תוכן שיווקי

VATBox הצטרפה לשירות SAP Business One בענן שמפעילה Menahel4U

24/11/2015 14:33
VATBox הישראלית עלתה לענן SAP Cloud של Menahel4U

חברת הפינטק הישראלית VATBox הצטרפה לשירות הענן של Menahel4U (מנהל4יו), למערכת SAP Business One. השירות בו משתמשת VATBox, המבוסס על פלטפורמת SAP Cloud, כולל משתמשים בסניפי החברה בישראל ובאירופה. המודולים אותם מפעילה VATBox בשירות סאפ (SAP) בענן כוללים – מודול פיננסי, מכירות, הנהלת חשבונות, ספקים, התאמות בנקים ועוד.

VATBox מספקת שירותי החזר מע"מ לארגונים גלובליים. החברה פיתחה מערכת מבוססת ענן, שמאפשרת לארגונים לקבל החזרי מע"מ באופן אוטומטי מרשויות המס של כ-40 מדינות. המערכת של VATBox מאפשרת מקסום החזרי המע"מ של הארגון, ובנוסף מאפשרת ניהול הוצאות המע"מ ברמה הארגונית, ללא תלות גיאוגרפית במקור של החשבונית, ותוך הבטחת תאימות רגולטורית. לחברה מאות לקוחות גלובליים – ארגונים גדולים ו-SME – בהם תאגידים רב לאומיים וחברות פורצ'ן 500 (Fortune 500). החברה השלימה לאחרונה גיוס הון בהיקף של 24 מיליון דולר בהובלת קרן ה-Private Equity של קבוצת ויולה (Viola Group).

דורון שלם, סמנכ"ל, ראש מחלקת מומחי מע"מ והגשות בינלאומיות ב-VATBox, מציין כי "בעבר ביצענו מיקור חוץ של הנהלת החשבונות בחברה, אלא שההיקפים העסקיים והפיננסיים של החברה גדלו במהירות, וזה העלה את הדרישה ליישם תוכנה לניהול עסק שתהיה In House. אנחנו מאוד מאמינים ביתרונות של הענן, ה-DNA שלנו נמצא בסביבת הענן, וזה מתאים לאופי של החברה שבעצמה פעילה בענן. לכן, עבורנו הבחירה הטבעית הייתה במערכת ניהול המשלבת בין היתרונות של מערכת SAP Business One ובין היתרונות של הענן".

דורון שלם, סמנכ"ל ב-VATBox

דורון שלם, סמנכ"ל ב-VATBox

"מספר גורמים היו מרכזיים בבחירה בפלטפורמת הענן SAP Cloud אותה מציעה Menahel4U. הגורם הראשון היה, שכחברה גלובלית נדרשנו למערכת ERP וניהול שיש לה לוקאליזציה ותמיכה רגולטורית מלאה בכל אחת מהטריטוריות בהן אנו פועלים, בדגש על מדינות אירופה. הגורם השני היה סקיילביליות, קרי היכולת להתחיל להשתמש במערכת ולגדול איתה בהתאם לצורך – פלטפורמת ענן היא אידיאלית בהיבט הזה. הגורם השלישי, שהיה קריטי בתהליך הבחירה שלנו, היה התמיכה הלוקאלית בשוק הישראלי בפלטפורמת הענן של סאפ, אותה מציעה Menahel4U. מדובר במערך תמיכה סאפ שהיה זמין לנו בכל זמן ובכל עת, בעל רמת מקצועיות ושירותיות גבוהה. היה לנו 'בעל בית' מקומי שנתן לנו גב ושקט כדי שנוכל להתמקד בפעילויות הליבה שלנו".

"החברה עברה לפעול בפסים מסודרים יותר"

שלם מוסיף כי "השינוי שעברנו כתוצאה מהאימוץ של פלטפורמת SAP Business One בענן הוא מהותי. החברה עברה לפעול בפסים מסודרים יותר – התהליכים מסודרים, תהליך הפקת הדו"חות הפך קל יותר מבעבר, הדו"חות מסודרים ומופצים לדרגי ההנהלה במועדם, קיימת שליטה טובה מבעבר בנתונים, המשתמשים מקבלים שקיפות במידע העסקי, ועוד. המערכת בהחלט מתאימה לחברות קטנות וגדולות כאחד, והיא מספקת את היכולת לארגונים לבצע את האדפטציות המקומיות שלהן – לדוגמא בארגון שלנו הוספנו פונקציה של שליחת חשבוניות אלקטרוניות. היבט נוסף שנעשה פשוט היה של הקמת חברה חדשה במערכת – ממספר ימי עבודה התהליך התקצר והתייעל למספר שעות בודדות להקמה של חברה."

Menahel4U (מנהל4יו) הינה שותף עסקי מוביל של סאפ המוגדר כ-International SAP Gold Partner. החברה מובילה בישראל את תחום היישום במערכת SAP Business One עם 1,200 לקוחות, והיא מפעילה מרכז תמיכת סאפ הגדול בארץ לתחום, הכולל מנהלי פרויקטים ומיישמים מומחי מערכת סאפ, מגוון של פתרונות משלימים, ומומחיות ביישום פתרונות בילינג. Menahel4U הינה השותף היחיד בישראל המורשה במתן שירותי סאפ בענן מנוהל, ובעלת הסמכת MCaaS – Managed Cloud as a service.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים