תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

מיכאל פישמן, HDS: "החיבור יוצא הדופן מביא לרמת שירות ושביעות רצון מקסימליים"

11/11/2015 17:46
מיכאל פישמן, סמנכ"ל המכירות של HDS ישראל

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (CommVault) שוחחנו עם מיכאל פישמן, סמנכ"ל מכירות של HDS, על החברה ופועלה.

ספק קצת רקע על HDS – מתי הוקמה, כמות עובדים, באילו תחומים פועלת?
"היטאצ'י (Hitachi) הוא תאגיד יפני בבעלות פרטית והוא משמש כחברה האם עבור HDS, אשר הינה חברה אמריקנית, הפועלת גם בארץ ועוסקת בתחום של ניהול ואחסון מידע. ב-HDS מועסקים למעלה מ-20 אלף עובדים בכ-170 מדינות ברחבי העולם. הסניף הישראלי של החברה קיים כ-35 שנה וכיום מועסקים בו כ-35 עובדים. החברה עוסקת בתחומים של ניהול מידע, הכוללים אחסון, ניהול וגיבוי מידע. המוצרים המרכזיים שלנו הם מוצרי אחסון ללקוחות midmarket וללקוחות אנטרפרייז".

"החברה מספקת פתרונות גיבוי מתקדמים מבית HDS שחלקם מבוססים על שיתופי פעולה עם קומוולט. אנו שותפי OEM (ר"ת Original Equipment Manufacturer) של קומוולט, כאשר הכוונה היא לקחת את המוצר שלהם ולמכור אותו כשלך. כמו כן, החברה פועלת במגוון מגזרים מובילים, כמו: ציבורי, פיננסי, תעשייה ומסחר, ביטחון, אקדמיה, היי-טק ובריאות. בין לקוחותינו נמנים מרבית המוסדות הפיננסיים הגדולים במדינה, ביניהם ששת הבנקים המובילים, חברות אשראי, חברות ביטוח ועוד. בין היתר, אנו מעניקים יחד עם קומוולט שירותים לחברות גדולות בתעשייה, כמו: טבע, שטראוס, אמדוקס, שופרסל ועשרות חברות נוספות".

אילו פתרונות אתם מספקים לשוק?
"הפתרונות שאנו מספקים מתמקדמים בשלושה תחומים:
● מערכות אחסון מתקדמות של סדרת ה-VSP, דגמים 200-1,000 – מערכות אלו הן מהמתקדמות ביותר בתעשייה והינן בעלות יכולות וירטואליזיה, אקטיב-אקטיב, טירינג (ניוד המידע מדיסקים מהירים לדיסקים איטיים בצורה אוטומטית), יכולות פלאש מתקדמות וביצועים מהירים.
● מערכות Converge אחודות – משמשות לצרכים ארגוניים כמו: ענן פרטי, בסיסי נתונים, וירטואליזציה של תחנות עבודה ועוד. זהו תחום אסטרטגי עבור החברה ואנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח המוצרים והטמעתם ללקוחות חדשים.
● ניהול וגיבוי מידע – אנו רואים את הקשר הטכנולוגי והמסחרי עם קומוולט כמנוע צמיחה אסטרטגי. החברה שלנו מציעה פתרון אחוד וכולל לניהול המידע, אשר מתבסס על תוכנת ה-HDPS של קומוולט ומערכי האחסון של HDS, אליהם נכתב, נשמר ומנוהל המידע המגובה. הפתרון נמכר ומוטמע על ידי היטאצ'י, אשר מתחזקת אותו לאורך מחזור חיי הפרויקט".

מהם המגמות או הטרנדים הבולטים בתחום זה כיום?
"כיום ניתן למצוא מספר מגמות מרכזיות: מעבר לענן פרטי או היברידי; מעבר למערכות אחודות (converged); שימוש בטכנולוגיית פלאש; אימוץ של פתרונות אחסון מבוססי-אובייקטים; וניהול של מחזור חיי המידע בעזרת כלים אשר יודעים לגבות, לנהל, לארכב ולחפש את המידע בעזרת כלי בודד".

ספר על שיתוף הפעולה עם קומוולט? איך מתנהלת העבודה המשותפת?
"HDS החלה למכור פתרונות של קומוולט אף לפני הקמת הסניף הישראלי של קומוולט. שיתוף הפעולה בין החברות התחיל ברמת התאגיד ותפס תאוצה לאחר הקמת הסניף המקומי של קומוולט בארץ. בשנים האחרונות ביצענו יחד פרויקטים רבים ללקוחות גדולים, ביניהם אמדוקס, טבע, שטראוס, מגדל, המרכז הבינתחומי הרצליה, ביטוח לאומי, מס הכנסה, שופרסל, פלאפון ורבים אחרים".

"פרויקטים אלו אופיינו בשביעות רצון גבוהה מהפתרון הן ברמה הטכנולוגית והן עקב היכולות של החברה בביצוע פרויקטים מסוג זה. היתרונות שיש לנו משיתוף הפעולה עם קומוולט מתקיימים הן ברמה האסטרטגית התאגידית (פיתוח ושיווק המוצרים), הן מבחינת הידע הרב בתחום שנמצא ברשות שתי החברות וחשוב מכל, החיבור יוצא הדופן בין האנשים, חברות ואמון הדדי וכתוצאה מכך, היכולת לספק ללקוחות פתרון כולל ברמת שירות ושביעות רצון מקסימליים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים