תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NessPRO CA, יום ב' 14 במרץ, לאגו

CA הוכתרה כמנהיגה בתחום ניהול ההרשאות המוצר

CA Privileged Access Manager הוכתר על פי הערכה של חברת האנליסטים KuppingerCole

06/03/2016 10:46
CA Technologies

CA Technologies המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, הודיעה כי הוכתרה כמנהיגה (Overall Leader) בניהול הרשאות (Privilege Management) בדו"ח "מצפן המנהיגות" (Leadership Compass) האחרון שפורסם על ידי KuppingerCole, חברת אנליסטים העוסקת באבטחת מידע הממוקדת בזהות.

לצורך הדו"ח בוצעה הערכה של המוצר CA Privileged Access Manager. הדו"ח העריך  פתרונות הממוקדים בבקרת גישה ופעילות של משתמשים פריבילגיים, כגון אלו שבהם משתמש מנהל ה- IT.


"ניתן לסכם את ההיקף של ניהול ההרשאות, למרות היותו נרחב למדי, כ'מיכון וניהול של מי שיכול לגשת למערכות ולנתונים הקריטיים ביותר שלך – מתי, מהיכן, באיזו שעה ובמשך כמה זמן". כך כותבים בדו"ח מרטין קופינגר ואמאר סינג, מנהל ואנליסט בכירים ב-KuppingerCole.

"CA Privileged Access Manager הוא פתרון מקיף, בשל וכולל המתפקד היטב בכוחות עצמו וגם משתלב באופן מלא עם מוצרים אחרים של CA Technologies כגון CA Identity Governance ו-CA Identity Manager".

בדו"ח "מצפן המנהיגות: ניהול הרשאות", KuppingerCole ביצעו חישובים לגבי חברות מנהיגות בארבע קטגוריות: חדשנות, נוכחות בשוק, מוצר וכללי (overall), כאשר החברות המנהיגות הכוללות מבוססות על דירוג משולב של שלוש הקטגוריות האחרות. CA הובילה בכל קטגוריה, כולל ההערכה הכוללת, וקיבלה דירוג של "חיובי חזק" במאפיינים הבאים: אבטחה, אינטגרציה, יכולת פעולה הדדית ושימושיות, וכן במעמדה של החברה בתחומי האיתנות הפיננסית ו-ecosystem של נוכחות אזורית ושותפים.

"חשבונות פריבילגיים מאפשרים גישה חופשית למערכות ומידע בעלי ערך גבוה וההתפשרות בתחום זה הביאה כמה מהפריצות המזיקות ביותר שדווחו. סיכון זה, בתוספת דרישות גוברות לציות לתקנות ולביקורת, הגבירו את הצורך לבצע בקרה ולנהל את הפעילויות והאישורים הקשורים לחשבונות פריבילגיים", אמר מרדכי רוזן, סגן נשיא לניהול מוצר ב-CA Technologies.

רוזן סיכם ואמר כי, "CA Privileged Access Manager מציע גישה מקיפה לבקרת גישה פריבילגית בסביבות IT היברידיות ומתן מענה לצרכי הציות לתקנות".

אירועים קרובים