תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NessPRO CA, יום ב' 14 במרץ, לאגו

"ה-DevOps מאפשר להביא לשוק במהירות יישומים ושירותים"

כך אמר דדי דבורסקי, מנכ''ל NessPRO, קבוצת המוצרים של נס ● לדבריו, "CA ישראל חדלה לתפקד כישות עצמאית ועברה לעבוד ב-NessPRO - אנו ממשיכים של פעילות החברה בארץ - וזו תעודת כבוד והערכה רבה על פעילותנו"

17/02/2016 14:39
דדי דבורסקי, מנכ''ל NessPRO, קבוצת המוצרים של נס"

כתב: הילל יוסף

"כלכלת האפליקציות הולכת ותופסת מקום חשוב באופן ההתנהלות של ארגונים. עולם ה-DevOps מאפשר למנמ"רים להביא לשוק במהירות יישומים ושירותים, ותוך כדי כך להבטיח חוויית משתמש מושלמת – בתשתית ענן או בדטה סנטר – וזו אחת מהתמחויות של CA". כך אמר דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO, קבוצת המוצרים של נס.

דבורסקי התראיין לקראת כנס Application Economy: What's Next, הנערך ע"י  NessPRO. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ב', ה-14 במרץ, באולם אירועים לאגו, ראשון לציון.


לדברי דבורסקי, "בשנה שעברה CA, אחת מחברות המחשוב הוותיקות הפועלות בארץ זה שלושה עשורים, שינתה את מודל הפעילות שלה בישראל, כפי שעשתה בלא מעט מקומות בעולם: CA ישראל חדלה לתפקד כישות עצמאית ועברה לעבוד ב-NessPRO. מדובר בחברה גדולה, CA היא אחת מענקיות התוכנה העולמיות. אנו ממשיכים של פעילות החברה בארץ – וזו תעודת כבוד והערכה רבה על פעילותנו". הוא ציין כי "CA העולמית בחרה להשקיע בכמה כוונים בולטים: היא מובילה עולמית של תפיסת DevOps, ובשנה שעברה רכשה שתי חברות בתחום, את  Rally Software Development ואת Grid Tools".

נושא אבטחת המידע, אמר דבורסקי, "הוא תחום פעילות חשוב נוסף של CA, וב-2015 רכשה החברה את Idmlogic הישראלית. עוד תחום המייחד את הפעילות של CA הוא מערכות שו"ב ל-IT, גם בענן. בנוסף, אנו ממשיכים לעבוד באופן צמוד עם הלקוחות הוותיקים שהטמיעו מוצרי CA בסביבת המיינפריים שלהם במהלך השנים".

בנובמבר האחרון, אמר דבורסקי, התקיים האירוע השנתי של CA בלאס וגאס, שכלל יותר מ-450 מושבים. "במוקד הכנס עמדה כלכלת האפליקציות והוצגו חידושים, סיפורי לקוחות וסקירות שונות בשורה של תחומים, ובהם אבטחת מידע, ניהול אג'ילי, מחשבי מיינפריים ו-DevOps. לכנס הגיעה משלחת של כ-20 איש מישראל, שותפים ולקוחות – שכללה מנהלים בכירים משורה של חברות, בהן חילן, בנק הפועלים, פלאפון, פלייטיקה, אל על, אמדוקס, בינת, אמת מיחשוב וכמובן – נס ישראל ו-NessPRO. מטרת הכנס בישראל הינה להביא מהכנס בארצות הברית את המיטב ולהציגו בפני קהל הלקוחות שלנו.

"כל סימני השאלה מאחורינו"

באמצע שנת 2015, אמר דבורסקי, "קלטנו את פעילות CA ב-NessPRO .בתחילת הדרך היו חששות מסוימים, אך נכון להיום אני יכול להעיד שתהליך המעבר הצליח וכל סימני השאלה מאחורינו.

גייסנו את מרבית עובדי CA ישראל, ואנו ממשיכים לעבוד עם השותפים העסקיים הרבים של CA בישראל. יצרנו המשכיות וחיזקנו את פעילות CA בעצם שילובה בפעילות הרחבה של NessPRO".

"אציין", אמר דבורסקי, "כי לצד הפעילות אותה אנו מייצגים, ישנו גוף שני של CA בארץ – גוף מחקר ופיתוח, המונה עשרות אנשים ואשר הוקם על בסיס 13 הרכישות שערכה ענקית המחשוב בארץ במהלך השנים. הוא פועל ממשרדיו בכפר סבא ובהרצליה. אנו ממשיכים לעבוד עימו באופן צמוד ומסייעים ל-CA להמשיך ולמצוא חברות נוספות, כדי לשלבן בסל הפתרונות של החברה. כמו כן אנו מסייעים לחברות סטארט-אפ ישראליות למצוא חברת תוכנה גדולה, דוגמת CA – בה יוכלו להשתלב בהמשך דרכן".

"סיימנו שנה מוצלחת מאוד", סיכם דבורסקי. "השנה נמקד את הפעילות שלנו בשני כיוונים: נעמיק ונרחיב את היצע הפתרונות שלנו ונציע אותם ללקוחות חדשים ולמגזרי פעילות נוספים, דוגמת לקוחות היי-טק. בנוסף, נרחיב את הפעילות שלנו בקרב לקוחות קיימים".

אירועים קרובים