מטריקס זכתה במכרז דיגיטל גדול של עיריית רמת גן

הפרויקט כולל החלפה, הקמה ותחזוקה של הנכסים הדיגיטליים של העירייה, כולל אתרי האינטרנט ● ההסכם הוא לשלוש שנים, עם אופציה להארכה, ועלותו - כ-10 מיליון שקלים

קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן.

מטריקס זכתה במכרז של עיריית רמת גן להחלפה, הקמה ותחזוקה של הנכסים הדיגיטליים שלה, לרבות אתרי האינטרנט העירוניים. החברה תבצע את הפרויקט באמצעות חטיבת הפינטק והדיגיטל שלה. ההסכם הוא, בשלב הראשון, לשלוש שנים, בהיקף מוערך של 10 מיליון שקלים, עם אופציה להארכת התקופה.

לשלב הגמר של המכרז, שאת כולו הוביל אגף מערכות המידע של העירייה, בראשות המנמ"ר, קובי נח, הגיעו מטריקס, אלעד מערכות, אידיאו ו-וואן. התחרות הייתה צמודה, מאחר שכל החברות הציגו רעיונות וגישות חדשניות ומאתגרות. לבסוף, ועדת המכרזים של העירייה בחרה, כאמור, במטריקס.

לדברי נח, "המכרז הוא חלק מתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית שמיושמים בעיריית רמת גן בתקופה האחרונה".

על פי מתווה המכרז, כל המערכות הדיגיטליות של עיריית רמת גן ישבו בענן של אמזון. הצוותים של מטריקס ושל העירייה יפתחו את עולמות הווב והמובייל של הרשות המקומית, שיכללו שירותי אונליין חדשים באתר העירייה הקיים ובאתרים ייעודיים. "המטרה היא לייצר חוויית משתמש ברמה גבוהה, לשלב כלים טכנולוגיים מתקדמים ולתת מענה לאתרים הדיגיטליים העתידיים בעולמות השירות המוניציפאלי והציבורי", אמר נח.

"השותפות של עיריית רמת גן עם מטריקס תביא בשורה ענקית בתחום הדיגיטל לתושבי העיר ותיתן להם חוויית משתמש מתקדמת", הוסיף.

אורן אדלר, מנהל חטיבת הדיגיטל במטריקס, ציין כי "אנחנו גאים בזכייתנו במכרז של עיריית רמת גן, וביחד נצעיד קדימה את החדשנות הדיגיטלית של העירייה, לטובת תושביה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רמת גני

    קובי נוח איש מוכשר תותח שתורם רבות למיחשוב ברמת גן חזק וברוך

אירועים קרובים