקוחות בעולם עושים שימוש בפתרונות ה-Management API של Mashery?
"בעולם ישנם ארגונים רבים מתחומים שונים שעושים שימוש בפתרונות הללו. למשל, בריטיש איירווייז (British AirWays) מאפשרת ללקוחותיה לבצע מגוון של שירותים בצורה עצמאית, ביניהם, הזמנת כרטיס טיסה, קבלת כרטיס עלייה למטוס ועוד, כשכל אלה מתבצעים בצורה מהירה ואוטומטית. החיסכון עבור חברת התעופה הינו עצום כיוון שאין בעצם צורך להתקשר לנציג שירות, לעבור בדלפק ובכך כוח האדם צומצם משמעותית".
"ה-CTO של קוקה קולה (Coca-Cola), קווין פלאורס, אמר לא מזמן בראיון שנערך איתו, שהיתרון של הטכנולוגיה של TIBCO הוא בקיצור תהליכים ופרויקטים שהיו לוקחים בעבר חודשים ואף שנים וכיום הפכו לימים בודדים בלבד. הוא ציין, כי הם רואים שהשימוש במערכת ה-API לא רק נכנס ל-IT אלא משמש גם את המכירות, הפיננסים והרכש, וכי מערכות TIBCO אפשרו להם לפתוח ולהרחיב את המידע ללקוחות גם במובייל, ברשתות החברתיות ובענן".
ספר על הכרזות מעניינות נוספות שהיו לחברה השנה
"השנה השיקה TIBCO פתרון חדש, שנקרא BusinessWorks Container Edition TIBCO, שמטרתו לאפשר לחברות אשר משתמשות בענן פרטי לבצע אינטגרציה של מערכות בענן עצמו או בצורה היברידית עם מערכות הארגון. בתחום הענן החברה הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם אמזון (Amazon) וכיום הפתרונות שלה מותאמים ועובדים בצורה אופטימלית עם AWS".
"בנוסף, אנחנו שמחים לבשר כי ארגונים שעד היום לא יכלו להשתמש בפתרונות TIBCO, כיוון שהם היו מיועדים לארגוני אנטרפרייז בעיקר, יכולים אף הם להטמיע בצורה קלה ומהירה את המוצרים של TIBCO בצורה המתאימה לגודל הארגון שלהם".
TIBCO נחשבת למובילת שוק – כיצד הדבר בא לידי ביטוי?
"פתרונות TIBCO מאפשרים פתרון כולל מקצה לקצה, זאת לעומת פתרונות אחרים המספקים פתרונות נקודתיים בלבד. פתרונותיה של החברה הוכחו בהצלחה רבה בשוק העולמי ובשוק הישראלי, כפתרונות מהירים ליישום, אשר מאפשרים לארגון לקבל החזר השקעה בתקופה קצרה. כחלק מהאסטרטגיה שלה, הצטרפה החברה לארגון התקינה Cloud Foundry Foundation , שאמון על קביעת הסטנדרטים בענן. משמעותו של צעד זה, שהחברה תהיה חלק מקובעי המדיניות של הסטנדרטים שבהם יפותחו פתרונות הענן".
"בישראל בין לקוחות החברה ניתן למנות את משרד הבריאות, כל בתי החולים הממשלתיים, שירותי בריאות כללית ורשת בתי החולים שלה, מאוחדת ובית החולים הדסה. בנוסף, הפתרונות מוטמעים גם בתחום התקשורת המתאפיינת ביכולותה להעניק פתרונות מהירים לשוק המשתנה. בין לקוחות TIBCO בתחום התקשורת: בזק, בזק בינלאומי, פלאפון, פרטנר ו-HOT. פתרונות TIBCO חדרו גם לשוק התעשייה, התעופה, משרד ראש הממשלה והתרופות".