תוכן שיווקי

פנסוניק השיקה טאבלט בסדרת ה-Toughpad; ישווק בארץ על ידי CTI

09/01/2014 15:09

במסגרת תערוכת CES 2014 המתקיימת בלאס וגאס חשפה חברת פנסוניק דגם חדש של מחשב הלוח (טאבלט) מדגםFZ-M1, אשר מצטרף לסדרת ה-Toughpad מתוצרתה.

ה-M1 הוא טאבלט מוקשח דק וקל משקל (כ-0.5 ק"ג) הראשון מסוגו אשר מבוסס על מערכת ההפעלה Windows 8.1 (יכולת שנמוך ל-Windows 7) וכולל מסך מגע בגודל 7 אינץ' ועוצמת הארה גבוהה, שמאפשרת קריאה באור שמש ישירה. זהו מסך Multi Touch (בעל 10 נקודות), שכולל יכולת עבודה עם כפפות. המעבד הינו מהדור הרביעי של אינטל, שהוכרז באחרונה Intel Core i5 vPro 4th Generation – Haswell. כמו כן, יש לו זיכרון  RAM בנפח של 8 ג'יגה-בייט ודיסק קשיח בטכנולוגית SSD בנפח של 128-256 ג'יגה-בייט. ל-M1 יש סוללה שמספקת כשמונה שעות עבודה, עם אפשרות החלפה על ידי המשתמש, או לחילופין סוללה רחבה, שמספקת כ-16 שעות עבודה.

ה-M1 עומד בתנאי סביבה צבאיים מחמירים (MIL-STD-810G) ובהם נפילות, הרעדות, טמפרטורות קיצון, וכן בעל עמידות גבוהה למים ולאבק (IP65). קיימים מגוון ממשקים ובהם: USB 3.0 (מובנה), GPS, קורא ברקוד, תקשורת טורית, Ethernet וקורא כרטיסים (SD ו- Smart Card). כמו כן, יש לו מגוון ממשקי תקשורת אלחוטית: Wi-Fi ,Bluetooth ,NFC ,RFID ואופציה למודם סלולרי דור רביעי (LTE).

באותו אירוע הציגה פנסוניק גם את ה-Toughpad UT-MB5, המבוסס על מערכת ההפעלה Windows 8.1 והינו בעל צג בגודל 20 אינץ' ורזולוציה 4K.

"סדרת ה-ToughPad מהווה חלק ממשפחת ה-ToughBook רבת המוניטין של פנסוניק, הכוללת מגוון רחב של מחשבים ניידים ברמות הקשחה שונות, לשימושים תעשייתיים וצבאיים. CTI פתרונות בינלאומיים משווקת בישראל את כלל מחשבי פנסוניק ממשפחת ה-ToughBook ובהם גם את סדרת הטאבלטים החדשה", אמר אודי קאוף, סגן נשיא בחברת CTI פתרונות בינלאומיים.

אירועים קרובים