יו-טיוב תתחיל לגבות כסף?
הסוף לפרסומות המציקות? לאחראים על אתר הווידאו הפופולרי בעולם יש כוונה לעבור למודל עסקי חדש
בגוגל (Google) בוחנים אפשרות להציע גרסה בתשלום של שירות הווידאו יו-טיוב (YouTube), ללא פרסומות – על פי דברים שאמרה סוזן ווצ'יצקי, סגנית נשיא בכירה בגוגל אשר מופקדת על הפעילות של יו-טיוב.
המהלך משקף שינוי משמעותי במדיניות של אתר הווידאו הפופולארי ביותר בעולם, שמשירותיו נהנים יותר ממיליארד משתמשים בחודש. "יש מקרים שבהם משתמשים אומרים 'אני לא רוצה לצפות בפרסומות', או 'אני רוצה ליהנות מחוויה מסוג שונה" אמרה ווצ'יצקי ביום ב', בוועידת הטכנולוגיה Code/Mobile שנערכה בקליפורניה.
ווצ'יצקי ציינה כי את השירות בתשלום ניתן להציע "תוך טווח קצר" אך לא הוסיפה פרטים ולא נקבה במחיר שיעלה המנוי. "אנו נמצאים עדיין בשלבים המוקדמים של התהליך, אך אם בוחנים את רוב שירותי המדיה, מרביתם מוצעים הן בגרסה עם מודעות והן בגרסה בתשלום" אמרה ווצי'צקי.
תגובות
(0)