תוכן שיווקי

"הענן של Virtual IT: רמת שירות גבוהה וזמינות מיידית – בניגוד לחברות הענן הגדולות"

בראיון עם ליר שרון ובני פטרנק לציון 5 שנים להקמתה של ספקית תשתיות הענן, הם מדברים על התפתחות טכנולוגית הענן ומסבירים למה לקוחותיהם ישנים טוב בלילה ● "הענן הוא ציבורי, אבל חוויית השירות היא כמו בענן פרטי - שמנו למטרה לתת תחושה למנהל התשתיות שהוא מפעיל גוף IT פנימי, ולא ספק חיצוני"

22/10/2015 16:18
ליר שרון ובני פטרנק, מייסדים ומנכ"לים משותפים ב-Virtual IT. צילום: פלי הנמר

"אחת התופעות המרתקות בתחום ה-IT כיום היא הכניסה המהירה של תחום מחשוב הענן למיינסטרים של הארגונים. מדובר בטכנולוגיה בשלה שאומצה במהירות על ידי ארגונים בשל כדאיותה הכלכלית והתפעולית, כאשר אנשי המחשוב לא מתעסקים בתפעול השוטף של מערכות המחשוב אלא בלקדם אינטרסים עסקיים טכנולוגיים. כמו בכל תחום, ככל שהביקוש גדל, כך גדל גם ההיצע של הספקים, וכאן בדיוק מתחילה הבעיה של תחום הענן. בעידן בו מערכות המחשוב הקריטיות מנוהלות על ידי ספקים חיצוניים המפעילים טכנולוגיות דומות, רמת השירות הופכת להיות נקודה קריטית בשיקול הארגון באיזו חברת שירותי ענן כדאי לבחור", מסבירים ליר שרון ובני פטרנק, מייסדים ומנכ"לים משותפים ב-Virtual IT, ספקית תשתיות ענן ארגוניות, בראיון עימם לציון חמש שנים להקמתה של החברה.

"תקלות בתחום ה-IT תמיד יכולות לקרות, ואתה חייב לדעת שיש לך על מי לסמוך באותו רגע קריטי. לדוגמה, טיפול בתקלה במערכת הדוא"ל הארגונית לא יכולה להסתמך על מוקדי שירות (1800) בהם אתה מועבר מנציג לנציג ומבזבז זמן יקר לפעילות הארגון. זו בדיוק הסיבה שהחלטנו להקים את Virtual IT", אומרים השניים.

"Virtual IT היא בדיוק החברה שכל מנהל מחשוב ארגוני חולם עליה: גם חברה המספקת שירותי ענן אמיתיים באוטומציה מלאה (מהבודדות בארץ), וגם במקרה של תקלה או כשזקוקים לעצת מומחה, ניתן בשיחת טלפון ישירה ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו. בנוסף, אסור לשכוח ש-Virtual IT היא חברה ישראלית עם כל היתרונות לכך: שעות התמיכה, השפה והמנטליות".

ליר שרון ובני פטרנק, מייסדים ומנכ"לים משותפים ב-Virtual IT. צילום: פלי הנמר

ליר שרון ובני פטרנק, מייסדים ומנכ"לים משותפים ב-Virtual IT. צילום: פלי הנמר

החברה מציעה תשתיות ענן ברמת שרידות ויתירות גבוהות בעלות התקנים המחמירים ביותר, הנמצאות בבעלותה המלאה. Virtual IT מציעה סל של פתרונות ענן הכוללים: שרתים וירטואליים-פרטיים VPS, דוא"ל בענן Hosted Exchange, אתרי גיבוי בענן ושירותי המשכיות עסקית DRP ו-BCP, שרתי טרמינל בענן, שירותי שיתוף קבצים ופתרונות SSL. החברה גם מספקת שירותי Professional Services בתחומי תשתיות מיקרוסופט (Microsoft) עם דגש על פתרונות וירטואליזציה, קונסולידציה, הקמת ענן פרטי ושירותי ייעוץ להקמת דטה סנטר.

שרון ופטרנק, מקימי החברה ודמויות מוכרות בנוף תעשיית ה-IT המקומית, מביאים יחד ניסיון עשיר של שנים רבות בתחום תשתיות המחשוב וניהול מוכח של מאות פרויקטים מורכבים.

"משאבים, ידע, ושירות"

שרון ופטרנק מציינים כי "כיום, לבעלי עסקים יש חסם פסיכולוגי להמיר את מחשוב העסק לטכנולוגית הענן, משום שאינם מעונינים בעת תקלה או בעיה להיות תלויים בגורם צד שלישי ולבזבז זמן קריטי לארגונם". עוד מוסיפים השניים כי "תחום הענן היום כולל שני קצוות קיצוניים: מצד אחד, ספקיות גלובליות ועתירות משאבים שמעודדות Self Service אך מעוניינות לצמצם את הקשר עם לקוח הקצה, ומפנות אותו לשותפות עסקיות עם גישה מוגבלת לענן עצמו ולטיפול בתקלות בו.
מהצד השני, ישנן ספקיות קטנות שלעיתים מספקות שירות טוב, אך מוגבלות ביכולות הענן שלהן ובידע המקצועי לתחזק אותו כראוי".

"בתי עסק נוטים לחשוב שהבחירה בספקיות ענן גדולות כגון מיקרוסופט, גוגל (Google) ואמזון (Amazon) הן בחירה נכונה בשל גודלן, אך בחירה בהן מתבררת כטעות בעת תקלה, כי היכולת לקבל שירות כשבאמת צריך אותן, הופכת למסורבלת ומתסכלת עבור הארגון. היום ברור לכל אנשי המחשוב שהצורך לעבור לענן הוא הכרחי. קודם כל, בשל כדאיות כלכלית החוסכת עלויות חומרה ותוכנה (הפיכת הוצאת המחשוב מ-CAPEX ל-OPEX), וייעול אנשי המחשוב מאחר והתחזוקה השוטפת של התשתיות נחסכת מהם".

Virtual IT נמצאים במרחק שיחת טלפון ישירה, זמינים לכל שאלה. צילום: פלי הנמר

Virtual IT נמצאים במרחק שיחת טלפון ישירה, זמינים לכל שאלה. צילום: פלי הנמר

חשוב לדעת! ב-Virtual IT שמים דגש רב על שירות פרואקטיבי שוטף, כלומר תחזוקה הממזערת את הסיכוי לתקלות משביתות. פעולה זו מוכיחה את עצמה כמונעת כיבוי שריפות והמשך עבודה רציף לארגון.

"היחידים שמשלבים בין טכנולוגיה ושירות"

פה נכנסת Virtual IT לתמונה ומשלבת בין כל המשתנים: משאבים, ידע טכנולוגי רב, ובעיקר שמה דגש על שירות מהיר ואישי. "אנו מציעים ענן המבוסס על דטה סנטר הנמצא בבעלותנו המלאה, בו יכולים לקוחותינו באופן עצמאי לשלוט, דרך ממשק הניהול, במשאבי הארגון ולשנות בקליק את קונפיגורצית המחשוב ללא כל תלות בנציג שירות", מסבירים שרון ופטרנק. "בנוסף אנו ב-Virtual IT נמצאים במרחק שיחת טלפון ישירה, זמינים לכל שאלה".

ל-Virtual IT יש את הניסיון והידע הרב שנצבר בהקמת מאות פרויקטים מורכבים, וביכולתנו לבנות חבילה אלסטית המתאימה למידותיו וצרכיו של הלקוח תוך מתן דגש על אפיון מדויק.

"הענן שלנו הוא ציבורי, אבל חוויית השירות שאנו מספקים היא כבענן פרטי ", מסכמים שרון ופטרנק. "המטרה שלנו היא לתת למנהל התשתיות את הבטחון שהוא מפעיל עוד גוף IT פנימי, ולא עוד ספק חיצוני. לקוחותינו נהנים משירותי הענן המתקדמים בשוק ומכל היתרונות המשתמעים מכך, ובנוסף ישנים טוב בלילה כי הם יודעים שמערכות המחשוב שלהם נמצאות בידיים מקצועיות וזמינות מיידית.

למידע נוסף על השירותים שאנו מציעים לחצו כאן והיכנסו לאתרנו

אירועים קרובים