עמית בן-שפר,יבמ: "המובייל מאפשר ל-IT להישאר רלוונטי ולאמץ מהפכה ארגונית ניידת"

"אפליקציה טובה כוללת ארבעה היבטים: עליה להכיל מידע עשיר, לטובת קבלת החלטות נכונות; היא נדרשת להיות מאובטחת לבניית אמון מצד המשתמשים; עליה להתקדם ולהשתפר כל הזמן; על האפליקציה להיות רלוונטית, מותאמת באופן אישי, עליה לתת את המידע הנכון למשתמש, בזמן ובמקום שהוא צריך" ● בן-שפר דיבר בכנס Mobility 2014 בהפקת אנשים ומחשבים

עמית בן-שפר, מנהל תכנית בפלטפורמת ניהול מוצר, MobileFirst, יבמ. צילום: קובי קנטור

"המובייל הוא סיפור שונה לחלוטין בארגונים. פלטפורמות של מובייל מאפשרות לארגון להישאר רלוונטי, ולאמץ מהפכת מובייל ארגונית ניידת", כך אמר עמית בן-שפר, מנהל תכנית בפלטפורמת ניהול מוצר, MobileFirst, יבמ (IBM).

בן-שפר דיבר בכנס Mobility 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה. את הכנס הנחו גדי גילאון, מייסד ויו"ר מוביסק, ויהודה קונפורטס, עורך ראשי אנשים ומחשבים, תחת הכותרת "מיחשוב צל, Shadow IT".

לדברי בן-שפר, "כולם בארגונים מבינים כי הם נדרשים לאפליקציות מובייל וכי עליהן להיות טובות. אסור להיות במצב בו ארגונים לא יהיו יעילים עם האפליקציה, שכן אז לקוחות ושותפים עסקיים לא ישתמשו בה. אפליקציה גרועה היא גרועה לכולם, לעבודה ולעסקים".

מנגד, אמר בן-שפר, אפליקציה טובה כוללת ארבעה היבטים: עליה להכיל מידע עשיר, לטובת קבלת החלטות נכונות; היא נדרשת להיות מאובטחת לבניית אמון מצד המשתמשים; עליה להתקדם ולהשתפר כל הזמן; על האפליקציה להיות רלוונטית, מותאמת באופן אישי, עליה לתת את המידע הנכון למשתמש, בזמן ובמקום שהוא צריך. עליה לנצל באופן מיטבי את חיישני המכשיר ולדעת את ההיסטוריה ולוח הזמנים של המשתמש".

פלטפורמת הניידות של הענק הכחול, אמר בן שפר, " MobileFirst, היא סל מוצרים מקיף, המשלב טכנולוגיות תחום היישומים הניידים, שירותים, מומחיות וסביבה תומכת של שותפים עסקיים ואוניברסיטאות. היא משלבת פתרונות מתחומי האבטחה של משתמשים ויישומים ניידים, ניתוח אנליטי, תוכנה לפיתוח יישומים, שירותים מבוססי ענן ושירותי ייעוץ – המלווים את מכלול שלבי הפיתוח והיישום של אסטרטגיה ומערך המובייל הארגוני".

בן-שפר סיים בציינו כי "הפלטפורמה בתחום הנייד של יבמ מלווה את שלבי הגדרת האסטרטגיה, התכנון, פיתוח היישומים ופריסתם. אנו מספקים לארגונים יכולת, כלים ומשאבים, המאפשרים להם לאמץ תפיסת מובייל בקנה מידה רחב".

גבי זודיק, מוביל תחום המובייל, חטיבת המחקר העולמית, יבמ. צילום: קובי קנטור

גבי זודיק, מוביל תחום המובייל, חטיבת המחקר העולמית, יבמ. צילום: קובי קנטור

גבי זודיק, מוביל תחום המובייל, חטיבת המחקר העולמית, יבמ, אמר כי הענק הכחול פועל כיום בחמישה תחומי פעילות עיקריים: מיחשוב ענן, מובייל, ניתוח צופה פני עתיד – Analytics, מיחשוב חברתי ואבטחת מידע.

לדבריו, "עולם המובייל הביא למהפכה אמיתית בתעשייה ובעסקים". הוא המליץ למאזינים: "לא לחשוב על המובייל כעל עוד ערוץ. לא לחשוב עליו כעל ערוץ אינטרנט באלחוט. מי שיחשוב כך יפסיד".

לצד מגמת המובייל, אמר זודיק, "יש להתייחס להמון פרטי מידע הקיימים כיום, בשל הצמידות שלנו למכשיר הטלפון החכם. יש המון מידע לגבי לקוחות ואחרים, יש חיישנים, ואם לא ננצל את המידע הזה, נחמיץ את המהפכה הניידת".

העידן החדש, של המחוייבות והמקושרות, ציין זודיק, "מונע על ידי המובייל". הוא סיים בציינו כי "פלטפורמת Bluemix מציעה למפתחים גישה לכלי תוכנות התשתית של יבמ, במודל ענן גמיש לצריכה וחיוב, עם סביבה ידידותית, נוחה לפיתוח, מהירה וגמישה. כך הם יכולים להצטרף למגמה של פישוט הפיתוח של היישום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים