תוכן שיווקי

HGST: פתרונות אחסון לארגוני SMB – בביצועים גבוהים

29/12/2015 12:31
קבוצת ח.י

כתב: הילל יוסף

SMB – ארגונים קטנים-בינוניים, נדרשים לפתרונות אחסון בעלויות נמוכות, אבל עם יכולות וביצועים של ארגוני אנטרפרייז – וזה בדיוק מה ש-HGST מספקת.

קבוצת ח.י. פועלת בעולם המחשוב המקומי זה שלושה עשורים, והיא הנציגה הבלעדית של ענקית האחסון HGST בישראל. HGST הן ראשי התיבות של
Hitachi Global Storage Technologies, אשר הייתה בעבר חלק מ-HDS (היטאצ'י דטה סיסטמס) ואילו כיום היא חטיבה של Western Digital הידועה והמובילה העולמית בתחום הכוננים הקשיחים.

השוק הולך לכיוון אחסון חכם, מבוסס יכולות ניהול מוגדרות תוכנה, עם אחסון מבוסס פלאש. זו המגמה אליה פונה השוק – ושם HGST ממוצבים. החברה מתמקדת בשינויים אלה, עם מגוון של פתרונות לארגונים, אשר עונים לדרישות החדשות הללו. HGST הינה ספקית ה-IT היחידה הנותנת מענה לכל טווח הדרישות הארגוניות המגיעות מעולם האחסון. החברה יודעת להתמודד עם אחסון של כמויות עצומות של מידע, ומספקת את הכונן בעל הנפח הגבוה ביותר בתעשייה. אלא שלצד פתרונות אלו, נדרשים גם פתרונות עבור ארגונים קטנים ובינוניים בעלויות סבירות וביצועים מעולים – וגם שם HGST מובילה בתחום עם היצע פתרונות נרחב.

NAS, הם ראשי תיבות של Network Attached Storage, מערך אחסון מבוסס רשת המחשוב בארגון. הכוונה ליחידת אחסון ברשת, המאחסנת את כלל הקבצים והנתונים הארגוניים הנמצאים על המחשבים וההתקנים השונים שנמצאים ברשת הארגון, ומאפשרת לגשת אליהם בצורה הנוחה והמהירה ביותר שניתן. אחסון בתצורת NAS נותן לעובדי הארגון את האפשרות לשמור את הנתונים שלהם במקום מרכזי אחד, ובכך מאפשר גישה מהירה מההתקנים השונים בארגון, מבלי להעמיס על שאר ההתקנים. קופסת האחסון היושבת על הרשת, מכילה בתוכה כמה דיסקים היושבים בסוג מערך ומספקת יכולת להקצאת משאבי אחסון, להגנה על המידע, לגיבוי ולשכפול של הנתונים – RAID – כאשר דיסק אחד נופל, אז שאר הדיסקים יודעים לשחזר את המידע.

יתרונות המפרט הטכני

סדרת ה-Deskstar NAS של HGST, עונה על כלל הצרכים הנדרשים לטיפול במידע בארגונים קטנים ובינוניים: אמינות, ביצועים ועלויות. בהיבט המפרט הטכני, הסדרה כוללת כוננים בעלי נפח אחסון של 3-6 טרה בייט. הדיסק הוא בעל יכולת של 7200 RPM (סיבובים בדקה): זהו תקן גבוה לעומת דיסקים של חברות מתחרות ל-HGST, שם כמות הסיבובים לדקה עומדת על 5,900. מהירות הסיבובים משפיעה על איכות המוצר: ככל שהוא מהיר יותר, אזי שינוע הנתונים ממערכת האחסון אל מערכות המידע הארגוניות – נעשה באופן מהיר יותר. הכוננים הם בעלי זיכרון מטמון (Cache) הנעים בין 64-128 מגה בייט. המטמון משמש כמעין "תווך", לטובת יכולת לבצע פעילות מהירה לתוך הדיסק. ככל שזיכרון המטמון גדול יותר, כך הדיסק מהיר יותר. זמן החיפוש של הנתונים נמוך מ-12 מילי-שניה, מה שמביא לכך שיכולות מציאת הנתונים הרלוונטיים, נעשות במהירות גבוהה יותר – מה שמביא להגדלת הביצועים. יש ממשק SATA של 6Gb לשנייה. היבט חשוב נוסף הוא זמן ממוצע בין תקלות (MTBF) של מיליון שעות, משמע שנים של עבודה תקינה.

כאשר הדיסק מסתובב, הוא יוצר ויברציות ויכול להיהרס. HGST מציעים בתוך מוצרי ה-NAS שלה חיישן למניעת הרעידות RVS. החיישן מזהה את הסיבוב ויוצר הדף פנימי המאזן את הרעידות. ככה מתקבלת רמת אמינות גבוהה יותר לדיסק ומניעת הרס מוקדם שלו. המוצר מיועד לפעילות סביב השעון, ולא לעבודה של שמונה שעות למשך חמישה ימים, משמע הוא יכול לפעול כל היום, כל הזמן. ככזה הוא מתאים למוצרי וידיאו ולמוצרי מעקב ואבטחה פיזית, עם איכות ועמידות ברמות גבוהות יותר וביצועים מוגדלים לאורך זמן.

על כלל היתרונות הללו, מציינים בקבוצת ח.י. – מתווספת אחריות של שלוש שנים. בקבוצת ח.י. סיכמו ואמרו כי " סדרת ה-Deskstar NAS של HGST, היא מענה האחסון המושלם לארגונים קטנים ובינוניים, עם 2 עד 8 BAYS. היתרונות המתקבלים הם יעילות של האחסון, אמינות של שמירת הנתונים וההגנה עליהם – יחד עם שינוע מהיר שלהם. גם אצל ארגונים קטנים ובינוניים המידע הוא הנכס החשוב ביותר ונדרש לטפל ולהגן עליו בצורה המיטבית"

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים