תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - CLOUD TODAY

"הגורם המבדל את הענן של Virtual IT הוא רמת השירות הגבוהה והזמינות שאנו מספקים ללקוחותינו"

בראיון עם ליר שרון ובני פטרנק לציון חמש שנים להקמתה של ספקית תשתיות הענן הם מדברים על ההבשלה של טכנולוגיות הענן, ומה על ארגון לחפש אצל ספק הענן שלו ● לדבריהם, "הענן שלנו הוא ציבורי, אבל חוויית השירות היא פרטית - המוטו אצלנו הוא לתת למנהל התשתיות תחושה שהוא מפעיל גוף IT פנימי, ולא ספק חיצוני"

02/08/2015 14:59
Virtual IT

"אחת התופעות המרתקות בתחום ה-IT כיום היא הכניסה המהירה של תחום מחשוב הענן למיינסטרים של הארגונים. מדובר בטכנולוגיה בשלה, כך שזו כבר לא שאלה של אם, אלא שאלה של מתי, ובאיזה מהירות ארגונים יאמצו את הענן. וכמו בכל תחום, ככל שהביקוש גדל, כך גדל גם ההיצע של הספקים, וכאן בדיוק מתחילה הבעיה של תחום הענן. כי בעידן בו מערכות מחשוב קריטיות יוצאות לספקים חיצוניים המפעילים טכנולוגיות דומות, אזי השאלה הנשארת פתוחה במשוואה הזו היא רמת השירות. תקלות בתחום ה-IT תמיד יכולות לקרות, ואתה חייב לדעת שיש לך על מי לסמוך. טיפול בתקלה במערכת הדוא"ל הארגונית לא יכולה להישאר ברמה של מוקדי שירות גלובליים בהם אתה הולך לאיבוד למספר ימי עבודה. זו הסיבה שכאשר הקמנו את Virtual IT, שמנו לנגד עינינו את הגורם של השירות כגורם מספר אחד המבדל אותנו מהתחרות. אנחנו ישראלים, וזמינים ללקוחותינו בכל זמן ובכל שעה", כך אמרו ליר שרון ובני פטרנק, מייסדים ומנכ"לים משותפים ב-Virtual IT, ספקית תשתיות ענן ארגוניות, בראיון עמם לציון חמש שנים להקמתה של החברה.

בני פטרנק, Virtual IT

בני פטרנק, Virtual IT

Virtual IT מתמחה בתשתיות מחשוב בענן. החברה הקימה תשתיות ענן ברמת שרידות ויתירות גבוהות, והן נמצאות בבעלותה המלאה של החברה. Virtual IT מציעה סל של פתרונות ענן הכוללים: שרתים וירטואליים-פרטיים VPS, דוא"ל בענן Hosted Exchange, אתרי גיבוי בענן והמשכיות עסקית DRP ו-BCP, שרתי טרמינל בענן, שירותי שיתוף קבצים ופתרונות SSL. החברה גם מספקת שירותי Professional Services בתחומי תשתיות מיקרוסופט (Microsoft) עם דגש על פתרונות וירטואליזציה, קונסולידציה, הקמת ענן פרטי, ושירותי ייעוץ להקמת דטה סנטר. שרון ופטרנק, מקימי החברה ודמויות מוכרות בנוף תעשיית ה-IT המקומית, מביאים ניסיון עשיר של יותר מ-15 שנים כל אחד בתחומי תשתיות המחשוב, וניהול מוכח של מאות פרויקטי מחשוב ותשתיות מובילים.

ליר שרון, Virtual IT

ליר שרון, Virtual IT

"מציעים משאבים, ידע, ושירות"

שרון ופטרנק מציינים כי "תחום הענן היום כולל שני קצוות די קיצוניים. מצד אחד ספקיות גלובליות ועתירות משאבים שמעודדות Self Service ומנסות לצמצם את הקשר עם לקוח הקצה. מהצד השני ישנן ספקיות קטנות ובינוניות שלעיתים מספקות שירות מצוין, אך המשאבים שלהן מוגבלים. פה נכנסת Virtual IT לתמונה, ומביאה שילוב של כל המשתנים – גם משאבים, גם ידע, וגם שירות מהיר ואישי. אנחנו מציעים ענן המבוסס על דטה סנטר המצוי בבעלותנו המלאה, ואנחנו מציעים רמות אוטומציה וניהול ברמה הגבוהה ביותר המאפשרות ללקוחות שלנו לקבל עצמאות טוטאלית בשליטה בשירותים שלהם בענן. אבל שירות משמעו גם להיות מסוגל להציע חבילה אלסטית, תפורה למידותיו וצרכיו המדויקים של הלקוח, וגם בתחום הזה אנחנו מציעים ללקוחותינו שירות ברמה אחרת מהנורמה השולטת היום בשוק".

"הענן שלנו הוא אמנם ציבורי, אבל חוויית השירות שאנו מספקים היא פרטית", מסכמים שרון ופטרנק. "המוטו שלנו הוא לתת תחושה למנהל התשתיות שהוא מפעיל עוד גוף IT פנימי, ולא ספק חיצוני".
לפרטים נוספים על החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים