תוכן שיווקי

מחקר של CA Technologies מגלה אימוץ נרחב של טרנספורמציה דיגיטלית

Digital Disrupters הינם בעלי הכנסה פי שניים ורווח פי 2.5 מארגוני הזרם המרכזי

29/10/2015 13:48
CA ו-NessPRO

CA Technologies המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, הודיעה על תוצאותיו של מחקר עולמי על תפקידה של התוכנה כמאפשרת עסקית (business enabler).

המחקר מצא כי כיום, בכלכלת הישומים, הטרנספורמציה הדיגיטלית מגיעה לכל היבט של העסק. במילים פשוטות, ניצול הטכנולוגיה והתקשורת המודרנית על מנת לשנות היבטים מרכזיים (אחד או יותר) של העסק במטרה להשיג מצב של מוכנות דיגיטלית, הפך כיום לפעילות של הזרם המרכזי כדי להביא להחזר השקעה.

בכלכלת האפליקציות, עסקים נעים במהירות האור כדי להגיע לקפיצת מדרגה בתחרותיות שלהם, ולהאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של הארגון. המחקר, ששמו "ניצול יתרון התוכנה: לקחים מ-Digital Disrupters", מצא כי טרנספורמציה דיגיטלית מופעלת כאסטרטגיה מתואמת ברחבי מרבית הארגונים (55%), כאשר פרויקטים רבים מתנהלים בתחומים רבים בחברה, כולל שירות לקוחות, מכירות, שיווק, ופיתוח המוצר/שירות. כתוצאה מכך, 45% מהמשיבים כבר רואים עליה (הניתנת למדידה) בשימור וגיוס לקוחות, כתוצאה מיוזמות הטרנספורמציה הדיגיטלית, ו-44% אחוזים רואים עליה כללית בהכנסות.

התוצאות גם דרבנו את הפיתוח של מדד היעילות הדיגיטלית (DEI – Digital Effectiveness Index), כלי מדידה שפותח בשיתוף עם Freeform Dynamics. הודות לשימוש באמצעי זה התפתחה קבוצה של ארגונים בעלי ביצועים טובים ביותר: ה-Digital Disrupters, שזוהו כ-14% העליונים מבין המשיבים.

"לא כל העסקים הם במעמד שווה – חלקם שועטים קדימה, וחלקם נשארו מאחור", אמר אוטו ברקס, המנהל הטכנולוגי הראשי של CA Technologies. "למעשה, יש כמה הבדלים גדולים ביעילות ובבשלות הכוללת של יוזמות דיגיטליות – מצמיחה משמעותית בהכנסות ושימור לקוחות ועד לרווחים המשפיעים על השורה התחתונה".

בקבוצת עילית זו של Digital Disrupters, או אלה שנמצאים בדרכם לשם, המשיבים כבר רואים יתרונות עסקיים מרשימים עקב המעבר לשינוי הדיגיטלי, ביניהם:
● הכנסות גדולות יותר: ל-Digital Disrupters יש הכנסות גבוהות פי שניים מאשר ארגוני הזרם המרכזי.
● רווחים גבוהים יותר: Digital Disrupters מדווחים על צמיחה פי 2.5 ברווח מאשר ארגוני הזרם המרכזי.

ממצאים מרכזיים נוספים של מדד היעילות הדיגיטלית כוללים:
● מדינות כגון ארצות הברית, קנדה, גרמניה וצרפת מובילות על פני האחרות.
● השווקים הוורטיקליים המובילים הם טלקום ושירותים פיננסיים, כאשר חברות במגזר הציבורי ומוצרי צריכה ארוזים משתרכות מאחור.

"ישנן כבר חברות מצליחות שהפכו ל-Digital Disrupters, אך עסקים בזרם המרכזי פשוט לא יכולים להמשיך בסטטוס-קוו. הם חייבים לעבור שינוי משמעותי ולשלב את העולם הדיגיטלי בכל ההיבטים של העסק שלהם" אמר ברקס.

עם זאת, חדשות טובות עבור עסקים אלה הן שקיים היום מערך ברור של תכונות והתנהגויות נפוצות בקרב Digital Disrupters. המחקר, שכלל 1,442 משיבים מ-16 מדינות בתשעה מגזרי תעשייה, מצא כי Digital Didrupters הם:
● מונעים על ידי תוכנה:  ל-Digital Disrupters יש סיכוי פי 3.5 מהזרם המרכזי להכיר בחשיבות של עסק מונחה תוכנה (60% לעומת 17%).
● תומכים ב-Agile: ל-Disrupters יש סיכוי פי 2.5 להשתמש בפיתוח זריז (77% לעומת 31%) באופן מלא, ובנוסף – סיכוי פי 2.5 להשתמש ב-DevOps בצורה נרחבת (70% לעומת 28%).
● פתוחים ל-APIs: המחקר מצא כי לחברות מובילות (leaders) יש סיכוי פי שניים למנף APIs לפיתוח פנימי (68% לעומת 34%), ופי 2.8 להשתמש בממשקי API כדי לאפשר יישומי צד שלישי (66% לעומת 24%).

מתודולוגיית הסקר

הסקר המקוון הגלובלי כלל 1,442 מנהלי IT ומנהלים עסקיים בכירים ונערך ביולי 2015 על ידי חברת האנליסטים Freeform Dynamics בחסות CA Technologies. בנוסף לכך נערכו ראיונות טלפוניים מעמיקים עם מנהלים בכירים בענף.

Freedom Dynamics היא חברת אנליסטים בענף ה-IT. באמצעות המחקר והתובנות שלה, החברה שואפת לעזור לאנשי מקצוע בתחומי ה-IT והעסקים להגיע במהירות לפיתוחים הטכנולוגיים העדכניים ביותר, ולקבל החלטות מושכלות יותר. מידע נוסף וגישה ללא תשלום לספריית המחקר של Freeform Dynamics ניתן למצוא כאן.

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies:
טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים