ענקיות טק ואבטחה הקימו קואליציה להתמודדות מול איומי הסייבר

בין החברות המייסדות: אינטל, סיסקו, פורטינט, פאלו אלטו ו-VMware ● לדבריהן, "הכשלים בשדרוג או בעדכון חומרה ותוכנה מציבים את הארגונים בסיכון, ועלולים להוביל למתקפות סייבר שמתמקדות בתשתית רשת מיושנת"

קואליציה של ענקיות טק עולמיות נגד ההאקרים.

קבוצה של חברות, ענקיות טק גלובליות מתחומי התקשורת, אספקת השירותים ואבטחת הסייבר, הכריזו באחרונה על הקמת קואליציה, כדי לחזק את כוחן במאבק באיומי הסייבר.

מטרת השותפות, Network Resilience Coalition (קואליציית שרידות הרשת) שמה, היא לאחד ביניהן ובין יצרניות טכנולוגיה, מומחי אבטחה וספקיות שירותים שמעוניינים להציע פתרונות המשפרים משמעותית את אבטחת הנתונים והרשתות, תומכים בכלכלה הגלובלית ובאבטחה הלאומית.

על החברות המייסדות את השותפות נמנות AT&T, סיסקו, בריטיש טלקום, ברודקום, אינטל, ג'וניפר, לומן, פורטינט, פאלו אלטו, ורייזון ו-VMware.

במסמך ההקמה נכתב כי "אף שספקיות תוכנה וחומרה השקיעו מאמצים רבים כדי להבטיח שכל המוצרים והשירותים שלהן חסינים ומאובטחים ככל האפשר, ארגונים רבים עדיין לא מיישמים תוכניות ניהול עדכונים ונקודות תורפה, ולא מתקינים עדכונים קריטיים בזמן, על אף שאלה זמינים להם". על פי מקימי השותפות, "הכשלים בשדרוג או בעדכון מערכות החומרה והתוכנה מציבים את הארגונים בסיכון, ואף עלולים להוביל למתקפות סייבר ברמה עולמית, שמתמקדות בתשתית רשת מיושנת".

"לכן", הוסיפו המייסדים, "יצרניות הטכנולוגיה מוכרחות למצוא דרכים כדי להתמודד עם בעיה מתמשכת זו ובמקביל, לעודד ארגונים להשיג נראות טובה יותר של המתרחש ברשתות שלהם, במטרה להפחית את סיכוני הסייבר בצורה יעילה".

שיפור החוסן הארגוני בקנה מידה עולמי

השותפות בין חברות הענק הוקמה כדי לסייע לשפר את החוסן הארגוני מבחינת חומרה ותוכנה בקנה מידה עולמי, באמצעות איחוד בין ספקי התשתית ומפעילי הרשת הגדולים – שמנוסים בפריסת עדכונים בזמן, לצד ביסוס של מדיניות מתאימה עבור ארגונים. בימים אלה, החברות בקואליציה זו עובדות על מחקר שבוחן את שורש הבעיות הללו, וממנו יופקו המלצות ליישום לצורך שיפור אבטחת הרשת עבור ספקי טכנולוגיה, משתמשים וגורמי רגולציה של מדיניות אבטחה.

"לעיתים קרובות מדי אנחנו רואים ארגונים שנופלים קורבן למתקפות סייבר עקב אי ביצוע עדכון או תיקון קריטי שכבר קיים. חוסן של הרשת חיוני לבריאות הכלכלה והעולם המחובר שבו אנחנו חיים. קיים צורך להתמקד בדרך שבה נוכל לשפר את רמת האבטחה הגלובלית, על ידי שיתוף פעולה בין כל הצדדים", אמר ארי שוורץ, המרכז את מרכז אבטחת הסייבר, המדיניות והמשפט ב-Network Resilience Coalition. לדבריו, "זהו ארגון בלא מטרת רווח, שמפגיש בין מובילי תעשייה וקובעי מדיניות כדי למצוא פתרונות שיכולים לסייע לשפר את האבטחה הדיגיטלית של רשתות, התקנים ותשתיות קריטיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים