שכרו השנתי של מארק הארד באורקל – 78 מיליון דולרים

הסכום שקיבל הארד מאורקל לא קשור למצנח הזהב בסך 42.2 מיליון דולרים אותו קיבל מ-HP לאחר שאולץ לעזוב את תפקידו כמנכ"ל החברה באוגוסט לפני שנה ● בשנת העבודה המלאה האחרונה שלו ב-HP, קיבל הארד חבילה, הכוללת שכר, הטבות, בונוסים ומניות בשווי מוערך של 24.2 מיליון דולרים

בין מועד קבלתו של מארק הארד, מנכ"ל HP המודח, את מצנח הזהב שלו, ועד לחבילת ההטבות שקיבל מאורקל (Oracle), עשה הארד יותר מ-120 מיליון דולרים – כך עולה ממסמכים שהגישה אורקל לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC).

מהמסמכים שהוגשו השבוע ל-SEC, עלה כי בשנה הפיסקאלית האחרונה של אורקל, הארד, כיום נשיא משותף בחברה לצידה של צפרא כץ, קיבל 78.4 מיליוני דולרים.

הסכום שקיבל הארד מאורקל לא קשור למצנח הזהב בסך 42.2 מיליון דולרים אותו קיבל מ-HP לאחר שאולץ לעזוב את תפקידו כמנכ"ל החברה באוגוסט לפני שנה. זאת, לאחר שחקירה שערכה נגדו הנהלת HP העלתה כי לצד פרשיית מין בה היה מעורב ככל הנראה, ניהל הארד רישום כוזב של הוצאות אישיות.

בשנת העבודה המלאה האחרונה שלו ב-HP, קיבל הארד חבילה, הכוללת שכר, הטבות, בונוסים ומניות בשווי מוערך של 24.2 מיליון דולרים.

לארי אליסון, מייסד ומנכ"ל אורקל, שהוא גם חברו של הארד למגרש הטניס, הוא מי שהביא את הארד לעבודה באורקל. שכרו של אליסון עמד על דולר אחד. אולם, בנוסף, קיבל אליסון 13.3 מיליון דולרים בונוס. זאת, לצד 1.5 מיליון דולרים במגוון סוגי פיצויים ותגמולים, וחבילת מניות אופציה בשווי 62.7 מיליון דולרים.

אתמול (ב') פורסם כי מחליפו של סטיב ג'ובס כמנכ"ל אפל (Apple), טים קוק, זכה לבונוס נאה: מועצת המנהלים של החברה אישרה להעניק לו מיליון מניות מוגבלות של אפל, בשווי 383 מיליון דולרים. בשנה שעברה השתכר קוק 800 אלף דולרים, בתוספת בונוס של 5 מיליון דולרים ומניות בשווי של 52 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים