One1 רכשה את בנקטק, ספקית פתרונות IT ומיכון משולבים למגזר הפיננסי, תמורת 3 מיליון שקלים

בנקטק עוסקת במערכות לטיפול בממסרים ממוגנטים ואופטיים לסוגיהם, בהם שיקים, שוברי תשלום שונים ותווי שי ● יש לה יותר מ-450 לקוחות בנקאיים ופיננסיים בישראל, והיא הנציגה והמפיצה היחידה בישראל של מוצרי De La Rue, העוסקת בפיתוח ובייצור פתרונות לניהול ותפעול מזומנים ● עדי שיין, מנכ"ל One1 Systems, אמר כי הרכישה תוביל לכך שהקבוצה תהיה "שחקן מוביל במגזר הפיננסי, לצד טלדור וי.א. מיטווך, ששלטו בשוק זה עד היום"

עדי שיין, מנכ"ל One1. צילום: קובי קנטור

One1 רכשה את חברת בנקטק, הפועלת במגזר הפיננסי, תמורת שלושה מיליון שקלים. במסגרת העסקה, ישולבו פעילות בנקטק ושבעת עובדיה ב-One1 Systems, חטיבת התשתיות של One1.

בנקטק נוסדה ב-1990 ועוסקת במערכות לטיפול בממסרים ממוגנטים ואופטיים לסוגיהם, בהם שיקים, שוברי תשלום שונים ותווי שי. לחברה יש יותר מ-450 לקוחות בנקאיים ופיננסיים בישראל. בנקטק היא הנציגה והמפיצה היחידה בישראל של מוצרי De La Rue, העוסקת בפיתוח ובייצור פתרונות לניהול ותפעול מזומנים. כך, מכונות ספירת הכסף שלה הוטמעו בבנק ישראל, בנק מזרחי-טפחות ובנק דיסקונט. בנוסף, משמשת החברה נציגה של Gunnebo, המספקת פתרונות ייעודיים למוסדות פיננסיים מהגדולים בעולם. היא עוסקת במכירת המוצרים ובתחזוקה שלהם, ושתי הפעילויות הללו יימשכו ב-One1 Systems.

עדי שיין, מנכ"ל One1 Systems, אמר לאנשים ומחשבים, כי "הרכישה של בנקטק היא חלק מהכיוון שאליו צועדת החברה – פנייה למגזר הפיננסי. מדובר בשוק שעד היום כמעט שנשלט על ידי שני שחקנים – י.א. מיטווך וטלדור".

לדבריו, "חטיבת התשתיות בראשותי חזקה בעולם הקמעונאות, ונתח השוק שלנו בו עומד על כ-65%. החלטנו להיות לא רק בצד שבו משלמים כסף, בנקודת המכירה שבמגזר הקמעונאי, אלא להיות גם בצד שמטפל בכסף, בנקודת התשלום שבמגזר הפיננסי. בכוונתנו להיות בין הספקים המובילים במגזר זה, עם סל פתרונות רחב לצד ניסיון רב בתחום. בנוסף, נשלב בין היצע הפתרונות למגזר הקמעונאי לזה הפיננסי".

שיין הוסיף, כי "יש למגזר הפיננסי פוטנציאל עסקי גבוה, שמתאים ליכולות, הידע והניסיון שיש לנו. רכישת בנקטק תאפשר לנו להעמיק את אחיזתנו במגזר זה, ולהציע למגוון לקוחות, כגון: חברות בלדרות כספים, בנקים ורשתות קמעונאיות, מגוון פתרונות כולל, רחב יותר".

שי נס, מנכ"ל בנקטק, אמר ש-"מיזוג הפעילות שלנו בקבוצת One1 פותח בפנינו אפשרויות חדשות למימוש הפוטנציאל של הפתרונות המשווקים על ידינו". לדבריו, "שותפינו העסקיים הם חזקים ומהמובילים בעולם בתחומם, והמיזוג יבסס את מעמדנו בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים