תוכן שיווקי
לקראת אירוע - HITACHI, יום ג' 16 לפברואר, אולם קריפטון, מתחם הכפר הירוק

"היעד – לשלב בתשתיות רכיבי מחשוב, תקשורת ואחסון – בחבילה מנוהלת אחת"

כך אמר אלי ביטון, מנהל פריסייל ב-HDS ישראל ● לדבריו, "חברות המחקר קובעות כבר שנים כי רוב המשאבים בדטה סנטר מופנים לטובת תפעול שוטף ותחזוקת הקיים - לכן כלל האתגרים הללו דורשים להזריק חדשנות לתשתיות ה-IT"

09/02/2016 10:10

כתב: הילל יוסף

"מנהלי תשתיות ה-IT ניצבים בפני כמה אתגרים בו זמנית, כשהמענה שלנו לכך הוא מערכות IT שמשלבות רכיבים שונים – מחשוב, תקשורת ואחסון – בחבילה אחת מנוהלת", אמר אלי ביטון, מנהל פריסייל ב-HDS ישראל.

ביטון התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של ענקית האחסון. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-16 לפברואר, באולם קריפטון, הכפר הירוק, תחת הכותר Accelerate Your Business Applications. החברה פועלת בישראל 35 שנה ומונה 40 עובדים. HDS עוסקת בתחומים של ניהול מידע, הכוללים אחסון, ניהול וגיבוי מידע.


לדברי ביטון, "חברות המחקר קובעות כבר שנים כי רוב המשאבים בדטה סנטר מופנים לטובת תפעול שוטף ותחזוקת הקיים. הוצאות התפעול של תשתיות ה-IT רק הולכות ועולות – בעוד עלות התשתית הולכת ויורדת. במקביל, המידע המטופל הולך וגדל בקצב מסחרר, בגלל משתמשי הקצה ובשל מגמת האינטרנט של הדברים". לכן, אמר ביטון, "כלל האתגרים הללו דורשים להזריק חדשנות לתשתיות ה-IT. בסוף, הכל מתנקז ומכביד על הדטה סנטר. הפתרון לגידול בנתונים ובעלות התשתיות הוא הטמעת תשתיות חכמות וניהול חכם של התשתית".

"אנו מציעים חבילה מנוהלת אחת", אמר ביטון, "הכוללת רכיבי מחשוב מבוססי שרתים ומערכות אחסון של היטאצ'י ; ציוד תקשורת מבוסס סיסקו (Cisco) או ברוקייד (Brocade).

עבור הלקוחות, הפלטפורמה מכילה את הטוב מכל עולמות התשתית – Best of Breed.

כך לדוגמא, בעולם האחסון, אמר, "אנו מציעים תשתית מוגדרת תוכנה – SDI. מדובר במערכות אחסון המבוססות על תוכנת ה-SVOS (ר"ת Storage Virtualization Operation System) המכילה יכולת וירטואליזציית אחסון הטרוגנית ויכולות Active-Active בצורה טבעית וללא תוספות חומרה, בשילוב עם טכנולוגית הגירת נתונים מתקדמת, שכפול וניהול נתונים.

"לאחרונה הרחבנו את משפחה זו לעולם ה-Mid-Range, כך שאינה נחלתם של עולמות האנטרפרייז בלבד".

בעולם השרתים, ציין, "יש להיטאצ'י קו שרתים ותיק, בעיקר שרתי להבים, עם כמה יתרונות. האחד, LPAR (ר"ת Logical Partitioning) יכולת ליצור מלהב בודד כמה שרתים פיזיים עצמאיים, המשרתים ביצועים, סביבות IT, יישומים או לקוחות – שונים. השני, SMP (ר"ת Symmetric Multiproccessing) – יכולת המאפשרת לאגד כמה שרתי בלייד, לשרת בודד, לטובת עיבוד או זיכרון מורחב. יתרון נוסף הוא ביכולת ליצור בלייד שישמש לגיבוי עבור בלייד אחר, במקרה תקלה".

בעולם התקשורת, אמר ביטון, "אנו עובדים עם שני היצרנים המובילים בתחום ומשלבים אותם בצורה אינטגרלית בתוך הפתרון".

"למרות שמדובר על מערכת המכילה מספר רכיבים", הדגיש ביטון, "הרי שמול הלקוח היא מופיעה כמערכת משולבת אחת, שלא נדרש לנהל את רכיביה לחוד. הערך הגדול של הפתרון הוא תוכנת הניהול הייחודית שלה. היא מספקת פשטות תפעולית חסרת תקדים על-ידי מתן כלי ניהול אחד שהיסטורית היו נדרשים שבעה כלים לאותן פעולות. זה מה שמאפשר אספקת שירותי IT בצורה ורטיקאלית".

"מנהלים בארגונים אינם רוצים שמשך אספקת השירותים החדשים ייקח להם זמן רב, כי צוותים רבים מעורבים בתהליך. HDS מבטלת את התלות הזו, באמצעות מיכון. פרויקטים אורכים זמן רב מדי כי נדרשת הקצאת משאבים. פרויקטים 'נמרחים' ופוגעים בזריזות ובתחרותיות הארגונים".

"HDS", אמר ביטון, "פונה היום לארגונים מכל הסוגים ומציעה להם מערכת, המשלבת באופן אחוד ושקוף למשתמש – רכיבי מחשוב, תקשורת ואחסון. אלו פועלים באופן אוטומטי, עם מערכת ניהול אחת חכמה, אשר מקצה את המשאבים באופן יעיל וחכם יותר – לטובת צמצום עלויות הטיפול בתשתיות ה-IT. בזמן שיתפנה להם, אמר, "אנשי ה-IT יוכלו לטפל בשינויי הסביבה, השינוי בדרישות הלקוח, ובמעבר לענן. תפקיד ה-IT בארגון משתנה, והארגון צריך להשתנות אף הוא. מנהלי התשתיות בארגון נדרשים לעסוק בתכנון עתידי של פרויקטי IT במקום להתעסק בניהול ההווה".

לסיכום אמר ביטון כי "מערכת ה-UCP נבנתה עבור האפליקציות הארגוניות הדורשות האצה (מכאן שם הכנס Accelerate Your Applications) ולכן ישנם מספר סוגים של UCP כגון Virtualization, SAP HANA, OpenStack ועוד, כאשר לכל דגם היתרונות שלו והתצורה שלו".

"אני מזמין אתכם להגיע לכנס ולשמוע איך ניתן להאיץ את האפליקציות הארגוניות קדימה".

אירועים קרובים