בעקבות פרשת HealthCare.gov: צוות מיוחד של הבית הלבן ישפר את אתרי הממשל

הביקורת הרבה שמותחים חברים במפלגה הרפובליקנית על פרויקט הדגל של ממשל אובמה על חוק הבריאות עשתה את שלה ● המטרה בהקמת הצוות היא להעמיד לרשות הממשל ידע שימנע הישנות של בעיות דומות באתרי הממשל

מתחילים להבריא את HealthCare.gov. קרדיט צילום מסך: Bigstock

בבית הלבן הכריזו אתמול (ב') על צוות חדש שיעסוק בשיפור של אתרי האינטרנט והתשתיות הטכניות של הממשל, מתוך שאיפה למנוע בעתיד בעיות מהסוג שאפיין את ההשקה של אתר HealthCare.gov.

להודעה תרמה גם הביקורת הרבה שמותחים חברים במפלגה הרפובליקנית על פרויקט הדגל של ממשל אובמה על חוק הבריאות החדש שבמרכזו אתר HealthCare.gov, לקראת הבחירות הקרובות לקונגרס.

הצוות החדש יכלול בשלב ראשון שבעה עד עשרה מומחים מהמגזר הפרטי, ויפעל תחת השם  U.S. Digital Service. בצוות חבר, בין השאר, מיקי דיקרסון -מנהל אתרים לשעבר בגוגל (Google), שבין השאר היה חבר בצוות שעסק בשיפוץ של אתר HealthCare.gov לקראת ההשקה המחודשת שלו בחודש דצמבר האחרון.

הצוות יכלול גם אנשי ממשל שיכהנו ברוטציה בו ובעלי מידע בסוגיות של חקיקה ורגולציה שעלולים לעורר קשיים בפרויקטים טכנולוגיים, כך מסר סטיבן ון-רוקל, מנהל המיחשוב הראשי של הממשל הפדראלי.

התקציב שביקשו חברי הצוות לשנת הכספים הקרובה עומד על 20 מיליון דולר  והשאיפה היא להרחיב את הצוות כך שיכלול בסופו של דבר כ-25 חברים. המטרה בהקמתו היא להעמיד לרשות הממשל ידע שנצבר במגזר הפרטי, על מנת למנוע הישנות של בעיות דומות באתרי הממשל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים