סדרת ההכרזות של אינטל

כנס המפתחים השנתי היה, כמו תמיד, המקום להכריז על מוצרים חדשים: שבבים, מודם עדכני וכמובן מעבדי הננו-מטר המדוברים

לא מתכוונת לוותר על שוק הטאבלטים בלי מאבק. אינטל

אינטל (Intel) פתחה את כנס המפתחים השנתי שלה, IDF 2014, בשורה של הכרזות על מוצרים חדשים אותם היא תתחיל להציע ליצרניות בתקופה הקרובה, וכן על תחילת השיווק של מוצרים עליהם הכריזה במהלך השנה האחרונה. כך, לדוגמה, היא הציגה לראשונה על הבמה לראשונה את מעבדי הסקיילייק (Skylake), המעבדים שיחליפו את מעבדי הברודוול (Broadwell) בעוד כשנה. מעבדי הסקיילייק מיוצרים גם בהם בליטוגרפיה של 14 ננו-מטר.

כזכור, רק בשבוע האחרון הודיעה אינטל באופן רשמי על תחילת המכירה של מעבדי ה-Core M הראשונים שמבוססים על ארכיטקטורת הייצור של ברודוול, וכבר עכשיו היא מראה את הצעד הבא שלה בתהליך, או אם תרצו את 'הטיק' של 'הטוק' – אותו תהליך ייצור עם יכולות משופרות. משפחת מעבדי הסקיילייק, שמפותחת גם בישראל, תכלול עוד רכיב חדש שמיוצר על ידי מרכז פיתוח שבבי התקשורת של החברה בפתח תקווה: מדובר ב-WiGiG, רכיב שיאפשר ביצוע עגינה של התקן נייד לתחנה באופן אלחוטי ללא כל כבלים, עם אפשרות חיבור של צג אלחוטי וכן ביצוע טעינה אלחוטית של המכשירים המתחברים אליו.

במקביל הכריזה אינטל על תחילת השיווק בפועל של המודם החדש שלה, XMM 7260, שגם הוא פותח בעמק הסיליקון הקטן של אם המושבות. המודם החדש, שכבר מצא בית ראשון ב-Galaxy Alpha עליו הכריזה סמסונג (Samsung) בתערוכת IFA 2014 שהתקיימה לאחרונה בברלין, כולל את הדור השני של שבב ה-LTE של אינטל שתומך בקטגוריה 6 עם מהירות העברה מרבית של 300 מסל"ש.
בכנס הציגו מנכ"ל אינטל בריאן קרזניץ, ומנכ"ל דל (Dell), מייקל דל, את הטאבלט הכי דק עולם נכון להיום, שיכול להתמודד יפה מאוד גם עם שוק הטלפוניה בהיבט זה. מדובר ב- Venue 8 7000 Series, טאבלט שעוביו בסך הכל 6 מ"מ וזאת למרות שהוא כולל בין השאר את מצלמת התלת ממד של אינטל עצמה, RealSense Snapshot. הטאבלט, שיהיה זמין כבר בתקופת החגים הקרובה, יהיה מבוסס על המערכות על שבב Atom Z3500 של אינטל. הוא יציע מסך OLED בגודל 8.4 אינץ' ברזולוציה של 2,560×1,600 פיקסלים.

בכלל, אינטל לא מתכוונת לוותר על שוק הטאבלטים בלי מאבק, ובמסגרת הכנס היא הכריזה על תוכנית מפתחים חדשה שמטרתה לסייע בהרחבת תהליך הפריסה של אנדרואיד (Android) בקרב יצרני טאבלטים באמצעות אספקת הנדסת התוכנה, גישה יעילה ל-Google Mobile Services ותמיכה בעדכונים עתידיים של אנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים