תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ ישראל, יום ב' 7 במרץ, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים

התשתית האחודה של סיסקו ונט-אפ, מבוססת פלאש מלא – מבטלת אילוצים בדטה סנטר

03/03/2016 10:47
תוצאות טובות. נט-אפ

כתב: הילל יוסף

פתרונות סיטריקס (Citrix), המשרתים למעלה מ-‏100 מיליון משתמשים ברחבי העולם, משפרים את הניידות העסקית באמצעות מרחבי עבודה ניידים עם אבטחה גבוהה, המספקים גישה מיידית ליישומים, לשולחנות עבודה, לנתונים ולתקשורת, בכל התקן, בכל רשת ובכל ענן.

סיטריקס ביקשה לשפר את היעילות ולהתקדם למודל DevOps, עם יכולות חדשות התומכות באוטומציה. היא הטמיעה מערכת FAS של נט-אפ (NetApp) המבוססת על Flash באופן מלא ועם תשתית FlexPod‏. ההטמעה אפשרה לסיטריקס לקצר את זמני היציאה לשוק של גרסאות תוכנה ותכונות חדשות. "כעת יש לנו ביטחון רב יותר בנתונים ובכוונתנו להמשיך להרחיב את השימוש בה במהירות רבה", אמר סאטיש סמבאנדהם, מנהל בכיר לפיתוח מוצרים בסיטריקס.

מיד לאחר שהתקינה את FlexPod עם AFF, הבחינה סיטריקס בשיפור דרמטי. בדיקות בקנה מידה גדול מתבצעות בצורה עקבית, מהירה ואמינה, ואין עוד צורך להאריך בדיקות או לחזור עליהן. כל אלה תרמו לקיצור זמני היציאה לשוק של פתרונות הווירטואליזציה שלה.

יתרונות ניהול משמעותיים

הלקוחות מבינים ש-Flash פירושו מהירות. אך כעת, נוכח הירידה בעלויות של מערכים המבוססים על Flash באופן מלא, רבים מבינים כי Flash מספק גם יתרונות ניהול משמעותיים, בעיקר כאשר משלבים אותו כחלק מהתפעול הפשוט של פתרון תשתית אחודה. סיסקו (Cisco) ונט-אפ, שפיתחו את פתרון התשתית האחודה (‏CI‏) שנקרא FlexPod‎‏, רואות כיצד גוברת ההתלהבות של שותפי FlexPod ושל לקוחות FlexPod מיתרונות הביצועים, הזריזות, הגמישות והחיסכון של מרכז נתונים המבוסס על Flash‏.

"תשתית אחודה יכולה לא רק ליצור חוויית משתמש פשוטה יותר ולהקל על הדרך לקבלת תשואה על ההשקעה, אלא גם לעודד את רווחיות השותפים", אמר מארק פטרס, מנהל ייעוץ ואנליסט בכיר של ESG‏, "סיסקו ונט-אפ מאפשרות למשתמשים ולשותפים ליהנות מהר יותר מהיתרונות של הטכנולוגיות והמומחיות הספציפיות שכל אחת מהן תורמת לפתרון FlexPod‏".

"פתרון FlexPod בשילוב עם מערכת FAS המבוססת על Flash באופן מלא מתאים מטבעו לתשתית אחודה, כיוון שהוא מאפשר ניהול נתונים פשוט יותר", אמר לי קאסוול, סמנכ"ל שיווק מוצרים, פתרונות ושירותים, נט-אפ, "נוכח המחסור במומחי IT‏, פתרון FlexPod המבוסס על Flash מלא מאפשר למשתמשים להתמקד בעבודה בעלת ההשפעה הקריטית ביותר ומבטל את הצורך בכוונון ביצועי האחסון".

לסייע ללקוחות להאיץ את המעבר למרכז נתונים מודרני

"השינויים בלחצים העסקיים ובמגבלות התפעוליות דוחקים בלקוחות שלנו לבחון מחדש את האופן שבו הם בונים ומנהלים את סביבות מרכזי הנתונים", אמר ג'ים קברט, סמנכ"ל פתרונות נט-אפ של Avnet ביבשת אמריקה, "השותפות שלנו עם נט-אפ מבוססת על השילוב בין ניהול הנתונים המצוין שלהם לבין השיטות המובילות בתעשייה שלנו להפצת פתרונות. נתמקד ב-FSA One Framework ובפתרון FlexPod החדש בשילוב עם מערכת FAS המבוססת על Flash באופן מלא עבור הלקוחות שלנו".

באמצעות יוזמת FlexPod Advantage‏, נט-אפ וסיסקו מאפשרות לשותפים לסייע ללקוחות להאיץ את המעבר למרכז נתונים מודרני. הפתרון הוא פתרון FlexPod בשילוב עם מערכת אחסון מסדרה FAS של נט-אפ המבוססת על Flash באופן מלא, שרתי UCS של סיסקו עם מעבדי M4‎ החדישים ומתגי NEXUS 9K של סיסקו ביחד עם Application Centric Infrastructure‏ (‏ACI‏). זהו פתרון אידיאלי לארגונים המעוניינים לאחד פרוטוקולים ועומסי עבודה מעורבים בין משאבי Flash‏, דיסק וענן.

הפלטפורמה של FlexPod מספקת יתרונות כגון: שיפור מרשים בביצועים, סטנדרטים חדשים בזריזות ובגמישות של הניהול, חיסכון מובהק: מעל 75% תשואה על ההשקעה תוך 17 חודשים בלבד, תוך חיסכון הן ב-CapEx והן בהוצאות התפעול, ‏OpEx‏.

אירועים קרובים