Software AG מציגה את "הרנטגן של החנויות"
פתרון Smart Store Monitoring מאפשר לקמעונאים להאיץ את עסקיהם באמצעות ניטור חנויות בזמן אמת
Software AG השיקה את פתרון Smart Store Monitoring שהינו חלק מהפלטפורמה הדיגיטלית העסקית שלה (Digital Business Platform).
הפתרון מספק לקמעונאים יכולות ניתוח וניבוי בזמן אמת, עבור החנויות הפיזיות שלהם באמצעות ניטור וניתוח מידע בכמויות גדולות המגיע מחיישנים ויישומים בחנות. הפתרון מאפשר כעת לקמעונאים להבין טוב את ביצועי פעילות קידום המכירות שלהם, ומסייע להם להפיק את המירב מהאינטרנט של הדברים.
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG, מסביר כי "תפקיד החנויות מתרחב והן הופכות לצומת מרכזי מתוך מגוון ערוצי הקנייה. בנוסף, קמעונאים נדרשים לספק כל העת חווית קנייה גבוהה ואיכותית כדי לנצח בזירת התחרות. על מנת ליהנות מהמהפכה המתחוללת בחנויות ומהציפיות ההולכות וגדלות של הקונים, קמעונאים נזקקים ל'מכשיר רנטגן' המאפשר לעקוב, לנטר ולנתח את כל הפעילויות המתרחשות בחנויות בזמן אמת. התובנות שמספק הפתרון החדש, המופקות בזמן אמת, יכולות לסייע למנהלים לצוות את עובדיהם ולתגבר אזורים חמים בחנויות במטרה לתת מענה לביקוש גבוה למוצרים או לסייע למנהלי השיווק לשפר את פעילות קידום המכירות 'תוך כדי תנועה' ולהגיב טוב יותר לצרכי לקוחותיהם השונים".
על פי מחקר שערכה RSR (ר"ת Retail Systems Research), קמעונאים מעוניינים ליצור קשר עם צרכנים באמצעות מכשירים חכמים, ומזהים הזדמנות לספק שירותים חדשים המתבססים על מידע המגיע מהצרכן ונאסף באמצעות מכשירים התומכים באינטרנט של הדברים. הקמעונאים סבורים שמחלקת תפעול החנות (41%) ויצירת הקשר עם הלקוח (36%), הינן שתיים מתוך חמש המחלקות החשובות ביותר בחנות אשר ייהנו משימוש בטכנולוגיות האינטרנט של הדברים.
על פי המחקר, הקמעונאים אופטימיים בנוגע לערך שיביא האינטרנט של הדברים לחנויות והם יודעים שגישה חדשה זו מחויבת המציאות. יחד עם זאת, המשתתפים במחקר של RSR ציינו שלושה חסמים טכנולוגיים לפרויקטים בתחום זה – שילוב של מקורות מידע שונים, ההחלטה מה תהיה התגובה הטובה ביותר למידעים מסוימים או לציפיות, וההתמודדדות בזמן אמת עם כמויות גדולות כל כך של מידע המגיעים ממקורות רבים.
על מנת להתמודד עם אתגרים אלה משלבת הפלטפורמה הדיגיטלית העסקית של Software AG מספר טכנולוגיות החיוניות לניטור החנות, בכלל זה:
● קישוריות למקורות מידע של האינטרנט של הדברים, כגון חיישנים, מודלים לניבוי, ניהול מלאי, נקודות שירות, מידע חיצוני ועוד.
● הפקת תובנות עסקיות בנוגע לנעשה בחנות בזמן אמת.
● היכולת להתאים אוטומטית את פעילות הקד"מ, בכלל זה שלטים, על בסיס תגובות בזמן אמת מהצרכנים.
● היכולת לשלב מודלי ניבוי על מנת להוציא צוות עובדים או לשנות את מיקום הסחורה בזמן אמת.
● ניהול מידע In-memory וכלי ניתוח בזמן אמת.
● כלי קישוריות וניהול תהליכים עסקיים.