דני ארז, לנובו ישראל – קודם לתפקיד באירופה

ארז ניהל את הסניף המקומי של לנובו, המטפל בעולמות השרתים והאחסון לארגונים, מאז מחצית שנת 2016, ויקודם בשבועות הקרובים לתפקיד בכיר בחטיבת הלקוחות הגלובליים של החברה וינהל את קבוצת הפריסייל לאזור EMEA

דני ארז, מנהל קבוצת הפריסייל לאזור EMEA, לנובו.

דני ארז, מנכ"ל לנובו טכנולוגיה גלובלית ישראל, קודם – והוא ימונה לתפקיד אזורי בהנהלה האירופית של החברה; כך נודע לאנשים ומחשבים.

ארז ניהל את הסניף המקומי של לנובו, המטפל בעולמות השרתים והאחסון לארגונים – מאז מחצית שנת 2016. הוא יקודם בשבועות הקרובים לתפקיד בכיר בחטיבת הלקוחות הגלובליים של החברה. בתפקידו החדש, ארז ינהל את קבוצת הפריסייל לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה). הקבוצה מטפלת בהענקת מוצרים ושירותים ל-150 ארגוני ענק באזור, עליהם נמנים רבים מארגוני פורצ'ן (Fortune 500).

ארז, בן 47, הצטרף לחברה ב-2015 לאחר מכירת החטיבה מ-יבמ (IBM) ללנובו (Lenovo). קודם לכן מילא תפקידים בכירים ב-HP. ארז הוא הישראלי השני המתמנה לתפקיד בהנהלה האירופית. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה.

לפי דו"ח של IDC ישראל, ברבעון הראשון לשנת 2023, לסניף המקומי של החברה יש נתח שוק של 18.9% בעולם השרתים, עם קצב גידול של 167% – גבוה יותר מאשר קצב הגידול הממוצע בשוק. זו תוצאת שיא, הגבוהה ביותר מאז הקמת לנובו ישראל, והיא מובילה על פני מתחרתה HPE ישראל.

לנובו הרחיבה את בסיס הלקוחות הגלובלי בעולמות האחסון, והיא ממשיכה להיות מדורגת במקום הראשון זה שלושה רבעונים ברציפות בקטגורייה של מערכות low-end ואף מדורגת במקום הרביעי בשוק האחסון הכללי. באחרונה הודיעה החברה כי רף ההכנסות שלה בעולם פתרונות השרתים והאחסון מבוססי AI חצה את שני מיליארד הדולר.

טרם נבחר מחליפו של ארז לתפקיד המקומי. לא ניתן היה להשיג את תגובתו של ארז לפרסום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים