תוכן שיווקי

וירטואל איי.טי. מחדשת ומרחיבה את הענן על בסיס פתרונות EMC

13/01/2016 11:20
וירטואל איי.טי

וירטואל איי.טי מתחדשת ומרחיבה את מערך האחסון של שירותי הענן בבעלותה בתחילת השנה השישית לפעילותה, לאור גידול בהיקף הלקוחות וצרכיהן העסקיים.

וירטואל איי.טי, בעלת ניסיון רב בשוק מחשוב הענן וה-IT, החליטה לאחר בחינת פתרונות האחסון המוצעים בשוק, להמשיך בקו המנחה אותה מיום הקמת החברה – לא להתפשר על איכות המערכות אשר נמצאות בבעלותה המלאה, תוך שמירה על הרמה הטכנולוגית והשרידות הגבוהות ביותר וזמני כשל מערכות אפסיים. בשל הגידול החד במספר הלקוחות הוחלט להטמיע פתרונות אחסון מבית EMC ולאפשר ללקוחותיהן ליהנות מתכונותיו המתקדמות של אותו מערך אחסון.

EMC

EMC

ההחלטה על הטמעת הפתרון נבעה בעיקר מהרצון לשדרג משמעותית את לקוחות החברה הקיימים והעתידיים, וזה בא לידי ביטוי במספר אופנים:
● נפחי אחסון גדולים יותר לרכישה.
● ביצועי מערכי אחסון טובים יותר עקב סוגי דיסקים קשיחים וקישוריות SAN מהירה יותר.
● ביזור מערכות גדול יותר המגדיל את השרידות הן הלוגית והן הפיזית.
● אפשרויות גיבוי ואחזור המתקדמות בשוק.

בנוסף לשדרוג וחידוש מערכות האחסון המרכזי בענן, הטמיעה וירטואל איי.טי סביבת מתגים ייעודית ומבודדת לסביבת ה-SAN בקישוריות המהירה ביותר הקיימת היום בשוק. ההטמעה שיפרה משמעותית הן את ביצועי המערכות והן את רמת אבטחת המידע ללקוחות החברה אשר משמעותן המיידית היא שיפור ברמת ה-SLA ללקוחות.

לאחר הטמעת המערכות החדשות ובהתאם לצרכי הלקוחות הגדלים כל הזמן, הוכפלה הקישוריות למערך הענן של וירטואל איי.טי. שכידוע, בניגוד לרוב חברות הענן, אינה גובה עלות על מהירות התעבורה ומאפשרת ללקוחותיה את קצב התעבורה המקסימלי לו הם זקוקים.

"ביכולתנו להפוך כל חברה – לחברה המוכרת שירותי ענן אמיתיים"

לוירטואל איי.טי. יש את התשתית והיכולת לספק לכל חברה המעוניינת למכור שירותי ענן אמיתיים באוטומציה מלאה עם מערכת חיובים אוטומטית (בצורה זהה לחברות הענן הגדולות והמוכרות בשוק כמו גוגל ואמזון), חנות למכירת שירותי ענן, בדיוק כמו שיתופי פעולה הקיימים בשוק, בעלות נמוכה משמעותית מעלות הקמה, ולעשות זאת תחת מותג (Branding) החברה שלהן, כאשר לקוחותיהם בטוחים שהם רוכשים מחנות הענן אשר בבעלותם.

חברות אשר לא זיהו לפני מספר שנים את הפוטנציאל הטכנולוגי הטמון במעבר לענן ולא הקימו תשתית מתאימה לכך, נשארו מאחור מבחינה טכנולוגית והיום לא מסוגלות לספק ללקוחותיהן מענה לצורך אמיתי, שרק הולך וגובר בשל ההבנה שכל שוק ה-IT צועד לכיוון טכנולוגיית ענן. בנוסף, הקמת דטה סנטר בבעלות מלאה הוא מהלך מאוד יקר וחברות בעלות סדר גודל בינוני לא מסוגלות לעמוד בהוצאה כזו.

ליר שרון ובני פטרנק, מייסדים ומנכ"לים משותפים ב-Virtual IT. צילום: פלי הנמר

ליר שרון ובני פטרנק, מייסדים ומנכ"לים משותפים ב-Virtual IT. צילום: פלי הנמר

לסיכום, וירטואל איי.טי. היא חברה קטנה וחכמה, המספקת ללקוחותיה את המערכות ברמה הגבוהה ביותר כשמאחורי אותן מערכות הנמצאות בבעלותה המלאה, עומד צוות מומחים מהשורה הטכנולוגית הראשונה הזמין, ישירות ללא רפרנטים, 24/7 ללקוחותיו.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים