תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NessPRO CA, יום ב' 14 במרץ, לאגו

CA דורגה כמנהיגה בריבוע הקסם ל-2015 בתחום אפליקציות משולבות לניתוח סל מוצרי IT

10/02/2016 16:15
CA Technologies

CA Technologies המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, הודיעה כי דורגה על ידי גרטנר (Gartner), בשנה הרביעית ברציפות, בריבוע החברות המנהיגות (Leaders) של "ריבוע הקסם בתחום אפליקציות משולבות לניתוח סל מוצרי IT (קרי IIPA)".

הדו"ח העריך את CA PPM (ר"ת CA Project and Portfolio Management), הפתרון הראשון מסוגו עם מחסן נתונים המרכז את סלי המוצרים על מנת לספק להנהלה את התובנה הדרושה לחשיבה משולבת, קבלת החלטות משופרת וביצוע מהיר יותר.


גרטנר העריכה ספקי IIPA על פי שני קריטריונים עיקריים: יכולת ביצוע ושלמות חזון. על פי הדו"ח של גרטנר "מוצרים מובילים שואפים באגרסיביות לשלב את הביצוע המתוכנן של שינוי ה-footprint IT בתגובה לצרכי העסק, תוך שימוש בניהול סל המוצרים בתור בסיס".

מוצרים אלה יכולים לנתח את העלות וההתקדמות של תגובת ה-IT לאסטרטגיה העסקית ואסטרטגיית ה-IT, ולספק את נקודות המבט הנדרשות על ידי מנמ"רים, מנהלי סלי מוצרים בתחומי ה-IT ומנהיגים עסקיים אחרים, בכל הקשור לפרספקטיבות הנכונות, לניתוח ולהשפעה.

CA Technologies הוכרה שוב ושוב בזכות פתרונות -PPM שלה. גם בחודש מאי 2015 החברה דורגה בריבוע החברות המנהיגות של "ריבוע הקסם בנושא אפליקציות תוכנה לניהול סל מוצרים ופרויקטים בתחום ה-IT ברחבי העולם".

CA PPM מיועד לחבר באופן הדוק אסטרטגיה עסקית עם ביצוע פיתוח באמצעות תובנות בכל היוזמות. בחודש נובמבר חשפה CA מהדורה חדשה של CA PPM המשתלבת עם CA Agile Central (לשעבר Rally Agile Application Lifecycle Management) ומאפשרת למנהלי ה-IT לנהל פרויקטים זריזים וגמישים (אג'ייל), פרויקטים לא מובנים (unstructured) ופרויקטים מסורתיים ממסוף מרכזי, ולהבטיח שהם פועלים על פי דרישות המהירות והמשאבים של העסק. גישה ייחודית זו משנה את הדרך שבה ארגונים קובעים סדר עדיפויות לגבי ההון והאסטרטגיה בכל הקשור להשקעות ב-IT.

"CA PPM הוא הפתרון היחיד מסוגו היוצר התאמה בין יכולות בתחומי תובנה עסקית וניהול סל מוצרים באופן שמאפשר זריזות וגמישות (אג'יליות) בכל עסק", אמר ג'ף מולוגני, מנהל בכיר, שיווק מוצרים, CA Technologies. "אנו מאמינים כי הצבתנו החוזרת בריבוע החברות המנהיגות מדגישה את עוצמתו יוצאת הדופן של CA PPM ואת יכולתו להאיץ ביצועים עסקיים".

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים. למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים