תוכן שיווקי
לקראת אירוע - THINKING DIGITAL 2016, יום ג' 8 במרץ, LAGO, רחוב המאה ועשרים 6, ראשון לציון

ServiceWise במקום הראשון במכירות Salesforce לשנת 2015 באירופה ובמזרח התיכון

01/03/2016 15:13
נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי, Salesforce

ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת פלטינום של Salesforce, ו-Pardot בישראל, ומפיצה יחידה של מוצרי Marketing Cloud, תפסה את המקום הראשון במכירות Salesforce בטריטוריה כולה לשנת הכספים 2015, שהסתיימה בסוף ינואר, 2016.

בשנת הכספים האחרונה 2015, שהסתיימה לא מכבר (בסוף ינואר 2016), השיגה ServiceWise  את המקום הראשון במכירות בקרב כלל השותפים של Salesforce בטריטוריה (המוגדרת כ-Emerging Markets of EMEA וכוללת מדינות רבות באירופה ובמזה"ת) וכמובן כשותף מספר אחד בישראל. בנוסף, התברגה ServiceWise כשותף העסקי הישראלי היחיד בעשירייה המובילה בין כל השותפים של Salesforce באירופה במכירות של מוצרי-Community Cloud.

Salesforce מאפשרת לשותפיה העסקיים להשיג דירוג של השותפות על בסיס שורה של קריטריונים: גידול במכירות, שביעות רצון לקוחות, כמות מוסמכים, סיפורי הצלחה של לקוחות ועוד. ServiceWise השיגה בשנה החולפת את דירוג הפלטינום היוקרתי.

נתן גביש, מנהל השותפים העסקיים של Salesforce בישראל, אומר כי "אני מלווה את ServiceWise מאז הקמתה בשנת 2008. אני שמח מאוד לראות את הצמיחה המואצת, את החדירה לשווקים חדשים ואת ההתפתחות המקצועית, כל זאת תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה מאוד של הלקוחות, מה שזיכה אותם במקום הראשון במכירות לשנת 2015. ServiceWise צועדת בכיוון הנכון ועוד נכונו לה שיאים חדשים".

ServiceWise יישומים עסקיים, מתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים  בתחום ה-CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת פלטינום של Salesforce, ו-Pardot בישראל, ומפיצה בלעדית של מוצרי Marketing Cloud.

בין לקוחותיה של ServiceWise חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות חברות תעשייתיות, חברות היי-טק, כמו גם ארגונים  ללא כוונת רווח.

המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסה לניירות ערך בניו יורק, NYSE, הינה מערכת מבוססת Web במודל Software -as-a-Service, ומיושמת על ידי מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125 אלף לקוחות ברחבי העולם.

אתר הבית של ServiceWise

אתר הבית של SalesForce

אירועים קרובים