אירוע חדשנות ומובילות טכנולוגית בדטה סנטר הארגוני

באירוע דיבר בין היתר אילן זולברג, מנכ"ל IST מערכות תקשורת שהסביר את חשיבותו של תפקיד יועץ התקשורת בעבודה על פרויקטים

04/06/2015 20:28
אילן זולברג, מנכ"ל IST מערכות תקשורת

פורום DCFI של אנשים ומחשבים ערך ביקור וסיור במתחם החדשני שביצעה אדגר השקעות ופיתוח בראש העין. החברה עוסקת במתן פתרון כולל לצרכי לקוחות שונים, שירותי אירוח בהתאם לגידול ולקיטון של הארגונים המשתמשים בשירותים ופריסה של המתקנים באזורים נוספים.

אתגר דאטה סנטר אפק ממוקם בפארק התעשיות אפק. זהו מתחם של 2,000 מ"ר של רצפה צפה לצרכי הלקוחות השונים בהם ניתן לאחסן מתחמי  Call Center ועוד.

כמו כן דיבר באירוע, אילן זולברג, מנכ"ל IST מערכות תקשורת, שמשמש כיועץ, מתכנן ומנהל פרויקטים של מערכות תקשורת הסביר בהרצאתו על דגשים בבחירת יועץ תקשורת לפרויקטים. בהרצאתו תחת הכותרת "מודלים חדשים לניהול פרויקטים הנדסיים",הסביר זולדברג כי "חשיבותו של היועץ היא בכך שהוא משפר את יעילות התכנון. חוסך משמעותית בעלויות התכנון ומגדיל דרמטית את החיסכון בעלויות ההקמה והתפעול לאורך זמן".

מנכ"ל IST התמקד בהרצאתו בטעויות הנפוצות בבחירת יועץ תקשורת. "הראשונה היא התפיסה שיועץ חשמל הוא תחליף ליועץ תקשורת.  מדובר בשני תפקידים שונים לחלוטין. ממש כמו שלא פונים לאורטופד כשיש נזלת וחום גבוהה".

טעות חשובה נוספת היא בקשת תמחור לפי מ"ר בלבד. זולדברג מסביר: "כל פרויקט שונה מהאחרים במאפיינים רבים. ועלות פרויקט המתבצע בשטח של 5,000 מ"ר אינה פי עשר מעלות פרויקט של 500 מ"ר".

"באותה מידה אין לשכור את שירותיו של יועץ התקשורת רק משיקולי מחיר. זה דומה למצב בו נקנה מכונית רק בגל המחיר שלה ובלי התייחסות לאף רכיב אחר בהחלטה".

אילן זולברג סיים את הרצאתו באומרו כי "פרמטר חשוב לבחירת יועץ תקשורת הינו חברות היועץ  בארגון יועצי מערכות התקשורת (אימ"ת)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים