האם HP תציג מחר את המנכ"ל החדש שלה?

החברה זימנה מפגש עם אנליסטים, שייצר מיד גל של שמועות והרכות ● השמות הפופולאריים בבורסת הניחושים הם מנהל חטיבת המדפסות - ויומש ג'ושי, מנהל חטיבת המחשבים האישיים - טוד ברדלי, מנהל חטיבת האחסון והשרתים - דייב דונטלי, מנהל המכירות והשיווק לארגונים - טום הוגאן, ומנהלת החטיבה לארגונים - אן ליברמור

ענקית המיחשוב HP זימנה למחר (ג') מפגש עם אנליסטים, ומתרבות ההערכות, כי בכוונתה להציג במעמד זה את המחליף של מארק הארד, המנכ"ל שפרש.

בשבוע שעבר דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), כי HP עומדת למנות בקרוב מנכ"ל חדש מתוך החברה. השמות הפופולאריים בבורסת הניחושים הם מנהל חטיבת המדפסות, ויומש ג'ושי; מנהל חטיבת המחשבים האישיים, טוד ברדלי; מנהל חטיבת האחסון והשרתים, דייב דונטלי; מנהל המכירות והשיווק לארגונים, טום הוגאן; ומנהלת החטיבה לארגונים, אן ליברמור.

קווין האנט, אנליסט של Hapoalim Securities, מצטרף להערכות, כי HP תכריז במפגש האנליסטים על המנכ"ל החדש, ומעריך שהחברה תבחר בליברמור או בברדלי. עם זאת, מציין האנט כי המחליף יתקשה להיכנס לנעליו הגדולות של הארד, אשר לא נרתע מקיצוצים גדולים בהוצאות והוביל ביד בוטחת את התאוששותה של החברה.

"אף אחד אינו רוצה להיות המאמן שיחליף דמות כמו פאט ריילי או ביל פרסלס", הביא האנט דוגמה מעולם הספורט בארה"ב. "אף אחד אינו יכול להשתוות אליהם, וניסיון להיכנס לנעליהם נועד מראש לכישלון. אני חושב שזו הסיבה לכך שאיש מבחוץ אינו ממהר לזנק למים הקרים".

מאז פרישתו של הארד ירד השער של מניות HP בשיעור של 19% והגיע לשפל העמוק ביותר מזה 52 שבועות. בוול סטריט מעריכים, כי מנקודה זו השער יכול רק לעלות, יהיה המנכ"ל החדש אשר יהא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים