תוכן שיווקי

"המובייל אינו רק גישה מרחוק, אלא מערך פתרונות שיוצרים מהפכה בסביבה הארגונית"

כך אמרה קרן שרר טייבר, מנהלת המוצר ב-Priority Software, ביום עיון בנושא פתרונות שטח בו הציגה החברה ללקוחות את פתרונות השטח שלה והתפתחויות עתידיות בתחום

03/12/2015 11:32
קרן שרר טייבר, מנהלת מוצר ב-Priority Software. צילום: יח"צ

"המובייל מפשט תהליכים ומאפשר לארגון ולעובדיו באמת לעשות כל דבר מכל מקום". כך אמרה קרן שרר טייבר, מנהלת מוצר ב-Priority Software, באירוע בנושא פתרונות שטח שערכה החברה ללקוחות.

לדברי שרר טייבר, "מובייל בארגון הוא לא רק גישה מרחוק, אלא שילוב של פתרונות שיוצרים מהפיכה בסביבה הארגונית. מצד אחד, משחררים את העובדים מאילוצי המשרד המסורתי ומעניקים חוויית משתמש דיגיטלית, ומצד שני מחזקים את יכולות הניהול והבקרה של הארגון". בכנס הוצגו פתרונות השטח של Priority Software  ומגמות במעבר ארגונים לעבודה במובייל. עוד בין הדוברים באירוע היו: גלית פיין, סמנכ"לית, STKI, שסקרה את יתרונות המובייל בארגון; אבירם שעשוע, מנכ"ל FutureCell, שלמה אסרף, מנהל מכירות ישראל ב-Priority Software ואייל כץ, מנכ"ל Soft Solutions.

"אפליקציות מובייל ארגוניות מייצגות רק את אחת מחזיתות החדשנות בתחום התוכנה הארגוניות", אמרה פיין. "בשנים האחרונות, הפוקוס היה על אפליקציות פשוטות וקלות לתפעול שמאפשרות לבצע פעולות במהירות ובקלות יחסית. לדוגמא, בדיקת לוחות זמנים של ביצוע משימות, דיווחי נוכחות ועבודה, מתן אישור הוצאות וצפייה בדו"חות שונים. כיום, אנחנו מדברים על התאמה אישית, גמישות וניידות של המערכת הארגונית, לצד שיתופיות רבה יותר בקרב עובדים ברחבי הארגון".

"העבודה עם פתרונות השטח של Priority הביאה לשיפור של 20% ביעילות המכירות שלנו, וצמצמה לאפס את הטעויות בהזמנות מהן סבלנו בעבר", הסביר שעשוע, שתיאר את המעבר של הארגון שלו לעבודה במובייל באמצעות Priority Software. לדברי שעשוע, "חיפשנו פתרון שישפר תהליכים ארגוניים, יאפשר להגביר את הבקרה על השטח בזמן אמת, קבלת ניתוחי מכירות מהימנים וצמצום טעויות. כיום, סוכני השטח שלנו יוצאים עם קטלוג מוצרים הכולל תמונות ופרטים שונים ויכולים לבצע הזמנות מרחוק, לקבל אישורי מחיר מיוחד מרחוק, למכור ישר מהרכב ולהפיק על המקום תעודות משלוח וזיכויים, להתעדכן במלאי וכיוב'. הלקוחות מרוצים ואנחנו משדרים לא רק יעילות אלא גם חדשנות".

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software. צילום: יח"צ

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software. צילום: יח"צ

לדברי אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software "החברה הרחיבה את סל המוצרים שלה בתחום המובייל ומספקת כלים טובים יותר כיום לסוכני השטח, הטכנאים, אנשי הלוגיסטיקה וכל בעלי התפקידים שנדרשים ליציאה מהמשרד במהלך עבודתם. מדובר לא רק בדיווח או ביצוע פעולות מרחוק, מעבר עולם התוכנה הארגונית למובייל – משמעותו ניצול מלא של יכולות איכון, זמן וצילום – הכל למקום אחד במערכת, מה שמאפשר תיעוד והמשך טיפול".

אירועים קרובים