תוכן שיווקי

פלטפורמת PacketMaster משולבת עם מעקפים אקטיביים (Failover) שוברת מחסומים

12/02/2014 14:16

המתג המודולארי Niagara 2842 תוצרת Interface Masters הינו פתרון מפתח לשדרוג הדרגתי של הרשת.

הדרך לרשת המבוססת 40Gb עלולה להיות זרועה בהתלבטויות, מכשולים וצורך בהשקעות כספיות רבות, אך ניתן לשלב במעבר ל-40Gb גם השקעות שמאריכות את חיי הציוד הנוכחי התומך בממשקי 1Gb ו-10Gb. עם זאת, יש לבצע את השדרוג באופן הדרגתי ולאורך זמן, כאשר המחירים ירדו והתקציבים יאפשרו זאת.

מערכת 2U Niagara 2842 מייצגת השקעה מסוג זה – זהו המתג המודולארי הראשון בענף הכולל יכולות Network Packet Brokerin (NPB) ו-Active Bypass ל-16 מקטעים, עם תמיכה בכלי ניטור ואבטחה לקצב של 1Gb ,10Gb ו-40Gb.

נערכים ל-40Gb
פיתוח חידושים "ראשונים בענף" מאפיין את חברת Interface Masters, והיא הוכיחה זאת באמצעות המערכת הראשונה של PacketMaster 40Gb עם Port Density גבוה (High port density) לניטור רשת, מוצר 40G Aggregation TAP ומתג 40Gb למעקף אקטיבי חכם עם חיבורי 10Gb לניטור תעבורה.

Interface Mastersחנן קליינר, מנהל המכירות של Interface Masters ב EMEA: "אנחנו נערכים בהתאם לדרישות העתידיות של השוק ומבקשים להציע פתרון 40Gb מוכח כשהשוק יהיה בשל לשדרוג לקצב גבוה יותר. מעמדה המוביל של Interface Masters בשוק ה-Bypass, בשילוב Network Packet Brokering מהגבוהים בתחום, מייחדים את הפתרון המשולב בהשוואה לשאר הפתרונות בשוק".

צומחת עמכם
רכישה של פתרונות Security אשר מוגדרים Inline בקצב של 40Gb, דוגמת התקני IPS ,IDS ,WAN Acceleration ,DPI ומערכות Network Access Control, עלולה להיות יקרה ואף בלתי אפשרית, אך מערכת PacketMaster 2842 נותנת מענה לבעיה זו. המערכת מאפשרת להמשיך ולהשתמש בהתקנים הקיימים, בקצב תקשורת של 1Gb או 10Gb, ולהבטיח את זמינות הרשת, תוך שימוש במקטעים מודולאריים של 1Gb, 10Gb או 40Gb.
מערכת Packet Master 2842 יכולה לטפל בהתקנים בכל שלושת קצבי התקשורת עם או בלי הימצאות של תקני 1Gb, 10Gb או 40Gb. במקביל לשדרוג הרשת ניתן לבצע שדרוג ל- Network Packet Broker ברשת. בנוסף, ניתן להחליף כל מקטע בשטח, ובכך לקצר משמעותית את משך הזמן שיש להמתין עד שהמערכת תשוב לפעול

זמינות מובטחת
יכולות השדרוג של מערכת Niagara 2842 והצפיפות הגבוהה של החיבורים מעניקים בסיס איתן להבטחת הזמינות של הרשת.

היכולות המובנות של מערכת ה2842 PacketMaster מאפשרות לאזן עומסים בצורה פרטנית ומדויקת, על בסיס session-based; לשקף חיבורים בטופולוגיות שונות (Port mirroring) דוגמת:
One to many, Man to many and Many to one. כמו כן, היכולות הנוספות של המערכת מאפשרים לערוך סינון רחב היקף; לפלח מנות (packet slicing) ועוד….

הפתרון מבטיח שהתעבורה תמשיך לזרום ברשת גם במקרה של כשל בכלי ניטור. המערכת מנטרת את התקינות של כל אחד מכלי הניטור בהתאם לתדירות ולקצב של המנות שנבחרו. במקרה של בעיית תוכנה, תקלת מערכת, נפילת כוח או תקלה אחרת באחד מבין ההתקנים הטוריים, מסיטה מערכת PacketMaster 2842 את התעבורה אל ממשקי ה-Network על מנת לעקוף את ההתקן המושבת עד שהבעיה תתוקן.

Backplane בקצב תקשורת של 1.2Tbps מאפשר לערוך עיבוד רחב-היקף של תעבורה א-סימטרית ולחלק אותה לפתרונות השונים על פי מחזורי הפעילות מבלי לפגוע בתעבורה הרשת.

כמערכת רב-תכליתית ניצבת Niagara 2842 מעל לכל תחרות והיא נהנית ממעמד ייחודי בשוק בכל הקשור ליחס בין מחיר לביצועים, גמישות, מערך תפקודים, נראות (Visibility) של הרשת וזמינות.

מערכות Niagara 2842 ו- PacketMaster 2842 משווקות בישראל באמצעות בינת אלקטרוניקה.

אירועים קרובים