תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס שותפים של סימנטק, יום ב' 15 פברואר, ''הקומה הרביעית'', תל אביב

אבי זריהן, סימנטק: "החברה תמשיך להגן על העולם"

11/02/2016 10:22
אבי זריהן, מנכ''ל סימנטק ישראל ורוסיה. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"החברה הולכת לדרך חדשה, כשחקנית אבטחת המידע הגדולה בעולם, וככזו, היא תמשיך עם המוטו שלה – להמשיך להגן על העולם". כך אמר אבי זריהן, מנכ"ל סימנטק (Symantec), ישראל ורוסיה.

זריהן התראיין לקראת כנס השותפים העסקיים של הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב', 15 פברואר, באולם "הקומה הרביעית", רחוב החרש, תל אביב.

מטרת המפגש, אמר זריהן, "היא להמשיך ולהעמיק את הקשר עם השותפים, לייצר תקשורת עימם ולשתף אותם במידע חדש שיעזור להם להמשיך להגן על לקוחותיהם. כך, נרחיב על תכנית השותפים Symantec Secure One ועל ההזדמנויות של השותפים להרוויח יותר עם סימנטק. בנוסף, נעמיק את הידע של השותפים בנושאי רישוי, וכן, נציג חבילת מוצרים חדשה, בעולם של לקוחות תחנות קצה – שגולת הכותרת שלה כוללת הצפנה של עמדת הקצה, הגנה, וניהול רכיבים". נסיים, אמר זריהן, "בהרחבת הידע על פתרונות ה-DLP (מניעת דליפת מידע) ללקוחות 365 בענן של מיקרוסופט (Microsoft)".

תכנית השותפים החדשה, אמר זריהן, "מטרתה להקל על השותפים, ולסייע להם להגדיל את המכירות. לכן, צמצמנו לארבע את מספר תחומי ההתמחויות: ליבת האבטחה, שהיא הגנת המידע: הגנה על תחנות קצה, הגנה בעולם נייד ואבטחת המייל וה-Web; הגנת האיומים: מניעת דליפת מידע, הצפנה וזיהוי משתמשים; שירותי הגנת סייבר".

אמון השוק במהלכים שסימנטק עושה

בשבוע שעבר, אמר זריהן, "סימנטק סגרה את הרבעון השלישי של השנה הכספית עם תוצאות טובות. יצוין כי ההכנסות ממכירת החברה הבת, וריטאס (Veritas), שצפויות להגיע ל-5.3 מיליארד דולר (לאחר תשלום מסים), לא נכללו בתוצאות, משום שהיא בוצעה ברבעון הרביעי של השנה הכספית. החברה ממשיכה לגדול רבעון אחרי רבעון". עוד ציין זריהן כי "קרן סילבר לייק (Silver Lake), האוחזת במניות בחברה, החליטה להזרים לסימנטק חצי מיליארד דולר, על מנת לשדר שענקית אבטחת המידע נמצאת במצב של 'עסקים כרגיל'. ההזרמה המאסיבית מראה על האמון של השוק במהלכים שסימנטק עושה".

זריהן ציטט את דברי מייקל בראון, נשיא ומנכ"ל סימנטק, שאמר לאחר פרסום התוצאות כי "אנחנו נכנסים למחצית השנייה של תהליך השינוי של החברה עם בסיס מוצק יותר בזכות המוצרים החדשים שלנו, מה שמכוון אותנו לרווחיות ארוכת טווח. אנחנו מתקדמים בצורה נאותה בסדרי העדיפויות של החברה, בכלל זה חיזוק הפורטפוליו של מוצרי אבטחת מידע ושיפור במבנה ההוצאות ובאמצעי השיווק שלנו".

בעקבות הפיצול של וריטאס, אמר זריהן, "סימנטק שבה להיות חברת אבטחת המידע ה'טהורה' הגדולה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי העומד על ארבעה וחצי מיליארד דולר, הפועלת בכל העולמות, מארגוני אנטרפרייז ועד המגזר הצרכני-פרטי. למערכת האנטי-וירוס שלנו, Norton, יש 135 מיליון משתמשים, וזהו כוח ניטור מבוסס חיישנים גדול ביותר".

"נרחיב את ההיצע שלנו בתחומי אבטחת מידע והגנת הסייבר בעולמות ההגנה מפני איומים, הגנת מידע ושירותי אבטחה מקוונת", סיכם זריהן. "יש לנו פה הזדמנות, עם הטכנולוגיות הקיימות שלנו, במצב השוק הנוכחי – לשלש את מחזור המכירות. זאת, בלא קשר לגידול הצפוי בשוק עצמו. הפיצול האופרטיבי בין סימנטק לוריטאס, מותיר את סימנטק כחברת הסייבר המובילה בעולם, עם רשת מודיעין-סייבר עניפה. החברה מגינה על המידע של ארגונים, ממשלות, ואנשים פרטיים".

אירועים קרובים