בינת תקשורת תקים דטה-סנטר לאירוח וענן בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים

הדטה-סנטר ישתרע על שטח של אלפי מטרים רבועים ומטרתו היא לספק שירותי אירוח ועננים פרטיים לארגוני האנטרפרייז ● אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת: "מוקדם להעריך כמה רווח הדטה-סנטר יניב עבורנו ב-2014 אבל אני מעריך כי הוא יהיה רווחי בתוך זמן לא רב מתחילת הפעלתו"

בינת תקשורת תקים ב-2013 דטה-סנטר ענק בהר חוצבים בירושלים – כך חשף אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת, ב-Bynet Expo 2012 – כנס הלקוחות השנתי של קבוצת רד-בינת. הכנס, בהשתתפות אלפי לקוחות החברה, נערך היום (ג') בגני התערוכה בתל אביב.

לדברי בן צור, הדטה-סנטר ישתרע על שטח של אלפי מטרים רבועים. עלות הקמתו, ציין, תעמוד על עשרות מיליוני דולרים ומטרתו היא לספק שירותי אירוח ועננים פרטיים לארגוני אנטרפרייז. בכך, אמר בן צור, ייחודיותו של הפתרון מול ספקיות אחרות המציעות עננים ואירוח, המיועדים ככלל לארגוני SMB. "יש התעניינות בפתרון מסוג זה בקרב לקוחותינו וארגונים שאינם לקוחותינו. מוקדם להעריך כמה רווח הדטה-סנטר יניב עבורנו ב-2014 אבל אני מעריך כי הוא יהיה רווחי בתוך זמן לא רב מתחילת הפעלתו", אמר בן צור לאנשים ומחשבים.

בן צור פירט את ממצאי סקר שערכה החברה בקרב כמאה מנמ"רים מלקוחותיה, מכלל מגזרי המשק. מהסקר עולה, כי 100% מהמשתתפים יעסקו השנה ביישום פתרונות ניידות עסקית, 60% מהם יעשו זאת עם יישומים מתקדמים. בעולם השיתופיות, אמר, 64% מהארגונים מתכוונים ליישם פתרונות וידיאו לטובת יישומים עסקיים. בעולם הדטה-סנטר, ציין בן צור, 56% מהארגונים הודו כי אין להם מענה מספק לתחום הגיבוי. 28% מהארגונים מתכוונים ליישם ענן פרטי השנה.

בעולם אבטחת המידע, אמר בן צור, אף ש-100% מהארגונים מתכוונים ליישם פתרונות ניידות, רק 27% מהם מתכוונים ליישם אמצעי אבטחת מידע עליהם. אף ש-90% מהארגונים מגנים על עצמם מפני התקפות מבחוץ, אמר בן צור, רק 18% מהארגונים עושים זאת כנגד מתקפה פנימית.

בן צור ציין כמה פרויקטים אותם מבצעת בינת תקשורת, ביניהם המעבר של צה"ל לעיר הבה"דים בנגב, פרויקט בשיתוף עם החברות מנרב ואלקטרה, פרויקט רישות אינטרנטי של הרכבת באוקראינה, והקמה, בזמן שיא של שבועיים, של מערכת שיחת ועידה בווידיאו, לטובת הופעתו של מנכ"ל טבע החדש מול 40,000 עובדי החברה ברחבי העולם.

"השנה שמנו דגש בכנס על קישוריות, ניידות עסקית, יישומי וידיאו מתקדמים אבטחה וסייבר, אשר מסמנים את תנועת השוק המתגברת והולכת", אמר בן צור, "ובהתאם את הצורך בטכנולוגיות שייתנו מענה לכל האתגרים הכרוכים בדרישות הארגונים להיות זריזים, גמישים ומתקדמים טכנולוגית ועם זאת בטוחים ללקוחותיהם".

את המהפכה שעובר ענף המיחשוב כיום כינה בן צור ה-IT החדש. הוא כולל בתוכו, לדבריו, כמה טכנולוגיות-על המשתלטות על המיחשוב המסורתי ומשנות אותו לבלי הכר. המדובר, אמר, בתופעת ההצטרכנות של ה-IT, המשולבת במגמת BYOD – ראשי תיבות לועזיים של "הבא את מכשירך הפרטי מהבית לעבודה". מגמות אלו, לצד העולם הנייד, מיחשוב ענן, יחד עם "פלישת" ה-IT לעוד ועוד עולמות שבהם הוא לא פעל בעבר, משנות לדבריו את פני המיחשוב הארגוני. כך, אמר בן צור, ה-IT כבר אינו נמצא רק בטריטוריה של המנמ"ר.

בן צור סיים באומרו, כי המהפכה שעובר עולם המיחשוב מציבה בפני בינת תקשורת אתגרים והזדמנויות וכי בכוונתם להתמקד אך ורק בתחומים בהם הם יכולים להביא ללקוחות ערך מוסף עם פתרונות מוכללים.

לאחר המליאה המרכזית נחלק הכנס למסלולים: אבטחה וסייבר, וירטואליזציה ודטה-סנטר, שיתופיות, קישוריות ושירותי ענן. שווי הציוד שהוצג בתערוכה עומד על כ-30 מיליון שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אודי בורג

    ואז מה? בינת? תתחרו בעצמכם מול הדאטה סנטר שלכם בתל אביב??? מעניין!

אירועים קרובים