ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בפרטנר

הסכסוך הוכרז בשל סירוב ההנהלה לנהל משא ומתן על מעמדם ותנאי העסקתם של העובדים, לאחר האיחוד הצפוי עם הוט מובייל ● משמעות הצעד הינה כי בתוך 15 ימים, יוכלו עובדי פרטנר לנקוט בצעדים ארגוניים ולשבש את מהלך העבודה ● מפרטנר נמסר בתגובה: "מדובר בהחלטה תמוהה ובלתי סבירה"

מהלך ההתאגדות של עובדי פרטנר ארך כשלושה חודשים. אילוסטרציה: BigStock

ההסתדרות הודיעה היום (ב') על סכסוך עבודה בחברת פרטנר, הנוגע לכ-4,000 עובדי החברה. במכתב שהועבר היום לחיים רומנו, מנכ"ל החברה, פורטו העילות לסכסוך ובראשן סירובה של הנהלת החברה להסדיר את מעמדם ותנאי העסקתם של העובדים בעקבות מיזם איחוד הרשתות הצפוי עם HOT Mobile.

על פי ההסתדרות, הנהלת החברה מקדמת בפועל את המיזם המשותף עם HOT Mobile, וזאת בטרם הסדירה את תנאי העסקת וביטחונם של העובדים. בנוסף, נטען, "הנהלת פרטנר נוהגת בחוסר תום לב ובדרך שאינה מקובלת ביחסי עבודה קיבוציים". ועד העובדים קרא להנהלת החברה לנהל משא ומתן להסדרת השלכות המיזם על העובדים.

משמעות ההכרזה על סכסוך עבודה הינה כי בתוך 15 ימים, יוכלו עובדי פרטנר לנקוט בצעדים ארגוניים ולשבש את מהלך העבודה.

ביוני 2014 ההסתדרות הודיעה לרומנו כי היא הארגון היציג בקרב 4,000 עובדי החברה, לאחר שיותר משליש מהעובדים חתמו על טפסי ההצטרפות.

מהלך ההתאגדות של עובדי פרטנר ארך כשלושה חודשים. הייתה זו חברת הסלולר האחרונה מבין שלוש הגדולות בישראל שעובדיה עדיין לא היו מאוגדים.

מפרטנר נמסר בתגובה כי "החלטת ההסתדרות להכריז על סכסוך עבודה בפרטנר בנושא ההסכם לשיתוף הרשתות, שנחתם לפני כשנה, עם HOT Mobile – הינה תמוהה ובלתי סבירה. ההסכם הינו הסכם עסקי ומחייב, לשיתוף פעולה בין המפעילים, וזאת במטרה לצמצם את מספר אתרי השידור ולאחד, ככל שניתן, את תשתיות מפעילי הסלולר, תוך ניצול מרבי של הספקטרום הקיים, לטובת השקת שירותי הדור הרביעי, והתחשבות בשיקולי איכות סביבה וטובתם של הצרכנים".

עוד הוסיפו בפרטנר כי "הסכם זה נעשה בעידודו של משרד התקשורת ובאישור הרשות להגבלים עסקיים, מתוך ניתוח התועלות הצרכניות הגלומות בו. פרטנר פועלת בשקיפות והוגנות, תוך דאגה ואחריות לכל עובדיה, בכל החטיבות ולהצלחת החברה. מטרת סכסוך העבודה הינה להביא למשבר בכל דרך וניסיון לזרוע פחד ושמועות חסרות שחר בקרב העובדים. מדובר במעשה לא אחראי אשר נעשה מתוך שיקולים שאינם מבוססים ועומד בניגוד מוחלט לאינטרס הציבורי ולטובת העובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים