מארק גזית פורש מתטאריי לאחר 10 שנים

פיטר ריינולדס, ששימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל הכנסות, מונה למנכ"ל

מימין: מארק גזית, המנכ"ל היוצא, ופיטר ריינולדס, המנכ"ל החדש.

פיטר ריינולדס מונה למנכ"ל בחברת הפינטק הישראלית תטאריי (ThetaRay), ומחליף את מארק גזית, שפורש לאחר 10 שנים כמנכ"ל החברה, אך ימשיך ללוות את החברה בשנה הקרובה בתפקידי ניהול נוספים.

ריינולדס שימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל הכנסות (CRO – Chief Revenue Officer)  לצידו של גזית, שבמהלכן הובילו את אסטרטגיית ה-go to market של החברה. במהלך תקופה זו החברה חוותה גידול של פי חמישה בהכנסות והצטרפותם של יותר מ-50 לקוחות חדשים לחברה מאזורים גאוגרפים שונים; אמריקה, אירופה, אפריקה, ואסיה.

ריינולדס מביא איתו מעל 20 שנות ניסיון בתפקידי מפתח בניהול מכירות למוסדות פיננסיים ותאגידים גלובליים, בהם  Earnix, Fundtech, Reval ו-Thomson Financial.

תטאריי, מספקת פתרונות מבוסס AI, המאפשרים לעקוב אחרי העברות כספים בינלאומיות ולאתר ניסיונות הונאה והלבנת כספים. המערכת מבוססת על אלגוריתם שהחברה מכנה "אינטואיציה מלאכותית", אלגוריתם למידת מכונה לא מונחית, שמחקה את דרך החשיבה של מומחי בנקאות, כולל תובנות, השערות ותחושות בטן. המערכת ממסבירה את המלצותיה ומאפשרת קבלת החלטות מהירה גם בעצירת הונאות וגם באישור עסקאות שלפני כן היו נפסלות. תטאריי רשמה 19 פטנטים על טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה, ופתרונותיה נמצאים בשימוש על ידי בנקים וממשלות הפועלים למניעת פשיעה פיננסית.

ריינולדס אמר עם מינויו, כי "אני מודה לדירקטוריון של תטאריי על האמון ולמארק גזית על הובלת החברה ומיצובה כשחקנית מובילה בתעשיית הפינטק. אני נכון ונרגש להוביל את  תטאריי לשלב הצמיחה הבא שלה, ולהרחיב את הלקוחות, השותפים וההזדמנויות העסקיות של החברה ביעדים נוספים ברחבי העולם".

המנכ"ל היוצא גזית אמר, כי "לאחר עשר שנים שבהן ניהלתי את החברה, כמעט מיומה הראשון, שבהן גם הפכה החברה למובילה עולמית, אני מעביר את מושכות הניהול השוטף שלה ופונה לאתגרי ניהול חדשים. הבחירה בפיטר ריינולדס שאיתו אני עובד בשנתיים האחרונות, תאפשר רצף ניהולי מיטבי, שהחברה זקוקה לו. אני מודה לדירקטוריון החברה וליו"ר אראל מרגלית על השותפות הנהדרת בהובלת החברה להישגים".

"אנו מודים לגזית על התפקיד החשוב שמילא בשנים האחרונות ועל תרומתו לביסוס הפעילות הבינלאומית של החברה", אמר היו"ר מרגלית. "עם הנוכחות של תטאריי באמריקה, אירופה, ישראל והעולם הערבי, תמשיך תטאריי להיות מובילה עולמית באספקת פתרונות מבוססי AI להגנה על העברות כספים חוצי גבולות עבור תעשיית הבנקאות והביטוח ברחבי העולם. אנו מברכים את פיטר על תפקידו החדש כמנכ"ל החברה ובטוחים שהניסיון שלו ביצירת ערך וצמיחה פיננסית בחברות גלובליות, והיכרותו המעמיקה עם תטאריי והשוק הפיננסי העולמי, יובילו את תטאריי להמשך צמיחה משמעותית בשנים הקרובות וכמובילת שוק בינלאומית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים