תוכן שיווקי

גלובל דטה סנטר ו-Correlata הקימו שיתוף פעולה ייחודי

09/08/2015 13:02
משה לסמן, מנכ"ל Global Data Center. צילום: קובי קנטור

גלובל דטה סנטר אשר הוקמה על מנת לתת מענה לצורך הגובר לשירותי דטה סנטר, ולמלא את המשאבים החסרים בתחום בשוק הישראלי, תשתף פעולה עם  Correlata שעוסקת בפיתוח פתרון ניהול חדשני שנועד לסייע לארגון לטפל בהשפעות וסיכונים תפעוליים פוטנציאליים על ידי אכיפה של רגולציות תפעוליות, ובכך לשפר את זמינות המערכות והעצמת ההשקעות הקיימות תוך הורדת עליות התפעול השוטפות.

משה לסמן, מייסד ומנכ"ל החברה מציין, "שירותי אירוח במתקן תת קרקעי בעל שרידות פיזית וטכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר, ושילוב ניהול יעיל של משאבי המחשוב של הלקוח מהווים פתרון מושלם לצרכי תשתיות המחשוב של הלקוחות.

על דבריו מוסיף עופר לקסמן, מנכ"ל Correlata ואחד המייסדים, כי "שיתוף הפעולה שהתגבש בן שתי החברות הינו ייחודי בשוק המקומי ומהווה פריצת דרך. תחת קורת גג אחת לקוחות יוכלו לקבל את שירותי אירוח והאחסון מהטובים והמאובטחים ביותר יחד עם שכבה ניהולית ייחודית שתעזור ללקוחות להתמודד עם אתגרים חסרי תקדים בתפעול והתייעלות של מערך תשתיות אקטביות, הבטחת המשכיות עסקית, והקטנת עלויות אנרגיה וקירור בהפעלת הדטה סנטר.

עופר לקסמן, מנכ"ל Correlata

עופר לקסמן, מנכ"ל Correlata

גלובל דטה סנטר הוקמה על מנת לתת מענה לצורך הגובר לשירותי דטה סנטר ולמלא את המשאבים החסרים בתחום בשוק הישראלי. החברה מציעה שירותי אירוח הכוללים משטחי אירוח למערכות מחשב, שירותי גיבוי נתונים לארגונים בגדלים שונים, ושירותים נוספים מבוססי טכנולוגיות ענן בהתאמה לצרכי הלקוחות. עוד מציעה החברה ללקוחותיה בנוסף גם לבצע עבורם את פרויקט ההגירה, המשחרר את הלקוח מעיסוק בלוגיסטיקה של המעבר.

פתרון Correlata מגדיר מחדש את תפיסת ניהול תשתיות המחשוב באמצעות מוצר תוכנה אנליטי ייחודי המשלים את כלי הניהול והבקרה הקיימים כיום בתפעול מרכזי מחשוב, המייצר שכבה פרואקטיבית ואנליטית בגישה ייחודית מעל כלי הניהול הקיימים, ומהווה בראש ובראשונה כלי תומך החלטות לדרגים הניהוליים.
לראשונה מתאפשר למנהלי המחשוב לעמוד ביעדיהם העסקיים והתפעוליים תוך אכיפה אפקטיבית ושוטפת של מדיניות התשתיות הארגונית והפחתת הסיכונים התפעוליים. התוצאה הינה התייעלות תפעולית וניהולית חסרת תקדים תוך הורדת סיכוני תפעול וזמינות מערכות בצורה משמעותית.

אירועים קרובים