תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2015, יום ד' 9 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

עומר שיינבוים, נס: "המטרה – להעביר את הלקוחות הקיימים וכמובן החדשים, למערכות המתקדמות של SAP HANA בצורה חלקה ובטוחה"

07/09/2015 11:37
עומר שיינבוים, מנהל חטיבת סאפ בנס

כתב: הילל יוסף

"נס חרטה על דגלה לקחת את פתרונות סאפ (SAP) ולהתאים אותם לשוק הישראלי. חרטנו על דגלנו את מימד החדשנות, והמטרה שלנו היא להעביר את הלקוחות הארגוניים לשלב הבא במערכות המתקדמות של סאפ", כך אמר עומר שיינבוים, מנהל חטיבת סאפ בנס.

שיינבוים התראיין לקראת הכנס הארצי של משתמשי סאפ בישראל, ISUG. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד' בשבוע הבא, ה-9 בספטמבר, במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה.

"החדשנות כיום היא בעלת ערך גדול יותר לארגונים מאשר היה בעבר", ציין שיינבוים. "מדובר ביכולת לתת ערך מוסף אמיתי לארגונים וללקוחות, באמצעות פתרונות חדשים ועם מתן מענה מיטבי לצרכי הארגון. החדשנות הפכה להיות שימושית ומותאמת לצרכנים הסופיים בארגון ומחוצה לו. ארגונים שלא יידעו לתת מענה חדשני שכזה ללקוחותיהם – יישארו מאחור או בעתיד, אף לא יתקיימו". במסגרת מימוש ההיבט של החדשנות, אמר שיינבוים, "נס היא החברה היחידה בישראל אשר הקימה מעבדה מבוססת טכנולוגיית SAP HANA, במסגרתה אנו מעניקים ללקוחות הארגוניים יכולת לחוות ולהתנסות באופן ממשי ביתרונות אשר גלומים בפלטפורמה טכנולוגית זו. המעבדה כוללת בתוכה את כל הפתרונות החדשניים מבית סאפ, לרבות הקמת מערכת Best Practice, שמותאמת לעבודה בשוק הישראלי, הדמיה של עבודה בתצורת מחשוב ענן , שימוש בממשק המשתמש החדש ואינטגרציה מלאה למובייל (FIORI). כך אנחנו מראים ומציגים ללקוחות את החדשנות הטכנולוגית של סאפ ויכולות האינטגרציה של נס בכל המודולים הקיימים במערכת ה-ERP שלו".

המטרה, אמר שיינבוים, "היא לפנות לשני סוגים של לקוחות ארגוניים. האחד, הם לקוחות ארגוניים שכבר יש להם מערכות סאפ, ולהם אנו מציעים לעשות הגירה ומיגרציה מהמערכות הקיימות אל העולמות החדשים של SAP HANA: טיפול אופטימלי בכמויות עצומות של נתונים, פישוט תהליכי עבודה עסקיים, מובייל בצורה מובנית וממשק וחוויית משתמש משופרים, לטובת עבודה אינטואיטיבית, פשוטה וידידותית יותר. הדבר נעשה עם פתרונות כגון SAP Fiori, שמותאם לעבודה של היישומים במובייל ו-SAP Screen Personas, המאפשר לייצר ממשק משתמש מותאם אישית".

בצורה כזו, ציין שיינבוים, "ארגונים יוכלו להתמודד עם ריבוי הנתונים, שינוע הנתונים ליותר משתמשים ומהירות ניתוח ותגובה. ארגונים מחפשים מה לעשות עם אותם נתונים. יש לנו יכולת להשתמש בנתונים על מנת שהארגונים יוכלו לחזות פעילות לקוחות עתידית".

"קהל יעד נוסף", אמר שיינבוים, " הם ארגונים שאין להם מערכות סאפ או ERP בכלל. לארגונים שכאלה אנו יודעים להציע מערכות של סאפ עם הטמעה קלה ומבוססת ניסיון אותו צברנו בארגונים אחרים, אותו אנו מכנים – Ness Practices.

במסגרת זו אנו מטמיעים את פתרונות סאפ, לרבות מערכת ERP, בצורה מלאה היושבת על פלטפורמה של SAP HANA , תוך דגש על כך שהיישום וההטמעה יהיו קלים, מהירים וידידותיים למשתמשים. אנו מתבססים על הניסיון הנצבר שלנו בתחום הטמעת מערכות של סאפ  זה 17 שנים".

שיינבוים סיים בציינו כי "עבור ארגונים קטנים ובינוניים אשר מנהלים את עסקיהם כיום על פלטפורמה של סאפ,  אנו יודעים לספק פתרון של לשכת שירות, המעניק לארגונים תמיכה ותחזוקה של הפלטפורמה שלהם, במודל IT כשירות. התמיכה של לשכת שירות, היא פתרון ורטיקלי ללקוח הארגוני. אנחנו מרוויחים מהניסיון העולמי של סאפ, לצד הניסיון שצברנו בארץ לאותו תחום.

נס הולכת עקב בצד אגודל עם האסטרטגיה העולמית של סאפ, שמתאימה פתרונות למגזרים ספציפיים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים