תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - FinTech@ShowCase

לאסוף את הכסף שנופל בין הכיסאות

23/12/2015 15:27
נרכשת. טלדור

חיסכון של מיליוני שקלים ולקוחות מרוצים משירותי המוקד הטלפוני! אפשרי? זה מה שטלדור, באמצעות המוצרים, המומחיות והניסיון של E2M, בשילוב עם טכנולוגיה פורצת דרך של Nuance העולמית, מציעה לחברות במשק המפעילות מוקדי שירות לקוחות טלפוני.

ישנם שני מצבים אותם כל מעסיק במוקדי שירות מכיר – עומס רב מדי על מוקדני השירות, נטישות, המתנות ותפריטים מייגעים במענה הקולי – מצב שלא פעם מוביל לשירות שאינו עולה על ציפיותיו של הלקוח, או לחילופין, העסקת כוח עבודה רב מדי ביחס לכמות הפניות.

טלדור, באמצעות E2M מספקת פתרונות ומוצרים חדשניים ומהפכניים לבעיות האלו בדיוק, תוך ייעול השירות והשבחת היכולות הקיימות. זאת באמצעות מערכת לזיהוי דובר המזהה באופן ביומטרי את האדם המתקשר על פי הקול שלו, ובכך חוסכת אמצעי זיהוי מסורבלים אחרים, וזיהוי דיבור, טכנולוגיה שבבסיסה מבינה דיבור ומנהלת דיאלוגים עם הלקוח בדומה לנציג השירות. זאת ללא זמן המתנה או מעבר מייגע בין מוקדנים שונים ותפריטים אינסופיים. על מנת לוודא שהתועלת העסקית והחיסכון אכן יושג, מומחי טלדור מבצעים האזנות לשיחות טלפון במוקדים השונים. E2M הינו בעצם פתרון שמשביח את היכולות הקיימות היום בטלדור בעולמות ה-Call center וה-IVR, במגוון רחב של לקוחות.

בנוסף, המערכת מבינה בקלות כל סוג של אינפורמציה המועבר על ידי קול אדם, כגון: שם המוצר, מספר חוזה או מספר לקוח על ידי דיבור חופשי של הלקוח. באמצעות המערכת ניתן לנתב שיחות קוליות של לקוחות למחלקה או לאדם הספציפי אותו מחפש, על ידי שימוש בדיבור חופשי, לזמן תורים בהזמנה קולית, להפוך טקסט אינפורמטיבי למלל המונגש ללקוח ועוד.

מהפכה הטכנולוגית שתופסת תאוצה

נושא זיהוי הדיבור, הדובר, הנגשה קולית של מידע וביצוע פעולות אקטיביות בטלפון, הוא חלק מן המהפכה הטכנולוגית שתופסת תאוצה בעולם השירות הטלפוני כיום. לצד פרקי משך הזמן הממושכים שהלקוחות מתלוננים עליהם השכם וערב עד לקבלת השירות, ישנן עלויות כספיות משמעותיות לחברות המעסיקות עשרות ומאות מוקדני שירות טלפוני, שאינם בהכרח הכרחיים בלא מעט מקרים. זאת בשל הקושי לבצע התאמה כלכלית משתלמת, בין כמות העובדים המועסקים במשמרת, לבין כמות הפניות המתקבלות במוקד, בפרק זמן מסוים.

על פי הערכות גסות, המערכת מסוגלת לחסוך למעסיקים סכום שנע בין חמישה ל-15 מיליון שקלים בשנה,  בהתאם לכמות כוח העבודה שמפעילות החברות במוקדי השירות הטלפוני.

בין לקוחות E2M בישראל שעושים כיום שימוש במערכת ניתן למצוא מגוון רחב של לקוחות ממגזרים שונים, ביניהם: בנקים, שירותי בריאות ובתי חולים, חברות תקשורת ,מוסדות ממשלתיים, עיריות ורשויות מקומיות ועוד.

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות, טלדור, אומר כי "בזכות יכולותיה של טלדור לבצע פרויקטים מקצה לקצה, טלדור לא רק מטמיעה את הטכנולוגיה בחברות במשק, אלא מלווה את הלקוחות לאורך כל התהליך, מייעצת ומכשירה את הצוותים בקרב הלקוחות לתפעל את המערכות השונות. טלדור באמצעות מומחי E2M ומוצריה, יודעת לאפיין את צרכי הארגונים השונים ולהתאים עבורם את המערכות המתאימות להם. מלבד הייעול המשמעותי בשירות ללקוח, טלדור בחרה במערכת בשל היכולת המוכחת שלה לחסוך בעלויות משמעותיות למעסיקים, עלויות שמגיעות עד לכדי מיליוני ועשרות מיליוני שקלים בשנה".

טל חנוכי, סמנכ"ל פיתוח עסקי E2M: הבחירה של טלדור במערכת של E2M נעשתה לאחר בדיקות קפדניות, הן בבחינת היעילות של המערכת וביצועיה והן ביכולת ההתאמה שלה להשתלב במגוון הלקוחות שעשויים לעשות בה שימוש בישראל. המערכת לשיטוח תפריטים בשפה טבעית מונעת בלבול, מפחיתה ניתובים שגויים הכרוכים בעלויות יקרות, עם החזר ההשקעה מהיר ושיפור משמעותי של שביעות רצון הלקוחות. המערכת מעניקה את היכולת לבצע בידול מול המתחרים והיכולת לספק 'שער' חסכוני למידע טלפוני המציע זמינות 24×7, בנוסף לרמת ביצועים גבוהה. מדובר במערכת המתקדמת והיעילה ביותר כיום למוקדי השירות ואנו עובדים כל העת על מנת להביא לשדרוגים ושיפורים נוספים בתחום".

אירועים קרובים