תוכן שיווקי

המועצה להסדר ההימורים בספורט הטמיעה מערכת Incentives

מועצת הטוטו סיימה בהצלחה יישום של מערכת Incentives לתגמול ותמרוץ מערך המשווקים וכ-1,600 תחנות טוטו בפריסה ארצית

27/01/2016 14:43
המועצה להסדר ההימורים בספורט

מערכת Incentives תשמש כפלטפורמה מרכזית לניהול תגמול לפי יעדים וביצועים לכל רשת המכירות של הטוטו. המערכת תרכז את מכלול התכנון, הניהול השוטף לתגמול סוכנויות המכירות ומערך השיווק. בעזרת המערכת המועצה תנהל את כל תוכניות היעדים וכן את המבצעים התקופתיים והשנתיים להגברת מכירות.

אלי בן סימון, מנמ"ר הטוטו, אומר כי "המערכת מאפשרת יכולות חדשות וחדשניות לבניית תוכניות תמרוץ של סוכנויות המכירה בכל הארץ , הגדרת יעדי מכירות לכל נקודות המכירה בקווי המוצרים השונים באינטגרציה מלאה. המערכת מאפשרת תכנון ובקרה שוטפים בשקיפות מלאה עם השותפים של המועצה תוך שימוש בערוצי האינטרנט ובמובייל.  המערכת משתלבת היטב בארכיטקטורת המערכות ומטפלת בצורה ייחודית בכל תהליכי המדידה, תגמול ותמרוץ של מערך המכירות של המועצה ובהמשך גם של יחידות שירות, שותפים עסקיים וניהול לפי יעדים".

טל פרנק, מנכ"ל משותף באינסנטיבס, אומר כי "מיצוי פוטנציאל המכירות בעבודה עם מפיצים וסוכניות מהווה אתגר שמעסיק ארגונים רבים. פריסת מערכת Incentives מהווה מנוע צמיחה בקשר השוטף עם הסוכנים והמשווקים. עמלות ותמריצים הינם הדלק של יחסים אלה. בניהול נכון, גידול המכירות הינו פועל יוצא מכך. ארגונים המטמיעים את המערכת חווים התייעלות רבה בכל התהליכים העסקיים כתוצאה ממיכון התהליך, וחוסכים משמעותית בכל עלויות התפעול והפיתוח. אנו מודים לצוות הפרויקט בטוטו על העבודה האיכותית המשותפת ביישום המערכת".

אירועים קרובים