NVIDIA משקיעה לראשונה בישראל: השקיעה 2.5 מיליון דולרים בחברת הסטארט-אפ רוקטיק

רוקטיק הוקמה בשנת 2008 על ידי שלושת היזמים אורי טל, שי מזרחי ותומר בן דוד ● מוצר התוכנה הראשי של החברה, RocketSim, מייעל את תהליך הפיתוח בחברות שבבים ● במהלך שלוש השנים הקרובות תספק רוקטיק תוכנות האצת סימולציה למהנדסי הפיתוח של NVIDIA בעולם, לשם פיתוח הדור הבא של שבבי החברה ● ג'ף הרבסט, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-NVIDIA: "אנחנו לא מגיעים לכאן כדי לפתוח משרדים אלא כדי לפתח את האקו סיסטם שלנו, ואנחנו מוצאים כאן הרבה מאוד אפשרויות"

ענקית השבבים NVIDIA הודיעה היום (ב') על השקעה אסטרטגית ראשונה בישראל: החברה השקיעה 2.5 מיליון דולרים בחברת הסטארט-אפ רוקטיק (Rocketick) מרמת גן. בנוסף, במהלך שלוש השנים הקרובות תספק רוקטיק תוכנות האצת סימולציה למהנדסי הפיתוח של NVIDIA בעולם, לשם פיתוח הדור הבא של שבבי החברה במאיצים הגרפיים מתוצרתה.

חברת רוקטיק הוקמה בשנת 2008 על ידי שלושת היזמים אורי טל, שי מזרחי ותומר בן דוד, ששירתו יחדיו ביחידה 8200 בצבא. מוצר התוכנה הראשי של החברה, RocketSim, מייעל את תהליך הפיתוח בחברות שבבים על ידי האצת זמן סימולציית הבדיקה פי 10, ומקטין ב-80% את צריכת הזיכרון בשרתים המריצים את סימולציית הבדיקה. בימים אלה מקיימת חברת רוקטיק תהליך פיילוט בישראל עם חברות השבבים צורן ומלאנוקס.

לדברי אורי טל, מנכ"ל רוקטיק, "אנו שמחים לממש שותפות סינרגטית עם חברת NVIDIA, שהינה חברה מובילה בתחום המאיצים הגרפיים ולקוח שמשתמש כעת בטכנולוגיה שלנו. שותפות זאת מקדמת את מאמצינו להמשך פיתוח הטכנולוגיה ולשילובה בחברות בינלאומיות מובילות כגון חברת NVIDIA".

לדברי ג'ף הרבסט, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחברת NVIDIA, "אנו עובדים יחד עם חברת רוקטיק במשך השנה האחרונה, ואנו שמחים לשתף פעולה עימם בהשקעה הראשונה שלנו בחברת סטארט-אפ בישראל. בתעשייה שבה סימולציית תהליך פיתוח השבבים הינה מורכבת וחשובה, הטכנולוגיה של חברת רוקטיק עוזרת לקיצור תהליך פיתוח השבבים. רוקטיק חולקת עימנו את החזון של פוטנציאל אין סופי של מאיצים גרפיים מתקדמים".

למרות שיתוף הפעולה עם רוקטיק, הבהיר הרבסט כי אין בכוונת NVIDIA לפתוח כאן נציגות רשמית. עם זאת החמיא הרבס לישראל ואמר, כי "היא אולי אינה שוק קצה ענק מבחינת מכירות, אבל היא מהמובילות במיחשוב משופר ביצועים". עוד הוא אמר, כי "לצד ארה"ב זה אחד השווקים הכי מעניינים".

לדברי הרבסט, “בפעם הקודמת שהייתי כאן, לפני שלוש שנים, נשאלתי אם אנחנו נפתח משרד בישראל, וכך גם הפעם, אבל זו לא המטרה שלנו. אנחנו לא מגיעים לכאן כדי לפתוח משרדים אלא כדי לפתח את האקו סיסטם שלנו, ואנחנו מוצאים כאן הרבה מאוד אפשרויות. אם יהיה כאן משרד, הוא ככל הנראה יהיה בתחום הפיתוח והמחקר, כי לשם זה אנחנו באים לכאן, אבל אין כרגע תוכניות לעשות זאת".

עם זאת, אמר הרבסט כי NVIDIA רואה בישראל שוק חשוב, וזו הסיבה שהובילה את החברה לערוך כאן את כנס ה-GPU שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים