תוכן שיווקי
לקראת אירוע - HITACHI, יום ג' 16 לפברואר, אולם קריפטון, מתחם הכפר הירוק

אריק מורנו, HDS ישראל: "נדרש לשלב תוכנה כך שניתן יהיה לעבור בחופשיות לענן"

15/02/2016 11:18
אריק מורנו, HDS, Cloud Specialist ישראל

כתב: הילל יוסף

"מצוקתם של מנהלי תשתיות ה-IT היא מול כמה חזיתות. המענה שלנו הוא ביכולת לשלב תוכנה, בניהול ענן פרטי – כזה שיאפשר מיכון, אוטומציה, חיוב על פי צריכה – ומעבר בין סביבות ענן פרטי לציבורי". כך אמר אריק מורנו, HDS, Cloud Specialist ישראל.

מורנו התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של ענקית האחסון. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-16 לפברואר, באולם קריפטון, הכפר הירוק, תחת הכותר Accelerate Your Business Applications. החברה קיימת 35 שנה ומונה 40 עובדים. היא עוסקת בתחומים של ניהול מידע, הכוללים אחסון, ניהול וגיבוי מידע.


בדרך זו, הסביר מורנו, "HDS מספקת מערכות IT שמשלבות רכיבים שונים – תוכנה, מחשוב, תקשורת ואחסון – בחבילה אחת מנוהלת".

"HDS משלבת חומרה ותוכנה, וכך היא מאפשרת למנמ"רים לבנות מחשוב ענן מלא המכיל שכבת ניהול אחודה אשר מאפשרת ניהול ואוטומציה, עם Self Service Portal", אמר. "כך, ארגונים יכולים להשתמש במודלי צריכה לפי הצורך שלהם כגון – תשלום לפי שימוש, מעבר מ-CAPEX ל-OPEX וצריכת שירותים מספקי ענן מקומיים. בעזרת שכבת התוכנה אנחנו יכולים לשלב את הענן הפרטי של הארגון עם עננים ציבוריים – ובדרך זו ליצור ענן היברידי".

בתצורה של ענן היברידי", אמר מורנו, "אנו מאפשרים לשמור על מערכות מידע קריטיות באתר הלקוח בתצורת On Premise ובה בעת להוציא סביבות ייעודיות אל מחוץ לאתר לתצורת Off Premise".

"יש ל-HDS יכולת להעניק גיבוי לענן BaaS, המשכיות עסקית לענן DRaaS ואף תשתית כשירות IaaS, לסביבות שלמות, הכוללות שרתים, מערכות וירטואליזציה, מערכות תקשורת יעודית, וכל זאת עם יכולות אבטחת מידע מתקדמות.

הלקוח מקטין עלויות

כך לדוגמה, אמר מורנו, "ערכנו פרויקט שכזה במוסד פיננסי באירופה: הוא כלל בניית ענן פרטי מלא, מנוהל, עם קישוריות לעננים ציבוריים, ומתן מיכון לכל התהליכים – כולל הקצאה לכל הסביבות –  חלקן פרטיות וחלקן בענן הציבורי". בארץ, הוסיף, "מימשנו פרויקט שכזה בחברת טלקום ישראלית, במסגרתו הוטמעו שרתים, ציוד תקשורת ומערכות אחסון – בתצורה מרכזית אחת, עבור סביבות האורקל (Oracle) של הלקוח, עם מיכון, פשטות ואחידות".

"בפתרון זה הלקוח הקטין את העלויות, שיפר ביצועים ואת התנהגות האפליקציות והשיג פשטות בפתרון מקצה לקצה".

לדברי מורנו, "אנו מספקים ללקוחות הארגוניים מערכת המכילה שלושה רכיבים. אלא שמול הלקוח היא מופיעה כמערכת משולבת אחת, שלא נדרש לנהל את רכיביה לחוד. HDS היא ספקית ה-IT היחידה המציעה מערכת ניהול ומערכת הפעלה לאחסון – עבור כלל הארגונים. אנו מציעים יכולות תוכנה, עם וירטואליזציה, אחסון הטרוגני, Active-Active, ללא עלויות של תוספות חומרה. בדרך זו אנו מאפשרים להכיל את הסביבות האלה בצורה אולטימטיבית, יעילה ביותר כאשר הן מנוהלות באופן פשוט ואוטומטי, עם הקצאת משאבים באופן יעיל וחכם".

"אנו צופים גידול בפעילות בתחום הענן ההיברידי", סיכם מורנו. "זאת, בשל התועלות הצפויות למנהלי התשתיות והמנמ"רים, בהיבט פישוט של המורכבות, ניהול טוב יותר, אוטומציה של תהליכים והקצאות, לצד חיסכון בעלויות. הפתרונות האחודים של HDS הם הטובים ביותר להקמת עננים".

אירועים קרובים