תוכן שיווקי

קומפיומדיה ניהלה מגה פרויקט מחשוב ותשתיות בריווליס מקרן פימי

הפרויקט בוצע בזמן שיא של חצי שנה ובמסגרתו הוקמו כל תשתיות ה-IT מחדש: מערכת ERP, תקשורת פנים וחוץ ארגונית, אבטחת מידע, הקמת דטה סנטר, אינטרנט, טלפוניה, אימייל ועוד

06/10/2015 16:33
קומפיומדיה הציגה מיומנויות גבוהות בכל התחומים הרלוונטיים של תשתיות המחשוב

ריווליס מקרן פימי השלימה לאחרונה מגה פרויקט במסגרתו הקימה מחדש את מערך התשתיות ומערכות המחשוב הארגוניות. הפרויקט נוהל על ידי קומפיומדיה, המתמחה בניהול וביצוע של פרויקטים של תשתיות ומערכות מחשוב ארגוניות. המהלך התבצע בעקבות הרכישה של ג'ון דיר השקיה על ידי קרן פימי בשנה שעברה, שינוי שמה של החברה לריווליס השקיה, והעברת מטה החברה לקיבוץ גבת. לחברה, המעסיקה כאלף עובדים, פעילות רב לאומית ענפה המנוהלת ממטה החברה בישראל.

המערך הגלובלי שלה כולל עשרה מפעלי ייצור הממוקמים בישראל, ארצות הברית, צרפת, ספרד, הודו, ברזיל, צ'ילה וארגנטינה. הקמת מערך התשתיות והמחשוב בריווליס נובע מהצורך של החברה להתנתק מהתשתיות של תאגיד ג'ון דיר האמריקני, והקמה של מערך מחשוב עצמאי.

הפרויקט כלל הקמה של תשתיות המחשוב, מערכת ERP, תקשורת פנים וחוץ ארגונית, אבטחת מידע, דטה סנטר ראשי ומשני, אינטרנט, טלפוניה, אימייל ועוד. במסגרת המהלך נדרש ביצוע של ניתוק מערכת ה-ERP מג'ון דיר העולמית ועלייה לאוויר של מערכת ERP עצמאית, מבוססת סאפ (SAP) בענן. עוד כלל הפרויקט הקמה של דטה סנטר ראשי בישראל ודטה סנטר וירטואלי לגיבוי בארצות הברית, מיגרציה של תשתיות האימייל לענן של מיקרוסופט (Office 365), הקמה של פיירוול מקצה לקצה, הקמה של מערכת לניהול קווים, הקמה של מערכת ניהול תשתיות ועוד. על ספקי הפרויקט והאינטגרטורים נימנו: סאפ, בזק בינלאומי, U-BTech, אואזיס, ועוד.

שי שורץ, מנכ"ל קומפיומדיה, ציין כי "מעבר לתכנון הכולל של הפרויקט, גם הניהול והפיקוח של הספקים השונים היו תחת אחריותנו. כתוצאה מהפיצול מג'ון דיר העולמית נדרשנו להקמת תשתית מערכות המידע מחדש, לתכנן את הארכיטקטורה של החברה החדשה, לגייס את הספקים, לבצע מולם מו"מ, לפקח על העבודה, ואף לבצע בעצמנו חלקים מורכבים מהפרויקט, במיוחד בתחום התשתיות שאנו מתמחים בו. האתגר אף התעצם עקב דרישת הלקוח לביצוע כלל העבודה בחלון זמנים של שישה חודשים בלבד, משך זמן שנחשב קצר במיוחד ומצומצם לפרויקט בהיקף שכזה. ראוי לציין כי המערכת תוכננה להיות יציבה, קלה לתפעול ושתאפשר ללקוח לנהל את מערך המחשוב במינימום כוח אדם".

שורץ הוסיף כי "מבחינת הלקוח ההצלחה המרכזית של הפרויקט הינה האינטגרציה המלאה בין הצרכים העסקיים לבין תשתיות המחשוב של החברה. היבט נוסף הראוי לציון נוגע לעלייה לאוויר של כלל המערכות בפרויקט אשר התבצעה בתוך פחות מ-24 שעות, ללא השבתה של המערכות או של הארגון, תוך שמירה על רצף הפעילות במעבר מתשתיות ג'ון דיר העולמית, למערכת העצמאית שהקמנו. כמו כן, כ-80% אחוז מהפרויקט התבצע תוך שימוש בציוד טכנולוגי וחומרה שנמצא באתר הלקוח, דבר שהביא לחיסכון ניכר במשאבים ועלויות במהלך הפרויקט".

שורץ סיכם ואמר כי "קומפיומדיה הינה ספקית של שירותי ייעוץ, תכנון אסטרטגי של מערכות מידע, ובחינת התאמתם של פתרונות טכנולוגיים לארגון. בתחום הפרויקטים החברה מבצעת פרויקטי מחשוב וניהול פרויקטים, תוך שימוש במתודולוגיות המבטיחות ללקוח עמידה בלוחות זמנים, חסכון בעלות הבעלות (TCO) וניהול יעיל של המשאבים."

אירועים קרובים